• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horna

    'Ja het gaat'lacht hij en begint te draaien. 'Our Home' ik schiet in de lach door zijn vage logica. 'zullen we iedereen uitnodigen voor hier vanavond een klein feestje. Een voor de verloving en voor ons huis'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'El, Je mobiel gaat.' Ik kijk op naar Louis die mijn mobiel vast heeft. Ik gniffel kort. Zat ik zó erg verdiept in de film? Ik pak mijn mobiel over en ik frons even als ik 'Mommy.' zie staat. 'Waarom belt mijn moeder nu nog om elf uur 's avonds?' zeg ik verbaast. 'Neem nu maar op.' zegt Louis waarna hij even glimlacht. Ik knik en pak op. 'Hee mam!' zeg ik vrolijk. 'El- Eleanor.. Je vader- Ziekenhuis..' Hoor ik haar snikken en geen enkele zin maakt ze af. 'Mam? Wat is er? Doe rustig.' zeg ik meteen bezorgt. 'Je vader.. Hij ligt in het ziekenhuis.' snikt ze weer. Mijn ogen worden groot. Mijn vader ligt in het ziekenhuis?! 'Pap ligt wat?!' roep ik uit en de tranen beginnen al te prikkelen in mijn ogen. 'Wat is er dan gebeurt? Ik moet er nu naar toe!' roep ik weer uit. 'Nee Eleanor. Blijf nu maar thuis, en kom morgen maar.' zegt mijn moeder. 'Maar mam! Ik moet nu wel komen! En wat is er gebeurt?' ratel ik allemaal waarna de eerste tranen al uit mijn ogen stromen. 'El..' Ze zucht eens diep. 'Blijf nu maar thuis en kom morgen langs dan vertel ik het je.' zegt ze waarna ik haar nog eens luid hoor snikken. 'Oké dan.. Mam ben voorzichtig en als er iets is bel me meteen!' zeg ik weer. 'Zal ik doen lieverd..' 'Bye mam, i love you.' Als ik opgehangen heb barst ik echt in tranen uit.

    Jim Hendrikson

    . 'zullen we iedereen uitnodigen voor hier vanavond een klein feestje. Een voor de verloving en voor ons huis' vraagt Niall . Ik knik . '' PARTY TIME !!!!'' Schreeuw ik door het huis heen.

    Louis

    '''don't cry babe ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran.
    'Party Time' roept hij lachend pak ik mijn mobiel en maak een groepssms en ook voor mijn ouders en Jim zijn ouders. De privejet had ik ent al geregeld. 'Beste allemaal. Vanavond om 20:00 geven wij een feestje ter ere van onze verloving en ons nieuw huis, hopelijk komen jullie' sms ik snel met het adres en telefoonnummer. Dat zijn ouders komen wist Jim nog niet, dat was zijn verassing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Direct moest ik aan K3 denken idk why ..

    ''t Is feest in New York en in St. Tropez
    Barcelona en LA
    Acapulco, Santa Fé
    Iedereen doet mee,
    't Is feest in New York en in Tokio
    Kaapstad en in México
    Rio de Janeiro
    Overal op aarde is het feest.''
    zong ik door het huis heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Don't cry babe..' zegt Louis. Ik kijk hem aan. 'Louis.. Mijn vader hij..-' Ik zucht en veeg ruw een aantal verdwaalde van mijn wangen weg. 'Hij ligt in het ziekenhuis..' snik ik weer. Ik kan het gewoon niet geloven.. Mijn vader ligt in het ziekenhuis en ik weet niet eens of het ernstig is of niet! Mijn ouders betekenen alles voor me..

    Niall

    Jim begint ineens in een vage taal, waarschijnlijk Nederlands, te zingen en dom kijk ik hem aan. Al snel heb ik wat reactie's in de sms. Jim zijn ouders zijn onderweg en mijn ouders ook. 'Ik ga koken, dek jij de tafel?" vraag ik hem lief.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Is goed babe !!'' roep ik vrolijk . Ik dek de tafel en leg alles netjes neer. Daarna ga ik naar boven en trek mooie kleren aan. en loop in een mooie smoking naar beneden . Ik kijk Niall aan en ga achter hem staan . Ik sla mijn armen om hem heen . '' Ruikt lekker babe'' zeg ik .


    Louis

    Zo zielig voor eleanor. Ik trek haar in een knuffel . '' I'm so sorry for your dad'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Isgoed babe' roept hij vrolijk. Ik start met spaghetti te maken. Halverwege staat Jim achter me in smoking. 'Ruikt lekker bab' ik glimlach. Precies als ik klaar ben gaat de bel. 'Doe jij open?" ik kijk hem vragend aan. Ik wist dat dit zijn ouders waren en zijn broer. Terwijl hij weg loopt leg ik snel nog wat borden en bestek neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'I'm so sorry for your dad.' zegt Louis als hij me in een knuffel trekt. Ik sla mijn armen om zijn middel. 'Louis.. Wat moet ik nu?' snik ik.

    Jim Hendrikson

    Ik liep naar de deur en deed open. Wat moesten hun nou weer hier ? Ik knuffelde mijn vader en mijn moeder. Maar mijn broer.. Daar besteed ik geen aandacht aan . Hij moest zeker me van mijn ouders . Pff ik haat hem . Maar ik laat mijn dag niet verpesten door hem . Ik laat hun het huis zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis

    '' Ga naar hun toe !!'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Ik glimlach als ik het opgewonden geklets hoor. Ik neem aandat hij hun het huis laat zien en alles zet ik netjes op tafel met een kan water erbij. In de slaapkamer kleed ik me snel om voor wat netters. Een wit shirt met een blazer en zwarte broek. Niet te sjeik maar wel netjes gekleed.' Natuurlijk kende ik zijn ouders inmiddels al als het Management maar zijn broer had ik nog nooit gezien. Ik stel me netjes aan de broer voor en ze feliciteren ons met de verloving en het huis. Daarna laat ik trots de ring zien die ik voor de verloving gehad heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Toen hoorde ik de bel weer gaan . Ik deed weer open . Het waren de ouders van Niall . Ik gaf ze een knuffel en liep met hun naar de eetzaal. Ze hadden mijn ouders nog nooit gezien . We stelden ze aan elkaar voor en gingen toen eten . De jongens kwamen later.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik zucht en schud mijn hoofd terwijl ik hem aan kijk. 'Mag niet van m'n moeder. Ze zegt dat ik morgen pas mag gaan. Ik weet ook niet waarom..' mompel ik.