• lol, een beetje een rare titel - ik als Belg gebruik altijd 'kussen' (of 'muilen' maar dat is eerder dan als grap) - maar voor de duidelijkheid ik heb het hier dus over een gewone 'tongkus'.

    Ik vroeg me eigenlijk af; hoeveel belang hechten jullie aan een gewone kus? Vinden jullie dat je ook wel kan kussen met iemand die je net hebt leren kennen op een feestje, of vinden jullie dat je dat enkel kan doen met mensen waar je echt omgeeft?

    Ik weet dat het best een 'random' vraag is, maar het valt me echt op, dat pakweg 2 jaar geleden veel mensen die ik kende (ook mensen die mijn huidige leeftijd toen hadden) toen het echt 'sletterig' vonden toen, terwijl ik nu de indruk heb dat net heel veel mensen rondom mij iets hebben van 'ja, zoveel maakt het niet uit, je doet wat je wilt, veel is er niet aan'.


    effort never betrays you

    Aan mijn eerste kus hecht ik veel waarde. Net zoals voor de eerste tongkus. Ik denk dat het verder voor mij niet echt uitmaakt met wie ik het doe. Op feesten dans ik sowieso niet uitbundig en als ik dan zou worden gezoend zou degene een dag later met een blauw oog en een paarse wang lopen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alleen met één persoon, die dan mijn vriend zou zijn. Op het moment heb ik geen vriend Ik vind dat zoenen met iedereen een beetje stom. Waarschijnlijk hecht ik er daarom ook meer waarde aan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik hechtte er eerst niet zoveel waarde aan als nu, maar ik zou nooit zomaar met jan en alleman zoenen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou niet zomaar met iemand zoenen, ook niet snel, bij mij mag je redelijk veel geduld hebben. :'D

    Mijn eerste zoen was een flop, die wil ik dan ook het liefst vergeten. Maar goed, ik vind dan niet dat je met iedereen maar raak kan zoenen die je maar net een avond kent. Zo ben ik dan weer en dat is mijn mening.


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    Ik zou niet zomaar met iemand zoenen, ook niet snel, bij mij mag je redelijk veel geduld hebben. :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Cairde schreef:
    Aan mijn eerste kus hecht ik veel waarde. Net zoals voor de eerste tongkus. Ik denk dat het verder voor mij niet echt uitmaakt met wie ik het doe. Op feesten dans ik sowieso niet uitbundig en als ik dan zou worden gezoend zou degene een dag later met een blauw oog en een paarse wang lopen.

    lol hahaha zou je dat ook doen als iemand met wie je al de hele avond hebt lopen praten (en iemand die je dus wel aardig/mooi vindt) op een feestje je probeert te kussen? ;d Ik bedoel je kan ook gewoon je hoofd wegdraaien. (krul)


    effort never betrays you

    Lovestein schreef:
    (...)
    lol hahaha zou je dat ook doen als iemand met wie je al de hele avond hebt lopen praten (en iemand die je dus wel aardig/mooi vindt) op een feestje je probeert te kussen? ;d Ik bedoel je kan ook gewoon je hoofd wegdraaien. (krul)
    Ja waarom niet? Omdat hij ''Aardig en mooi'' is? Die combinatie match absoluut niet bij elkaar elkaar trouwens(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zal niet zomaar met iemand kussen, dat is voor sletten. Niet dat iedereen meteen een slet is als ie zit te zoenen natuurlijk. Maar ja, mijn eerste keus is al genomen dus veel waarde heb ik niet aan.


    -

    Ik wordt over 2 maanden 16 en heb nog nooit echt gezoend en ook niet de behoefte daartoe, geeft echt een oudvrouwtjemet15katten gevoel, vooral als ik hoor wat mijn broertje van 14 allemaal doet
    Ik zou het niet met iemand doen die ik niet ken of niet vertrouw
    Ik denk zoiezo dat ik iemand echt goed moet kennen om zeker te weten dat het geen grap is ofzo

    Als ik kijk naar jersey shore enzo vind ik het vies en sletterig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cairde schreef:
    (...)Ja waarom niet? Omdat hij ''Aardig en mooi'' is? Die combinatie match absoluut niet bij elkaar elkaar trouwens(cat)

    Je bedoelt dat er geen mensen bestaan die aardig en mooi zijn? -ik snapt het niet helemaal-

    En ja inderdaad, omdat die persoon in kwestie geen misdaad begaat met je te proberen kussen. En omdat de optie van gewoon weigeren in mij idee toch wel logischer lijkt dan hem te gaan slaan ;d


    effort never betrays you

    Nah depends. Als ik uitga/op een date ga, en het is een leuke jongen? Waarom niet? Het is niet zo dat ik met jan en alleman zoen, maar ik hecht er minder waarde aan dan aan eerste keer seks.


    To infinity and beyond •

    Pom schreef:
    Mijn eerste zoen was een flop, die wil ik dan ook het liefst vergeten. Maar goed, ik vind dan niet dat je met iedereen maar raak kan zoenen die je maar net een avond kent. Zo ben ik dan weer en dat is mijn mening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Demitria schreef:
    Nah depends. Als ik uitga/op een date ga, en het is een leuke jongen? Waarom niet? Het is niet zo dat ik met jan en alleman zoen, maar ik hecht er minder waarde aan dan aan eerste keer seks.

    Hier ben ik het mee eens. Ik vond mijn eerste zoen ook niet echt bijzonder. Ik dacht echt: Is dit het nou?
    Maar ja.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind zoenen niets bijzonders, maar dat betekent niet dat ik dat zomaar met iedereen doe.
    Persoonlijk vind ik een kus veel liever, dan rondjes draaien met een spier.


    everything, in time