• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniel Scagotti
    'Mm nee, ik ben blij dat het een geheim is gebleven, maar het blijft stiekem' zegt ze lachend. Wanneer ik vraag wat ze wil doen verschijnt er een grijns op haar gezicht en begint ze me te kietelen, ik begin te lachen en verschijn dan achter haar en kietel haar eventjes terug. 'Dat bedoelde ik niet' zeg ik dan met een lach, 'wil je terug naar huis of hier blijven?'


    Sky
    Daniël is gemeen door zichzelf weg te flitsen en mij dan terug te kietelen. Ik draai me naar hem toe en denk even na. "Mm, ik denk wel dat Lizz thuis nieuwsgierig is over wat voor antwoord ik heb gegeven. Hoewel ik me niet kan indenken dat ik niet ja zou zeggen." Er staat een glimlach op mijn gezicht en ik knuffel Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Ik kan het gewoon zien en voelen dat Nate iets dwarszit. Is dat ook een bijkomstigheid van zielsverwanten zijn? Ik sta op en loop achter Nate aan. "Nate, wat is er mis?" vraag ik aan hem, "want ik voel dat je iets dwarszit. Het laat me ook ongemakkelijk voelen. Wat weten we allemaal van elkaar? Nu we zielsverwanten zijn."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik weet het niet.' zeg ik 'en het stoort me dat je alles wat Jake doet goedpraat. Hij zou een volledig dorp kunnen uitmoorden en jij zou het terug aan iets anders wijten.' zucht ik en laat een brrodje voor me verschijnen. 'Wel als je dat doet, doe het niet met mij erbij want ik word er ziek van.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate zegt dan wat hem dwarszit en ik wist niet dat Nate er zo over dacht. "Het s-spijt me," zeg ik, ik weet niet goed hoe ik erop moet antwoorden. "Eet smakelijk." Dan draai ik me om en loop naar boven. Dan maar de situatie uit de weg gaan. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik misschien een sms van Jake heb. Zou hij al terug thuis zijn? Weten dat ik er niet meer ben?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke geen zin uit Jakes POV te praten dus ik speel Leslie haar mobiel. XD]

    Leslie's mobiel
    Ik heb nog geen berichten gekregen.

    Nate Sadler
    Ze loopt weg en ik zucht. Ik eet het broodje op en ga naar buiten.
    Ik laat een ingebouwd zwembad verschijnen en een zwemshort voor mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Zal ik Jake ene berichtje sturen? Nee, toch maar niet. Ik leg mijn telefoon weg op het nachtkastje. Een zucht verlaat mijn lippen en ik kijk uit het raam. Daar zie ik hoe er een zwembad is en Nate erheen loopt in een zwemshort. Hmm. Ik verander mijn kleding voor een bikini. Dan doe ik het raam open en spring uit het raam. Ik kom op de grond terecht op twee voeten naast Nate. "Boe."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik schrik eerst als Leslie plots naast me staat maar til haar dan snel op en gooi haar met een grijns het water in.
    'Hoe is het water?' vraag ik dan pesterig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik grinnik als Nate schrikt, maar voordat ik het weet word ik gillend het water in gegooid. Hij vraagt hoe het water is. "Voel zelf maar," zeg ik dan en ik laat hem boven het water verschijnen zodat hij er ook invalt. Op zijn gedeelte heb ik het ijskoud gemaakt, zodat de schrik groter is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Het is echt koud en ik zwem naar Leslie toe.
    Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar mee naar beneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate komt naar me toe gezwommen en als hij zijn armen om me heen slaat, laat ik het warmer worden. Anders krijg ik het zelf ook koud. Hij trekt me mee naar beneden en ik begin hem dan te kietelen om zo los te komen, want het is moeilijk om mijn lach in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Belletjes komen uit mijn mond door het lachen en ik laat haar snel los om naar boven te zwemmen.
    Ik hap naar adem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    (...)

    Sky
    Daniël is gemeen door zichzelf weg te flitsen en mij dan terug te kietelen. Ik draai me naar hem toe en denk even na. "Mm, ik denk wel dat Lizz thuis nieuwsgierig is over wat voor antwoord ik heb gegeven. Hoewel ik me niet kan indenken dat ik niet ja zou zeggen." Er staat een glimlach op mijn gezicht en ik knuffel Daniël.


    Daniel Scagotti
    'Mm, ik denk wel dat Lizz thuis nieuwschierig is over wat voor antwoord ik heb gegeven. Hoewel ik me niet kan indenken dat ik niet ja zou zeggen.' Antwoord Sky met een glimlach en geeft me vervolgens een knuffel. Ik sla mijn armen om haar heen en hou haar vast, 'ik ben blij dat je ja hebt gezegt' zeg ik dan, dezelfde gelukkige glimlach stond op mijn gezicht. Ik flitste ons voor ons huis en laat haar los om vervolgens haar hand vast te pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik moet ook lachen en zwem zelf naar boven. "Dat krijg je ervan als je mij mee onderwater trekt," zeg ik grijnzend en ik spetter water zijn kant op. Op die manier kan je dan niet meer goed zien en ik flits me dan helemaal naar de andere kant van het zwembad onderwater.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Waar zijn Brandon en Katherine eigenlijk?' vraag ik haar.
    'En o ja, Brandon lijkt helemaal op jou by the way.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Mm, Brandon is denk ik op school en Katherine zal wel bij Tyler zijn. Zij hebben wat samen sinds kort." Nate zegt dat Brandon helemaal op mij lijkt. "Arme jongen," zeg ik lachend, "dan lijkt hij op een meisje." Ik zwem op demonen snelheid naar Nate toe en als ik bij hem ben, trek ik zijn zwembroek naar beneden en ik zwem dan weer lachend snel weg.

    Sky
    Zijn knuffels zijn ook perfect. Ik snuif zachtjes zijn geur op en ik voel me bedwelmd. "Natuurlijk heb ik ja gezegd, ik hou van je en wil je nooit meer kwijt. Wat is er dan beter dan dat jij me ten huwelijk vraagt?" Daniël flitst ons naar huis en ik loop met hem hand in hand naar binnen. Ik zie Lizz al staan en haar vragende blik. Ik knik ja naar haar en ze wordt helemaal vrolijk. "Ik mag toch wel jullie bruidsmeisje zijn he? Oh! En dan ga ik met tante Alex en Alice het feest regelen. En Nathan moet het vrijgezellenfeest voor papa doen en dan doe ik die voor jou!" Ze ratelt helemaal door gelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.