• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    " ik weet wat beters. Ik regel een prive jachtschip, we zoeken de locaties uit dan gaan we met de auto naar het schip en dan maken we er onze prive reis van op schip" roept Niall blij. '' Niall dat is echt veel te duur. Ik wil niet dat jij zoveel geld uitgeeft aan een boot. En als je zo'n ding wilt betaal ik wel mee maar het is echt duur ..'' zeg ik . We moeten ook nog op huwelijks reis. Wat wel kan met die boot. Maar straks zitten we daar vast !!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Niall dat is echt veel te duur. Ik wil niet dat jij zoveel geld uitgeeft aan een boot. En als je zo'n ding wilt betaal ik wel mee maar het is echt duur ik schud mijn hoofd. " nee schat dat wil ik niet. Ik heb bakken met geld en dan kunnen we altijd op vakantie ermee en in weekenden varen. En we kunnen naar Ierland en Nederland . Het is veel goedkoper dan telkens vliegen" breng ik er tegen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " nee schat dat wil ik niet. Ik heb bakken met geld en dan kunnen we altijd op vakantie ermee en in weekenden varen. En we kunnen naar Ierland en Nederland . Het is veel goedkoper dan telkens vliegen" spreekt hij mij tegen . '' Nee babe ik betaal mee. Ik betaal 50.000 euro mee. '' zeg ik . Straks komt het nog in het nieuws dat ik Niall altijd alles laat betalen . Ik wil ook wel is een keer betalen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nee babe ik betaal mee. Ik betaal 50.000 euro mee. ' Ik schud wee ;rmijn hoofd 'Nee Jim dat wil ik niet. Zie dit als een cadeau voor je verjaardag en voor ons huwelijk. Je ouders en familie kunnen er mee hier heen komen en mijn familie ook. Je betaalt niets punt uit' zeg ik eigenwijs.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Nee Jim dat wil ik niet. Zie dit als een cadeau voor je verjaardag en voor ons huwelijk. Je ouders en familie kunnen er mee hier heen komen en mijn familie ook. Je betaalt niets punt uit' zegt Niall eigenwijs. '' Nee ik betaal mee punt uit !! We kopen de boot samen . Zie het als ons huwelijks kado...'' zeg ik. No way dat Niall alles alleen betaald


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nee ik betaal mee punt uit !! We kopen de boot samen . Zie het als ons huwelijks kado...'' ik slaak een zucht. 'Jim alsjeblieft' zucht ik
    Ik besluit het maar op te geven en later gewoon stiekem een te kopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Jim alsjeblieft' zegt Niall . Ik grijns. '' Jim krijgt altijd zijn zin dat weet je toch babe ?' zeg ik . Ik ga op Niall's boven been zitten en zoen hem . '' Waag het niet om opgewonden te raken'' zeg ik . Want als dat gebeurt spring ik uit het bad


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Jim krijgt altijd zijn zin dat weet je toch babe ?' hij ploft op mijn bovenbeen en kust me. '' Waag het niet om opgewonden te raken'' Ik gniffel.'blijf jij maar even zitten ik ga wat lekkers pakken'grijnzend sla ik een handdoek om en zorg dat hij blijft. In de woonkamer had ik mijn laptop open en ik had stiekem al een boot uitgezocht en snel koop ik hem en vul alles in. Ik gris nog wat eten mee en loop terug. 'eetse' ik gooi het naar hem en ik glimlach vals.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    .'blijf jij maar even zitten ik ga wat lekkers pakken'grijnzend slaat hij een Handdoek om zich heen . '' Nouuuwww ik wil je mooie kontje zien'' roep ik teleurgesteld.
    Niet veel later kwam Niall terug met eten . '' Eetse'' lacht hij vals. '' Lul'' zeg ik met een grote grijns en ik begin te giechelen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Lul' mompelt hij en ik grijns naar hem. 'Bootje gekocht' grijns ik vals naar hem. Ik ren terug en laat hem ons nieuwe 'bootje die gekocht is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Bootje gekocht' grijnst Niall . Ik stik zowat in mijn eten. '' Niall dit kan echt niet hoor !! '' zei ik boos. Ik heb nog zo gezegt dat ik mee zou betalen . '' Nou dan koop ik de meubels'zeg ik . En die worden heeeeeel duur


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Niall dit kan echt niet hoor !! '' zegt hij bozig '' Nou dan koop ik de meubels' Ik gniffel.' schat alles zit erin. Bedden, stoelen, banken, keuken enzo' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    .' schat alles zit erin. Bedden, stoelen, banken, keuken enzo' gniffelt hij. Ik kijk hem boos aan . Ik stap uit bad en pak snel mijn laptop. '' Blijf zitten waar jij zit !!'' schreeuw ik tegen Niall . Zo snel als ik kan koop ik een hele grote villa . Ik loop grijnzend terug . 'Ik heb een huis gekocht'' grijns ik en ik laat hem de foto zien.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' Blijf zitten waar jij zit !!'' ik blijf rustig zitten, wat was hij van plan. 'Ik heb een huis gekocht'ik beg\in hard te lachen. 'we zijn echt erg, maar het is een mooi ding' grijsn ik. Hij moest maar eens wachten. Ik zou hem terug pakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'we zijn echt erg, maar het is een mooi ding' grijnst hij . '' Duuuuh !! En het is ingericht en al !! .. En overmorgen gaan we er heen om er te wonen '' zeg ik met een grijns. Ik ben blij dat ik elke week 100.000 euro zakgeld krijg. Mijn ouders zijn rijk en mijn ouders hebben nu een hele goede baan dus tjah


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik