• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    'Ik weet het niet, misschien iets wat bij jou past. Maar misscien kiezen we wel eits wat iedereen draagt qua kleur dusja' zegt Niall . '' Blauw en wit'' zeg ik direct. Niall die een mooi blauw pak draagt en ik in een mooie witte. Ik pakte mijn schets boek en begon een kleine cartoon te tekenen over de bruiloft.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    'blauw en wit' roept hij gelijk en ik glimlach vertederd. 'Ik zit te denken om een pak van mijn oogkleur te nemen' vertel ik hem. 'dat lijkt me eigenlijk wel mooi opzich


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ik zit te denken om een pak van mijn oogkleur te nemen' vertelt hij mij . Ik knik. 'dat lijkt me eigenlijk wel mooi opzich'' zeg hij . '' Ja dat is ook mooi . Tjah als ik nou mijn oog kleur wit had.. Maar ik neem gewoon een wit pak met diamantjes'' zeg ik . Ik kijk naar de reclame. '' Wil jij er mooier en jonger uit zien ? Neem dan nu de Oláz rimpelcrème'' zegt de vrouw op tv. '' Nee bedankt mevrouwtjuuh veel te duur'' zeg ik en ik loop naar de wc


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ja dat is ook mooi . Tjah als ik nou mijn oog kleur wit had.. Maar ik neem gewoon een wit pak met diamantjes'' . '' Wil jij er mooier en jonger uit zien ? Neem dan nu de Oláz rimpelcrème'' zegt de vrouw op tv. '' Nee bedankt mevrouwtjuuh veel te duur''k gniffel 'een villa niet?" lachend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'een villa niet?" zeg ik Niall na. '' Nee kijk eens wat jij hebt gekocht . Een jachtschip . En waar voor? Om er een keer mee te reizen '' zeg ik . Wie koopt er nou een jachtschip voor maar 1 reis ? Dan ben je toch niet goedwijs ? Nou ja ik wist wel dat Niall gek was daarom ben ik ook verliefd op hem . Maar zoooo gek ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall Horan

    '' Nee kijk eens wat jij hebt gekocht . Een jachtschip . En waar voor? Om er een keer mee te reizen '' Ik gniffel. 'Maar we kunnen er mee naar Ibiza varen voor ons huewlijksreis en onze reizen gewoon en naar je ouders en mij nouders' ratel ik . Ik was weer eens hyper aan het zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Als Louis zijn telefoon neerlegt kijk ik hem vragend aan. 'Wie was dat?' vraag ik nieuwsgierig. 'Jim, hij vroeg of ik zijn laatste getuige wil zijn.' zegt hij met een grote glimlach. 'Ah, Dat is echt lief!' glimlach ik waarna ik hem kus.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:29 ]

    Jim Hendrikson

    'Maar we kunnen er mee naar Ibiza varen voor ons huewlijksreis en onze reizen gewoon en naar je ouders en mij nouders' ratelt hij . '' Rustig Niall adem in .. En uit'' zeg ik. Ik geef hem wat te drinken . '' Maak je nou maar geen zorgen alles komt goed '' zeg ik en ik geef hem een kus . Als de film is afgelopen ruim ik alles op . Daarna til ik Niall in een bruids positie en loop de trap op . '' K ben alvast aan het oefenen '' grijns ik

    Louis .

    . 'Ah, Dat is echt lief!' glimlacht ze en daarna kust ze me . Ik kus haar terug en loop samen met haar naar bedd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [schatteke het was Jim die lou vroeg, Niall heeft Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [schatteke het was Jim die lou vroeg, Niall heeft Zayn

    [Whooops! Sorry zat met mijn gedachten bij Nialler ;p Heb 't al aangepast!]

    [ xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Faiiill, x'D]

    [geefniet

    Niall Horan
    '' Rustig Niall adem in .. En uit' '' Maak je nou maar geen zorgen alles komt goed '' Ik begin te gniffelen'' K ben alvast aan het oefenen '' grijnst hij als hij me als bruid optilt. 'we kunnen ook El vralgen voor de ringen als advies'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Als Louis richting de slaapkamer loopt laat ik zijn lippen los en glimlach even. 'Long time ago.' fluister ik zacht als ik al weet waar hij naartoe wil. Ik leg nog snel mijn mobiel op het nachtkastje en kus hem dan weer.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:38 ]

    Jim Hendrikson

    'we kunnen ook El vralgen voor de ringen als advies' zegt Niall . '' Ja die weet alles over ringen '' giechel ik . Ik loop de laatste trap op en gooi Niall op het bed. Ik trek mijn Jumpsuit uit en ga in bed liggen '' Nooit gedacht dat ik een bed met jou mag delen '' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik