• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis

    '' Inderdaad'' zeg ik met een grijns en ik zoen haar weer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Ja die weet alles over ringen '' Ik glimlach. 'Nooit gedacht dat ik een bed met jou mag delen' lacht hij. iK stuur El een sms'je. 'heey el, we hebben een vraagje, zou je ons willen helpen voro de trouwring XN sms ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    .

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 23:06 ]

    Jim Hendrikson

    Als ik me inlog op twitter zie ik duizenden berichtjes . Allemaal fans van Jiall . Ik kijk naar een paar tweets en op eens zie ik er een van Felice . @Fel.. OMG IK HEB NET GEHOORD DAT DAT VEREKTE STEL GAAT TROUWEN ?!! #HateJiall... Mijn ogen worden groot . Ik pak mijn mobiel en bel haar . '' Hallo met Felice'' zegt ze vrolijk . '' Hey met het Verekte stel '' zeg ik . Het is even stil . '' Gore trut '' zeg ik en ik hang op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hupel als een blij konijn rond en doe wat spullen wassen en vrolijk neerzetten.'ik ben zo vrolijk zo vrolijkk' zing ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson..

    .'ik ben zo vrolijk zo vrolijkk' zingt Niall opeens . Hoo !! Wait whut ? '' Niall sinds wanneer kun jij Nederlands zingen ?'' vraag ik verbaasd aan hem. Ik kijk in de kamer. '' Het is zo mooi hier..'' zeg ik . Deze kamer alleen al lijkt een balzaal . Ik loop naar het balkon . Er staan overal mooie bloemetjes. Als ik iets verder kijk zie ik de Big Ben en de Londen Eye

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 22:41 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall sinds wanneer kun jij Nederlands zingen ?''  ik flimlach 'ik ging Nederlandse liednes ljisteren en heb het geleerd' /grijnsik . ' ik heb nog wat geleerd" ik glimlach trots. 'iek houww von jou' zeg ik in mijn beste Nederlands en kijk hem trots aan en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'ik ging Nederlandse liednes ljisteren en heb het geleerd'/grijnst hij . ' ik heb nog wat geleerd" hij glimlacht trots 'iek houww von jou' zeg hij in het Nederlands. '' Ik ook van jou Niall'' zeg ik in het Nederlands en ik geef hem een kus. Ik kijk naar Niall en zie hem vrolijk rond huppelen in onze slaapkamer. '' Niall je lijkt wel Maria uit de Sound of Music. '' zeg ik met een grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Grijnzend kijk ik rond ' ik ben gewoon zo vrolijk' grijns ik

    Slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik loop op Niall af en zorg ervoor dat hij stil staat . '' Best wel eng eigenlijk.. Wij in een groot huis met niemand anders..'' zeg ik . Het is ook wel best eng maar ik laat me niet weg jagen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Inderdaad.' grijnst Louis en hij zoent me weer. 'Niet kijken, dit is belangrijker.' zeg Louis met zijn hese stem als mijn mobiel af gaat. 'Misschien is het mijn moeder wel?' zeg ik en ik pak mijn mobiel. Heey El, we hebben een vraagje, zou je ons willen helpen voor de trouwring? XN Lees ik. Ja is goed! Waarom niet? (; Laat maar wat horen! Xx. Stuur ik snel terug. Ik leg mijn mobiel weg en sla mijn armen weer om Louis' nek waarna ik hem weer kus.

    Niall

    'el helpt ons'roep ik. est wel eng eigenlijk.. Wij in een groot huis met niemand anders..' ik gniffel. 'we hwbbem beveiliing en cameras en daarbij hekken hebbem we dus ja'ik gniffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik kijk weer door de kamer heen . Opeens zie ik een deur. Ik loop er naar toe en doe hem open. Als ik zie dat ik van een trap af moet doe ik het. Ik doe het licht aan en opeens zie ik allemaal leuke spelletjes. '' Niall kom kijken !!'roep ik . Duizenden Arcade games. Het lijkt wel een speel hal


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'niall kom eens kijken" ik volg hem en zie een speelhal. 'wow gaaaf'vrijns ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Oké ik heb nu wel genoeg ge zien ik ga slapen'' zeg ik en ik loop naar mijn bed onder weg struikel ik over Niall's schoenen. '' Thanks mate'' zeg ik sarcastisch . Ik loop weer verder naar mijn bed en ga erin liggen. ik sla de deken om me heen. Als ik voel dat Niall er bij komt liggen draai ik me om naar hem. Ik geef hem een kus op zijn mond. Langzaam worden mijn ogen zwaarder en val ik in Niall's armen inslaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik