• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    "-ahw i should now that" mompelt hij genietend bbegin ik aan het ontbijt. Ik zie hem zich omkleden. " Je,ig zeg wat ben kij een lekker ding en wat is dit verukkelijk" roep ik verbaasd uit e lachend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " Jemig zeg wat ben jij een lekker ding en wat is dit verukkelijk" roept hij verbaasd. Ik begin te blozen. Ik loop op het balkon . Ik doe de koningin na en begin te wuiven voor de Paparazzi . '' Jim waar is Niall ?'' hoor ik iemand vragen . '' Hij is aan het eten .. Hoezo '?'' vraag ik . '' gewoon...'' zegt hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kijk ik naar Jim en hoor hem praten. Sel kleed ik me aan naar het onbijt en ga achter hem staan. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en ik glimlach. " wat is er?" Roep ik naar de paperazzi



    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik voel hoe Niall achter me staat en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. '' Wat is er ?'' roept hij naar de Paparazzi '' Niall jij bent al helemaal een lekker ding'' zeg ik als ik Niall zie. ''Mooi nu hebben we het verloofde stel!'' roep er iemand en direct hoor je weer camera's die foto's maken . Ik glimlach en geef Niall een kus. Ik druk op het knopje van de lift en ga erin staan. ik druk op Woonkamer . Niet veel later ben ik in de woonkamer. Ik doe de tv aan en begin tv te kijken .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall jij bent al helemaal een lekker ding'' zegt Jim en ik bloos 'Mooi nu hebben we het verloofde stel!'' roep er iemand en natuurlijk maken ze zoveel mogelijk fotos . We geven elkaar een kus en ik roep naar Jim dat ik even naar de paparazzi ga. Met de trap, de ligt durfde ik niet te nemen, ga ik naarbjiten en op het hek waardoor ze nieuwsgierig in de richtingkijken. Ik loop erdoor heen en ze stormen op me af. " hoe heeft hij je gevraagd. Heb jij hem gevraagd, wanneerr gaan jullie teouwen, wie bremgt de ringen, wat voor ringen gaan het worden, welk merk is de verlovingsring, wie zijn jullie getuigen" ik gniffel zacht. Ik maan ze tot stilte en begin gewoon alles te vragen. " we hadden het die ochtend over kinderen want ja we kunnen alles zelf uitkiezen en kregen het over trouwen. In de avond gingen we met Louis en Eleanor uit eten waar hij me ten huwelijk vroeg. Deze ring heb ik gehad" ik laat hem trots zien aan ze en gelijk worden erweer fotos gemaakt. " binnen kort heeft One Direction een weekje vrij dus dan gaan we voor locatie zoeken. We gaan als het goed is in de zomer trouwen. We hebben allebei al getuigen maar die houden we nog geheim. We zijn va plan om na ons huwelijk een fotomoment te doen voor iedereen dus dan mogen er fotos gemaakt worden en vragen gesteld worden. We weten nog niet of we een fotograaf of iemand laten filmen of we dat naar buiten gaan brengen. Maar dat zal vanzelf duidelijk wordne al hopen we dat iedereen ons die dag gewoon gunt en niet blijft zeiren voor alles verder is er eigenlijk nog niets geregeld. We hebben Eleanor gevraagd voor hulp voor de ringen dus die gaat ons helpen en misschien vragen we wel of zij ze ook wiltmaken" vertel ik. Ik zag dat er een camera van jet nieuws was wat vast gelijk werd uitgezonden. " we zullen voor de directioners ook vast een dagje gaan inplannen zodat die ons als gelukkig stel kunnen zien"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik loop naar het zwembad en zie daar veel mensen . '' Jim mogen we je een paar vragen stellen ?'' vraagt een mevrouw van CNN . Ik knik . '' Hoe heb je Niall ten huwelijk gevraagt ?'' vraagt ze. '' Niall en ik hadden het die ochtend over dat wij graag willen trouwen en kinderen krijgen. Niall heeft al vaker gezegt dat hij wil trouwen. Die avond heb ik hem ten huwelijk gevraagd. Louis en Eleanor waren er bij. '' zeg ik . '' Weten jullie al een datum ?'' vraagt ze. '' Nee .. Binnenkort hebben de jongens een week vrij en dan gaan Niall en ik kijken naar een geschikte plek . We zullen daar ook denk ik de datum kiezen . Maar het is zowieso in de zomer. '' zeg ik . Ze knikt. '' Zijn jullie nog wat van plan voor de Fans van Niall ?'' vraagt ze . Ik knik . '' Niall en ik zullen denk ik samen met de Directioners een feestje houden . '' zeg ik . '' En hoe nodigen jullie die uit ?'' vraagt ze. '' Ik denk dat we dat doen via een wedstrijd. Een wedstrijd .. '' zeg ik . '' Wat voor een wedstrijd ?'' vraagt ze . Ik haal mijn schouders op . '' Dit was Jennifer Milikson live van uit de Villa van Jim en Niall in Londen !'' zegt ze als ze de camera heeft gevonden . Ik grinnik . Ik loop naar Niall toe . '' Hey babe..'' zeg ik en ik bijt in zijn oorlel . '' Hihihi'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " hey babe" ik grijns als ik hem zie. Elijk flitsen de cameras weer. Ik druk mijn lippen op de zijne en bijt on zijn oorlel. Grijnzend bedenk ik dat ik een mega zuigzoen heb op mijn nek en pak hem terug. Lachend zet ik weer een lovebite. " sexy " grijnzend til ik hem op en goo hem daarna gard lachend in het water en spring mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Opeens zet Niall een mega zuigzoen in mijn nek. ik begin te kreunen . Lachend zet hij er weer een . '' Sexy'' zegt hij . Grijnzend tilt hij me op . '' Nee Niall please deze kleren zijn net nieuw!! Niall nee !!'' roep ik en ik ben al te laat. Ik word ruw het water in gegooid . Niet veel later springt hij er zelf ook in. Alles is nat ! Mijn broek . jas, shirt , sokken , schoenen echt alles !! . Ik loop boos het water uit. '' Niet grappig Horan!'' roep ik . Ik loop naar boven en trek andere kleren aan . Het was een baseballvestje met een licht bruine Chine broek eronder. Daar onder het vestje had ik een wit shirt. En ik had een van Niall's supra's aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nee Niall please deze kleren zijn net nieuw!! Niall nee !!'' roept hij en ik volg hem lachend. Bozig klimt hij uit het bad en ik grijns, alsof hij lang boos zou blijven op me?'' Niet grappig Horan!'' Grijnzend ga ik ooknaar boven enzie dathij mijn schoenen aanheeft, het stond hem schattig. Ik droog me af en kleed me om. Ik pak een wot vet met een grijzig vestje en een spijkerbroek en doe spijkerkleurige Vans.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik ga met mijn handen over elkaar heen op de bank zitten . Ik druk boos op een andere zender. Hij weet dat ik hier niet van hou . Ik keek naar een Nederlandse zender. . Toen zapte ik naar Nickelodeon . Waar Spongebob te zien was . '' Rot op kut spons'' zeg ik en ik ga naar een andere zender. Disney Channel . Er was daar een film. De kleine zeemeermin . Ik bleef aandachtig kijken . Toen Ariël haar liedje zong , zong ik mee


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zoek naar Jim em zie. Dat hij nukkig spongebob weg zapt. Hij mompelt iets wat ikniet versta en kijkt naar the Little Mermaid maar dan waarschijlijk nederlands. " Jm im sorry." Zeg ik zacht en kijk hem smekend aan. Ik kon er. Iet tegen als, iemand boos was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " Jm im sorry." Zegt hij zacht en kijk mij smekend aan. '' Tis al goed.. Ik kan nooit boos op je blijven '' zeg ik en ik geef hem een kus. Ik kijk weer aandachtig naar de film. Niet dat het lukte want eigenlijk kon ik alleen maar naar Niall kijken . Ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van hem . @Jim_Hendrikson @NiallOfficial My babe is watching the Little Mermaid.. He's so cute #J&Ntogether . '' I love you Boo'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Binnenkort met mn broer rijden hij heeft zn tijbewijs

    Niall

    Tis al goed.. Ik kan nooit boos op je blijven '' zegt hij en ik glimlach. Ik mga naast hem zitten en kijk naar de film geconcentreerd in poging het te verstaan. " i love you boo" ik glimlach. , " thats why were gonna marry" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " thats why were gonna marry" grijnst Niall . Ik knik . '' Ik heb altijd al willen trouwen met een jongen ... Ik wist eigenlijk sinds mijn 6e al dat ik meisjes niet leuk vond. Maar toen wist ik nog niet echt veel '' zeg ik . '' Jij bent mijn eerste vriendje. Ik heb nog nooit een vriendje gehad'' zeg ik . Ik geef hem een kus. Ik loop naar de keuken en pak wat lekkers en wat drinken . Daarna pak ik een film uit de kast. '' We're gonna watch a movie !!'' zeg ik . Gisteren heb ik een film laten maken . Het zijn eigenlijk 2 films. De ene gaat over Niall en de andere over mij . Het zijn allemaal video's die onze ouders of wij zelf gemaakt hebben . Van onze geboorte tot nu . '' Our movie'' zeg ik en ik grijns. '' Jij weet niet dat ik deze film heb . Het is ook een verassing'' zeg ik . Ik pak de afstandsbediening . '' First you..'' zeg ik en ik klik op het icoontje.'Niall's geboorte'. Ik grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall

    Verastmkijkmik he, aan. " ohgosh neeeeee" zeg ik lachend. Ik zie mij als baby met grote ogen kijken naar de fles die voor mijn mond wordt gehouden. " ik was toen al een vreetzak" lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan