• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.
    Ik glimlach als dde bel weer gaat en knuffel mijn ouders en Greg. We gaan naar de eetruimte en daar beginnen we te eten. 'Dus wanneer gaan jullie trouwen?" vragend kijkt mijn moeder ons aan. 'We willen het liefste in de zomer gaan trouwen dus dat duurt nog even' glimlach ik. 'en waar?" mijn broer kijkt nieuwsgierig en trots naar me. 'Dat weten we nog niet. We gaan een lijst maken met de eisen van ons en dan plekken bezoeken met ons jachtschip' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik zit vrolijk te eten . '' Goedzo je eet weer'' zegt mijn moeder. Ik kijk haar streng aan . '' Serieus ? Ik heb geen zin om het daar nu over te hebben .'' zeg ik . '' Ik heb ook helemaal geen trek meer bedankt'' zeg ik . Rot wijf dat ze er is. Ik kijk Niall verliefd aan . Dan hoor ik Tim 'Gay 'roepen . Ik kijk hem woest aan . '' Daar is de deur als je er niet tegen kan'' zeg ik en ik wijs naar de deur


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Goedzo je eet weer''zegt Jim zijn moeder en ik knijp alles even samen. Als je er over begon zou hi jer bij na gaan denken en dat moest juist niet. . '' Serieus ? Ik heb geen zin om het daar nu over te hebben .'' antwoord hij '' Ik heb ook helemaal geen trek meer bedankt'' Ik pak zijn hand. 'Ik ben trots op je liefie' zeg ik vrolijk en ik kijk hem terug verliefd aan 'Gay roept zijn broer en woest kijken we hem beide aan . '' Daar is de deur als je er niet tegen kan'' Dit was zo laf. Je broer is net verloofd en dan dit nu begreep ik wat hij zei over broer. 'Ik vind jullie echt super schattig samen. Jullie lijken zo gelukkig ook' zegt Greg met een glimlach voornamelijk naar Jim en ik wist dat het hem zou kalmeren. Mijn familie zou hem in de familie opnemen als mijn broer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Ik vind jullie echt super schattig samen. Jullie lijken zo gelukkig ook' zegt Greg . Ik begin te blozen . '' Dankje '' zeg ik met een glimlach . Ik begin langzaam weer te eten . Ik kijk mijn ouders niet meer aan . Ik loop naar de keuken met de lege borden en pak het desert


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'adnkje' zegt hij blozend en ik word ook rood. Ik glimlach bemoedigend asl hij langzaam verder eet. Al snel is iedereen klaar en JIm haalt de borden op en haalt het desert. Het was een fruitmix met ijs en slagroom. Grijnzend sta ik op om de bus de pakken en beleefd spuit ik bij iedereen er nog wat meer bij. Bij Jim spuit ik grijnzend op zijn neus een dotje. 'Heey je hebt iets op je neus' grijnzend lik ik wat slagroom van zijn neus en druk een kusje erop

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson.

    'Heey je hebt iets op je neus' zegt Niall als hij slagroom op mijn neus spuit. grijnzend likt hij wat slagroom van mijn neus en drukt een kusje erop. '' Ahww'' zeg Greg . '' Hahah'' lach ik . Als ik naar mijn eigen broer kijk zie ik dat hij bezig is met zijn mobiel . Hem boeit ook helemaal niks he ? Als ik hier dood lig te gaan weet ik zeker dat hij me gewoon zou laten sterven . Ik kijk Niall aan en druk een kus op zijn kruin. Ik ruim na een half uur ook de andere dingen op en stop ze in de vaatwasmachine. Als ik Niall zie staan schrik ik me dood


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Awhh'j zegt Greg en we lachen beide. Ik zie Tim met zijn mobiel bezig zitten en bijt op mijn lip. ik snapte wel hoe Jim zich moest voelen. WE ruimen alles op en als hij dingen in de vaatwasser doet ga ik vlak achter hem staan zodat hij schrikt. 'Ik gniffel zachtjesz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Niall idioot'' roep ik chagrijnig. Altijd. Altijd moet mijn familie het verpesten . Ik pak het kapotte glas van de grond. En gooi het weg. '' Sorry'' zeg ik en ik geef hem een kus.. In de deur opening zie ik Tim staan . '' Waar is het toilet ?'' vraagt hij verbaasd. '' Recht door en daarna links.'' zeg ik . Hij heeft altijd alleen maar die stomme Nitendo of zijn mobiel in zijn hand


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall

    NIall Idiot' roept hij. iK kijk hem bezorgd aan. 'sorry' kust hij me. 'Ik snap je Jim , als ik dit wist had ik alleen je ouders uitgenodigd' zeg ik hem . Zijn broer vraagt waar het toilet is en al snel heeft hij het gezegd. 'Ik dacht ik maak er een verassing van maarja'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Het is niet joun schuld babe. Jij kon dit ook niet weten '' zeg ik hem en ik sla mijn armen om hem heen . '' Hij is altijd al zo geweest. Nooit vond hij iets leuk . Ja alleen mooie borsten en spelletjes maar meer niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall Horan

    '' Het is niet joun schuld babe. Jij kon dit ook niet weten '' Ik glimlach zwakn . '' Hij is altijd al zo geweest. Nooit vond hij iets leuk . Ja alleen mooie borsten en spelletjes maar meer niet. 'Ik ga met hem praten' xzonder reactiee loop ik naar Tim toe. 'Tim kom je even mee naar de slaapkamer?" hij knikt en lopt met me mee.

    kun jij tim doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    'Tim kom je even mee naar de slaapkamer?" Vraagt die Niall me . Ik knik en loop mee. Ieuw straks zit hij aan me ofzo !! '' Wat is er ?'' vraag ik en ik kijk op mijn mobiel . Who cares dat mijn broertje gaat trouwen ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Wat is er ?'' hij blijft heel de tijd met zijn mobieltje en ik slaak een harde zucht.'Serieus Tim, is je mobieltje belangrijker dan je broertje. Je kwetst hem ermee. Je zou blij moeten zijn voor hem. Ik weet zeker dat hij zit te twijfelen of je nog wel mag komen op de trouwerij. Je kwetst hem echt Tim en ik weet niet waarom je zo afstandelijk tegen hem doet, of dat komt omdat hij gepest is, een eetprobleem heeft of omdat hij homo is. Maar als je echt wat om je broertje zou geven zou je gewoon blij zijn en trots omdat hij zich zelf durft te zijn. En ik dwing je niet ofwat maar ik baal er gewoon van, ik wil hem niet ongelukkig zijn. Ik wil jullie beide gelukkig zijn.' zeg ik bozig tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    .'Serieus Tim, is je mobieltje belangrijker dan je broertje. Je kwetst hem ermee. Je zou blij moeten zijn voor hem. Ik weet zeker dat hij zit te twijfelen of je nog wel mag komen op de trouwerij. Je kwetst hem echt Tim en ik weet niet waarom je zo afstandelijk tegen hem doet, of dat komt omdat hij gepest is, een eetprobleem heeft of omdat hij homo is. Maar als je echt wat om je broertje zou geven zou je gewoon blij zijn en trots omdat hij zich zelf durft te zijn. En ik dwing je niet ofwat maar ik baal er gewoon van, ik wil hem niet ongelukkig zijn. Ik wil jullie beide gelukkig zijn.' zegt hij bozig tegen mij . Ik kijk hem aan . '' Wie zegt dat ik niet blij voor hem ben dan ? Het boeit me alleen niks dat hij gaat trouwen. Zoveel mensen trouwen en dat boeit me ook niet dus waarom zou deze trouwerij mij wel boeien ? Omdat het mijn broertje is die met een popster trouwt ? '' zeg ik en ik kijk Niall aan . Ik vind bruiloften gewoon saai . Ik vind veel dingen saai btw


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall Horan

    '' Wie zegt dat ik niet blij voor hem ben dan ? Het boeit me alleen niks dat hij gaat trouwen. Zoveel mensen trouwen en dat boeit me ook niet dus waarom zou deze trouwerij mij wel boeien ? Omdat het mijn broertje is die met een popster trouwt ? '' 'Zelfs een koe zou het begrijpen. Het gaat er niet om dat hij met MIJ trouwt maar het is je broertje, je bloedeigen broertje is degene die gaat trouwen. Heb jij hem ooit zo gelukkig gezien???' nogal pissig kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan