• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik pak de sleutel en loop naar de voordeur. Ik maak de deur open en doe het licht aan. De hal is al prachtig !! Ik loop door en kan mijn ogen niet geloven als ik al die prachtige dingen zie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Jim doet de deur open. 'wooooow;' zeg ;ik zachtg en kijk blij rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik til Niall op en ik leg onze mobiel weg . Dan ren ik naar het zwembad en spring erin . Het zwembad was zo groot !!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij tilt me op en gooit ons in het zwembad waardoor ik lachend boven kom. 'Woooooooooooow' roep ik blij en ik zie een glijbaan en een bubbelbad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' I love it !!!!!!!'' Ik trek mijn kleren uit en loop in mijn boxer naar boven . Ik kijk naar alle deuren die er zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    ; I love it' in zijn boxer verlaat hij me. Ik kijk rond en loop ook in mijn boxer verder. Bios, sauna, zwembad, open ruimte, mega keuken, mega woonnkmaer en nog veel meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Dit was de 50miljoen euro echt wel waard'zeg ik blij . Ik ren naar de auto en haal snel mijn spullen daar uit. Ik doe het in de inloop kast en begin te glimlachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Dit was de 50miljoen euro echt wel waard' Ik glilach en pak mijn spullen ook uit de auto en begin alles een plekje te geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson


    '' WE HEBBEN EEN LIFT !!!!!'' schreeuw ik blij . Ik ren door het hele huis en zie dat we ook nog een Bios hebben en alles erop en eraan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    '' WE HEBBEN EEN LIFT !!!!!'' roept hi jen ik gniffel. Al snel ligt mijn kleding op de planken, heeft mijn gitaar al een plekje en zitten de foto's door het hele huis opgehangen in lijsjtejs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik loop vrolijk naar Niall toe en duw hem samen met mij op de grond. Als ik boven hem hang begin ik te giechelen . En daarna zoen ik hem . Niet veel later beginnen we een vurig tongspel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik gniffel asl hij me op de grond duwt en we beginnen te zoenen. GLimlachend ton gik hem terug.

    [inspiloos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson .

    Ik loop naar onze kamer en pak mijn jurk en pruik . '' Dit is echt een kasteel'' zeg ik terwijl ik alles aantrek . Ik pak een paar hakken en loop er moeilijk mee van de trap af. Na 2 treden pleur ik van de trap af. '' Niks aan de hand'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij pakt in de kamer zijn jurk en pruik. ; Dit is echt een kasteel' glimlach hij. Buiten was ook super mooi ingericht. Hij pakt hakken en loopt de trap af en flikkers. 'niets aan de hand' 'you sure.?" vraa gik bezorgd. Ik kijk weer over de tuin. Daarna kijk ik naar ons Uitzicht vanuit de kamer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Ja het gaat'' zeg ik lachend. Ik begin rondjes te draaien maar krijg het al gauw heet in de jurk . Ik trek hem uit en loop in mijn boxer naar Niall . '' Our home!!'' roep ik blij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik