• Ik zoek journalisten voor mijn nieuwe forum. Het is een pony en paarden forum en je hebt twee rubrieken. De ene rubriek gaat over nieuws enkel over paarden en het andere over het algemene nieuws. Het is wel Engelstalig. Dus als je, jou journalistieke kunsten eens wilt laten zien. Zet het dan zeker hier neer. Ik geef je ook tips waar je het paarden nieuws kan vinden in het Nederlands.
    Je moet natuurlijk wel lid zijn van het forum.
    klik

    Ik moet paarden niet zo.


    Me so good.

    Gnome schreef:
    Ik moet paarden niet zo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lijkt me een leuk idee en ik zou graag meeschrijven, maar ik heb 't helaas niet zo op paarden, sorry ^^


    “Love is a contradiction.”

    We hebben al onze pony krant, je moet FilmReel anders even vragen of ze op jouw forum die krant ook wil plaatsen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Chicklit schreef:
    Lijkt me een leuk idee en ik zou graag meeschrijven, maar ik heb 't helaas niet zo op paarden, sorry ^^

    Je mag het gewone doen ook hoor :P

    RainbowDash schreef:
    We hebben al onze pony krant, je moet FilmReel anders even vragen of ze op jouw forum die krant ook wil plaatsen :Y)

    zal k zeker doen

    Dus dat was de vraag *kijkt naar Alwin* I should have known
    But I would love to, I love horses, I'm riding once a week, I'm going to look


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik haat paarden. No offence.


    I was an angel living in the garden of evil

    Where can I become a member of the forum? *kijkt rond* Kan het nie vinden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    1 moderator en 1 topiclid xD
    Ik moet een naam bedenken... Ehmm... Owh, mijn youtubenaam, logical


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    I'm in :Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Je deteste Paarden.


    SLOAN.

    Paarden zijn niet zo mijn ding, sorry.


    ars moriendi

    Gnome schreef:
    Ik moet paarden niet zo.


    All I have in life, is my imagniation.

    FilmReel schreef:
    1 moderator en 1 topiclid xD
    Ik moet een naam bedenken... Ehmm... Owh, mijn youtubenaam, logical

    Ik zal eens kijken ^^