• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Tim Hendrikson

    'Zelfs een koe zou het begrijpen. Het gaat er niet om dat hij met MIJ trouwt maar het is je broertje, je bloedeigen broertje is degene die gaat trouwen. Heb jij hem ooit zo gelukkig gezien???' nogal pissig kijkt hij mij aan . '' Ja toen hij voor het eerst een Barbie kreeg keek hij ook zo Dat was ongeveer 11 jaar terug . Jim kreeg een barbie van Sinterklaas. Mijn oma en opa schaamde zich voor hem omdat hij van meisjes dingen hield. Ik hield vroeger ziels veel van hem . Maar toen die dag besloot ik om afstand te nemen . Ik wil mij namelijk niet schamen voor mijn broertje'' zeg ik tegen Niall .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Ja toen hij voor het eerst een Barbie kreeg keek hij ook zo Dat was ongeveer 11 jaar terug . Jim kreeg een barbie van Sinterklaas. Mijn oma en opa schaamde zich voor hem omdat hij van meisjes dingen hield. Ik hield vroeger ziels veel van hem . Maar toen die dag besloot ik om afstand te nemen . Ik wil mij namelijk niet schamen voor mijn broertje'' Ik zucht. 'Tim, waarom schaam je je voor hem?" vraag ik zacht.'In Ierland is het geloof erg belangrijk, en homo's zijn niet verboden maar meestal word je dan uit de familie gezegd. Maar mijn familie is trots op me, ik ben hun kind, en zijn broertje. En ik ben anders, en ik ben daar trots op. En ik snap niet waarom je er niet trots op ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tim Hendrikson

    'Tim, waarom schaam je je voor hem?" vraagt hij zacht.'In Ierland is het geloof erg belangrijk, en homo's zijn niet verboden maar meestal word je dan uit de familie gezegd. Maar mijn familie is trots op me, ik ben hun kind, en zijn broertje. En ik ben anders, en ik ben daar trots op. En ik snap niet waarom je er niet trots op ben'' zegt hij . Ik haal mijn schouders op . '' I don't know'' zeg ik . '' Ik ga weer'' zeg ik en ik loop naar beneden naar de tafel waar Jim samen met mijn ouders en de ouders van Niall .

    Jim Hendrikson

    Ik moest de hele tijd aan horen over hoe geweldig Niall wel niet was in One Direction . '' Zeg mam ik vind het heel leuk dat je Niall geweldig vind maar moeten we het nou telkens over hem hebben ?'' vraag ik . Ik kijk naar Tim die de kamer komt binnen gewandeld


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' I don't know'' ' Ik ga weer'' Ik zucht gefrustreerd, dit schoot niet op. Ik loop weer de kamer binnen en glimlach. 'Iemand iets te drinken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik loop samen met Niall mee om drinken in te schenken . '' And we danced all night to the best song ever ! We knew every line now I can't remember , how it goes but I know that I won't forget Him . Cuzz we danced all night to the best song ever !!'' zing ik in de keuken . Ik pak een dienblad en zet het daar op . Ik loop terug naar de woonkamer en geef iedereen daar zijn drinken. Ik keek naar Tim die gek genoeg geen mobiel of spelcomputer in zijn hand had. Ik keek naar Niall en knipoogde .

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:35 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [hoe schenk jij eten in0_0
    Niall

    '' And we danced all night to the best song ever ! We knew every line now I can't remember , how it goes but I know that I won't forget Him . Cuzz we danced all night to the best song ever !!'' ik begin te gniffelen en zacht zing ik met hem mee.Hij geeft iedereen drinken en ik pak de koekjestrommel en plof nee rin de grote bank. 'Greg?" ik wenk hem naar de keuken. 'wat is er bro?" glimlacht hij.'wil jij mijn getuige zijn?" vraag ik hem zacht en hij knikt blij. ;'tuurlijk wil ik dat' ik grijns vrolijk. 'ik vraag papa ook en mama om me 'weg te geven; ' glimlach ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als Niall Greg meeneemt naar de keuken probeer ik een gesprek te beginnen met mijn broer. Eerst praat hij alleen maar over meisjes'' Tim kom even mee. Ik moet je wat vragen '' zeg ik hij achtervolgt mij naar de bioscoop . '' Ik weet dat we elkaar niet zoveel spreken maar wil jij mijn getuige zijn ?'' vraag ik . Tim knikt vrolijk ja. Hij trekt mij in een knuffel . '' Ik heb dit gemist'' zeg ik . '' Ik ook Jim.. Het spijt me'' zegt hij . Ik knik . We liepen samen terug naar de woonkamer en ik pak snel Niall's koekje die hij in zijn handen heeft. '' Yummm'' zeg ik met een grijns.

    [ xd ik dacht aan eten denk ik whahahahaha ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ALs tim terug komt jat hij mijn koekje en snel pak ik een nieuwe

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Enkele uren later zwaaien Niall en ik onze ouders uit . We doen de deur dicht. Ik ren naar de bank en plof erop . '' Niall babe !! i miss you come here now!!'' zei ik nep streng.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Na een aantal uren zwaaien we iedereenuit. p . '' Niall babe !! i miss you come here now!!'' ik glimlach vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als Niall niet hier kwam dan kwam ik wel naar hem . Ik liep op hem af en begon hem te zoenen . '' Why are you kisses so lovely ?'' vraag ik aan Niall . Ik loop naar de keuken en maak 2 mokken chocolademelk. Ik pak de slagroom en spuit veel [ Gedver] . Ik geef een mok aan Niall. '' Choco !!'' roep ik blij . Ik ga op het balkon staan in de tuin . Via dat balkon hadden we een mooi uitzicht over de stad. De wind ging zachtjes door mijn haren . Ik keek naar de mensen die langs liepen . Toen keek ik naar voren en zag daar allemaal flitsen . ''Paparazzi '' zucht ik.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Why are you kisses so lovely ?' ik gniffel en zoen hem weer. hij komt vrolijk terug met choco en ik slurp de slagroom eraf en op het balkon zagen we weer eens paparazzi achter de hekken. lachend zwaai ik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ach ja de Papzz willen zien wat ze willen zien . Ik zette mijn mok even weg en begon Niall weer te zoenen . Ik glimlach tijdens de zoen . '' I'm so in love with you.. And all your Little Things'' fluister ik in Niall's oor . Ik pak mijn mok weer en begin te drinken . Ik pak een stoel voor Niall en mij . Ik geef er een aan hem en op de ander ga ik zitten . '' Ik ben blij dat we gaan trouwen'' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' I'm so in love with you.. And all your Little Things'' glimlacht hijh tijdens het zoenen. 'Ik ben blij dat we gaan trouwen' Ik glimlach en plof neer. 'Ik ben ook heel blij; zeg ik glimlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Heb jij al een getuige Niall ??'' vraag ik . Ik kijk naar de zon die langzaam ondergaat. Het water in het zwembad is mooi blauw. Net zo mooi blauw als de ogen van Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik