• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " oke ik heb genieg gezien ik ga slapen" ik begin te lachen als hij over mijn schoen valt. Ik loop hem achterna en trek hem in mijn armen waar hij al snel in slaap valt. Helaas kom ik niet in slaap en pak mijn laptop en zet Skype aan. Ik zie tot mijn vreugde dat papa online is. " heey papa" begroet ik hem. " papa zou jij mijn getuige willen zijn? " yrots knikt hij ja. " is mama daar?" Hij knikt weer en al snel zie ik mama. " mam wiil jij me weg geven?" Vraag ik zacht en ze begint knikkend te huilen. " love you maar ik ga weer slapen" ik sluitglimlaxhend af en val vredig in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson


    '' Hey Niall ! Ben je klaar voor de grote dag ?'' vraag ik . Hij knikt Ja. '' Ik heb er zoveel zin in'' zeg ik en ik geef hem een kus. Enkele uren later staan we bij het altaar. '' Niall James Horan.. Neem jij Jim Edward Hendrikson tot je wettige echtgenoot ?'' vraagt de man . '' Ja '' knikt Niall . '' Jim Edward Hendrikson neem jij Niall James Horan tot je wettige echtgenoot'' vraagt hij weer. '' Ja'' zeg ik .Lux komt er aan gelopen met een kussentje met daarop de ringen . Ik glimlach . Ik pak de ring en schuif hem om Niall's vinger. Niall doet precies het zelfde bij mij '' Dan mogen jullie elkaar nu kussen'' zegt hij . We lopen iets naar elkaar toe en daarna plant ik mijn lippen op die van hem . Mensen klappen in hun handen. .Niet veel later word ik wakker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [:( it was a dream]

    Niall

    Onrustig woel ik heen en weer. Het was datik wist dat dir een droom was. Tim zou niets eens zijn met ons huwelijk omdat homos fout waren en ik was ophem afgevlogen. Ik hap moeilijk naar adem terwijl mijn claustrofobie me begint over te vallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik schrik wakker als Niall weer een aanval krijgt. '' Niall wakker worden !!'' roep ik . Als hij wakker is doe ik een zakje voor zijn mond. '' Adem in..... En weer uit'' zeg ik . Hij herhaalt het proces een paar keer en word dan weer rustiger. '' Heb je weer een nachtmerrie gehad ?'' vraag ik aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    I. '' Niall wakker worden !!'' ik wordtwakker. mijn ademhaling gaat oncontroleerbaar en mijn lichaaam begint te trillen Adem in..... En weer uit'' zegt hij met een zakje voor mijn mond ik probeer het en na een poos gaat get goedhet '' Heb je weer een nachtmerrie gehad ?'' Ik. Knik langzaam terwijl ik me moe terug laat vallen. Ik begon er weer steeds vaker last van te krijgen. Het viel altijd wel mee bij xfactor had ik er maareen keer last gehad en dat was vlak voor we opmoesten waardoor iedereenin de stress schoot. Ze hadden de reclame toen maar vroeger gezet voor mij zodat ik wat kon bij komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Hij knikt langzaam . Ik laat hem op mijn borst rusten . '' Rustig maar Niall alles gaat goed op de bruiloft ik wet het zeker. '' beloof ik Niall . Ik geef hem een kus op zijn kruin . '' Ga maar weer slapen babe. '' zeg ik . Ik ga nog even met mijn hand door zijn haar en sluit daarna mijn ogen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    . '' Rustig maar Niall alles gaat goed op de bruiloft ik wet het zeker. '' beloofd hij me en ik voeleen kus op mijn kruin. '' Ga maar weer slapen babe. '' zegt hij en k knik. Ik haal nog een paar keer rustig adem voor de ontspanning.ik klim uit bed en zet de deur wat open waardoor ik me gelijk fijner voelde. Terug val ik zo ongeveer weer gelijk in slaap, nu hopen dat ik n geen aanvallen kreeg anders moest ik aan de medicatie en dan zou optreden wel eens wat lastiger gaan worden. Ooit een keer heb ik niet opgetreden door de claustrofobie, ze zeiden maar dat ik ziek was geworden en dat was eigenlijk ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik stapte uit mijn bed en liep zachtjes naar beneden . De laatste 5 treden waren bijna in zicht. toen viel ik weer. '' Auw'' fluisterde ik . Het is ongeveer 7 uur .. Ik liep naar de keuken en maakte een ontbijtje. Ik liep met een vol dienblad weer naar boven . Niall lag nog lekker te slapen . '' Niall wakker worden lieverd'' zeg ik tegen Niall . Ik zet het dienblad even op zijn nacht kastje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Heerlijk lag ik te slapen. '' niall wakker worden" ik slaak een gemurmelen draai me om om weer verder te slapem ik was al snel weer in dromeland vertrokken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Niall al het eten is op in huis !!'' roep ik . Ik kijk hem aan en begin te giechelen . Ik pak het dienblad en geef het aan Niall . '' Morning SunShine'' zeg ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " Niall al het eten in huis op?" Ik schrik omhoog en zie zijn lachende gezicht. " goodmorning sunshine" zegt hij en geeft een ontnijtje. Ik. Slaak een oer,ens kreet en kijk hem verietigend aan " dat was heel gemeen" zeg ik tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Hoezo gemeen ? Ik heb een heel ontbijt voor JOU gemaakt.. En nu ben ik gemeen ?'' zeg ik verdrietig. Ik wou hem een ontbijtje geven ... Nou ja bij Niall kun je het best een ONTBIJT noemen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Hoezo gemeen ? Ik heb een heel ontbijt voor JOU gemaakt.. En nu ben ik gemeen ?'' zegt hij verdrietig. " jim sorry ik bedoelde het niet so ik bedoelde dat het best gemeen was hoe je me wakker maakte maar heet was best grappig" ratel ik bezorgd. " het is superlief van je maar als ik slaap ben ik,meestal chagie"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " jim sorry ik bedoelde het niet so ik bedoelde dat het best gemeen was hoe je me wakker maakte maar heet was best grappig" ratelt hij bezorgd. " het is superlief van je maar als ik slaap ben ik,meestal chagie" zegt hij. '' Ahww .. I should know that'' zeg ik en ik geef hem een zoen. Ik loop naar de kast en haal er een nieuwe outfit uit.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik