• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ik grijns. 'Wel niets wat je nog niet gezien hebt... miste je het aanblik dan?' en ik doe een wenkbrauwwiebel.
    Ik laat zo'n vage LMFAO broek verschijnen en begin I'm sexy and I know it te dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik hoopte eigenlijk dat jij je zou schamen," zeg ik knipogend tegen hem. "En ja, haaaartstikke erg miste ik het." Ik grijns terug naar Nate. Ik schiet dubbel van het lachen als Nate dan gaat dansen. Tranen verschijnen in mijn ogen. "D-dat wil ik filmen!" gier ik van het lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Sky
    Zijn knuffels zijn ook perfect. Ik snuif zachtjes zijn geur op en ik voel me bedwelmd. "Natuurlijk heb ik ja gezegd, ik hou van je en wil je nooit meer kwijt. Wat is er dan beter dan dat jij me ten huwelijk vraagt?" Daniël flitst ons naar huis en ik loop met hem hand in hand naar binnen. Ik zie Lizz al staan en haar vragende blik. Ik knik ja naar haar en ze wordt helemaal vrolijk. "Ik mag toch wel jullie bruidsmeisje zijn he? Oh! En dan ga ik met tante Alex en Alice het feest regelen. En Nathan moet het vrijgezellenfeest voor papa doen en dan doe ik die voor jou!" Ze ratelt helemaal door gelijk.


    Daniel Scagotti
    Ik loop met Sky ons huis binnen en zie haar dan knikken wanneer ze Lizz vragend ziet kijken. 'Ik mag toch wel jullie bruidsmeisje zijn he? Oh! En dan ga ik met tante Alex en Alice het feest regelen. En Nathan moet het vrijgezellenfeest voor papa doen en dan doe ik die voor jou!' Ratelt Lizz en ik lach, 'dat heeft ze niet van mij' zeg ik dan met een grijns, 'heb je al gegeten?' Vraag ik dan aan Lizz 'Nathan heeft pizza's besteld' antwoord ze dan en Nathan loopt naar Sky toe om vervolgens zijn hand om haar heen te slaan, 'wat leuk, ik krijg een klein zusje erbij' zegt hij dan met een grijns en hsalt haar haar door de war.


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Ik hoopte eigenlijk dat jij je zou schamen," zeg ik knipogend tegen hem. "En ja, haaaartstikke erg miste ik het." Ik grijns terug naar Nate. Ik schiet dubbel van het lachen als Nate dan gaat dansen. Tranen verschijnen in mijn ogen. "D-dat wil ik filmen!" gier ik van het lachen.


    Nate Sadler
    Ik grinnik en laat haar naast me verschijnen in een sexy bikini. 'Dance with me sexy lady.' lach ik en kijk haar aan.
    Mijn handen glijden om haar heupen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Nathan komt naar me toe gelopen en slaat zijn arm om me heen. "Ik ben niet klein!" mopper ik als hij me klein zusje noemt. Ik trap op zijn tenen als hij mijn haar ook nog eens door de war doet. "Dan weet ik in ieder geval wie ik niet moet uitnodigen voor de bruiloft," zeg ik plagend met een grijns tegen Nathan.

    Leslie Sadler
    Ineens ben ik niet meer in het zwembad en als ik kijk zie ik dat Nate me in een andere bikini gestopt heeft. Hij zegt me om met hem te dansen en ik lach als hij me sexy lady noemt. "Slijmbal," zeg ik met een lachje, maar ik dans toch met hem zo sexy mogelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky
    Nathan komt naar me toe gelopen en slaat zijn arm om me heen. "Ik ben niet klein!" mopper ik als hij me klein zusje noemt. Ik trap op zijn tenen als hij mijn haar ook nog eens door de war doet. "Dan weet ik in ieder geval wie ik niet moet uitnodigen voor de bruiloft," zeg ik plagend met een grijns tegen Nathan.


    Nathan Scagotti
    'Ik ben niet klein!' Roept Sky mopperend uit wanneer ik haar klein noem, 'klein als in jonger' zeg ik met een lach. Wanneer ze op mijn tenen trapt doet hem me geen pijn maar laat ik hsar haar wel met rust. 'Dan weet ik in iedergeval wie ik niet moet uitnodigen voor de bruiloft,' zegt ze met een grijns. 'Als jij het niet doet doet Daniel het wel' zeg ik met een lach en laat haar los. 'Gefeliciteerd'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    Ik grinnik als ze mee doet en grijns dan. 'Ik weet wat we gaan doen, we gaan een boomhuis bouwen.' glimlach ik.
    Perfect om haar mee af te lijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Nathan vindt het wel om te lachen en ik kijk met vernauwende ogen naar hem. "Oke, dan heb je ook meer rimpels op je koppie," zeg ik en ik begin met mijn vinger tegen zijn voorhoofd aan te prikken. "Daar en daar, oh en daar ook en had je die al gezien?" Gelukkig laat Nathan mijn haar nu wel met rust. Wanneer hij me loslaat feliciteert hij me. "Dank je, nu kom je zeker niet meer van me af," zeg ik grijnzend.

    Leslie Sadler
    "Je zegt ook echt boomhuis in plaats van boomhut," zeg ik lachend, "dus je wilt het groots aanpakken?" Ik maak nog een sexy dancemove en draai me in zijn armen en schuur dan met mijn kont langs hem. Een beetje pesten mag wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ehm... we beginnen met een hut dan kunnen we nog uitbreiden....' grinnik ik.
    Ik bijt op mijn lip door haar kont tegen mijn kruis. 'Bv allemaal hutjes verbonden met brugjes is ook leuk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oh dat klinkt leuk!" zeg ik als hij voorstelt over een soort huttendorp in de bomen. "Waar blijft je gedans?" vraag ik grijnzend en draai me terug naar hem. Ik knipoog naar hem. "Je moet vaker zo'n strakke zwembroek aandoen, staat je goed," grijns ik naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Nathan vindt het wel om te lachen en ik kijk met vernauwende ogen naar hem. "Oke, dan heb je ook meer rimpels op je koppie," zeg ik en ik begin met mijn vinger tegen zijn voorhoofd aan te prikken. "Daar en daar, oh en daar ook en had je die al gezien?" Gelukkig laat Nathan mijn haar nu wel met rust. Wanneer hij me loslaat feliciteert hij me. "Dank je, nu kom je zeker niet meer van me af," zeg ik grijnzend.


    Nathan Scagotti
    'Oke, dan heb je ook meer rimpels op je koppie' zegt Sky en ik lach wanneer ze tegen mijn voorhooft begint te prikken 'daar en daar, oh en daar ook en had je die al gezien?' 'Weetje wat onsterfelijk inhoud? Jij word niet ouder, ik word niet ouder en ik krijg ook geen rimpels' zeg ik dan met een grijns. 'Dus jou mooie gezichtje blijft ook rimpelloos' zeg ik en druk mijn vinger dan tegen haar voorhooft. 'Onthoud ook maar dat jij ook niet van mij af komt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Jij, dame, waagt je op glad ijs.' zucht ik en probeer mijn stijve terug te verminderen.
    'Ik ga even naar binnen...' andere kleren aandoen, denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    "Ja ja, maar je krijgt ook van veel fronsen rimpels Nathan!" zeg ik lachend tegen hem, "dus het kan ook zijn dat jij daardoor nu die oneindig veel rimpels hebt." Hij drukt ook op mijn voorhoofd en zegt mooie gezichtje, waardoor er lichte blosjes op mijn wangen komen. Damn it. Waarom kan ik dat niet gewoon controleren? "Mm jammer," zeg ik grijnzend tegen Nathan, "ah nee hoor. Ik wil je niet missen."

    Leslie Sadler
    "Sorry, ik kon het niet laten," zeg ik met een verontschuldigend lachje. Dan laat ik heel het zwembad ijskoud worden door alle warmte te laten verdwijnen. Het verandert in ijs. Ik laat schaatsen aan mijn voeten verschijnen. "Herinner je - je het schaatsen nog?" vraag ik aan hem. Toen was ik nog wel een hoer bij hem, maar toen was hij al niet meer een pooier in gedachte. Toen was hij al veranderd. "Ik heb geoefend sinds dien." Er staat een glimlach op mijn gezicht en ik maak een pirouette.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Er komt een lieve en tedere glimlach op mijn gezicht. 'Dat herinner ik me nog.' zeg ik zachtjes.
    'De beste keuze van mijn leven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De glimlach die op zijn gezicht verschijnt, verwarmd me helemaal vanbinnen. "Sorry nog, dat ik toen was weggelopen," zeg ik tegen hem en ik schaats in zijn richting. Ik spring op, laat de schaatsen verdwijnen van mijn voeten, het ijs weer smelten en kom op mijn voeten op de kant terecht. "Gelukkig zijn dingen veranderd. Op een goede manier."

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 12:47 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.