• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Meows.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    Tyler pakt me stevig vast en drukt me dan tegen de grond, 'gebruik je krachten' zegt hij 'ik heb geen idee hoe ik dat moet doen' antwoord ik. Ik had ook geen zin om dat te proberen eigenlijk, ik ben wel sterker dan hem en draai ons om, zodat hij degene was die tegen de grond gedrukt was. Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniel Garcia
    Sky besluit ook pasta te nemen en de ober neemt onze menu's in zijn hand, hij vraagt vervolgens of we ook nog wat willen drinken. 'Hetzelfde' antwoord ik als Sky om een rode wijn vraagt. 'Het was een leuke verassing, om hier te gaan eten. We zijn al even niet meer uit eten geweest.' Zegt ze en ik glimlach, ' ik ben blij dat je het leuk vind' zeg ik met een glimlach, 'ik vond dat je het verdiende. Eigenlijk verdien je elke dag wel wat' zeg ik met een glimlach, als ik haar elke dag iets zou geven zou ze het nooit aannemen. 'Daarbij wilde ik je altijd als eens meenemen hierheen' zeg ik met een glimlach, de ober kwam terug met het eten en het drinken en ik nam een hap van de pasta zodra het voor me stond. Ik was nerveus, zenuwachtig over wat ik vanplan was te doen als we klaar waren met eten maar niet het soort dat er voor zorgt dat je geen hap meer door je keel krijgt. En hoe graag ik haar zometeen ja hoor zeggen en hoe verschrikkelijk ik het zou vinden als ze nee zegt liet ik het niet zien, er bleef gewoon een glimlach op mijn gezicht staan, voor haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik laat mijn lichaam opwarmen waardoor ik, nu ze een engel is, te warm voor haar ben.
    Demonen zouden daar geen last van hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik laat mijn lichaam opwarmen waardoor ik, nu ze een engel is, te warm voor haar ben.
    Demonen zouden daar geen last van hebben.


    Katherine Garcia
    Ik hou hem vast tot ik niet meer kan en mijn handen niet meer tegen de warmte kunnen, ik laat mezelf een eindje van hem vandaan verschijnen en kijk naar mijn rode handen. Een gefrustreerde uitdrukking veranderde in een frons toen ik mijn handen zag genezen. Ik probeerde vuur te laten verschijnen maar inplaats daarvan verscheen er een energiebal op mijn hand, ik keek er even naar en gooide de bal vervolgens richting Tyler, ook omdat hij me pijn had gedaan.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik spring geschrokken en ook iets tevreden weg maar de bal raakt mijn arm waardoor er een pijnscheut door me heen gaat.
    'Kom op Kath. Laat alle woede vrij.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik spring geschrokken en ook iets tevreden weg maar de bal raakt mijn arm waardoor er een pijnscheut door me heen gaat.
    'Kom op Kath. Laat alle woede vrij.'


    Katherine Garcia
    Ik zie Tyler wegspringen en de energie bal zijn arm raken. Ik bijt op mijn lip en wil hem eigenlijk vragen of hij pijn heeft 'kom op Kath. Laat alle woede vrij' zegt hij, waar was ik kwaad op? De engelen, omdat ze me dit hadden aangedaan. De woede voor hun kwam naar boven en ik liet twee ballen energieballen verschijnen en gooide die naar hem, eerst de ene en vervolgens de ander. Ik gooide er nog twee en voelde een traan over mijn gezicht lopen, van mijn wang naar mijn kin en stop met gooien wanneer mijn ogen vol stranen staan.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    De ene kan ik ontwijken maar de andere raakt me recht in mijn maag en ik vlieg tegen een boom aan.
    'Mooi shot.' kreun ik maar kan een glimlachje op mijn gezicht tonen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    De ene kan ik ontwijken maar de andere raakt me recht in mijn maag en ik vlieg tegen een boom aan.
    'Mooi shot.' kreun ik maar kan een glimlachje op mijn gezicht tonen.


    Katherine Garcia
    Ik veeg mijn tranen weg en loop naar hem toe, 'gaat het?' Vraag ik hem dan bezorgt. Een van de energieballen had hem hard in zijn maag geraakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Alles ok.' kreun ik zachtjes.
    Ik adem iets moeilijk maar alles is ok volgens mij. 'Trek me eens recht?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Alles ok.' kreun ik zachtjes.
    Ik adem iets moeilijk maar alles is ok volgens mij. 'Trek me eens recht?'


    Katherine Garcia
    'Alles ok' zecht hij zachtjes kreunend. Hij ademd moeilijk dus ik betwijfelde of alles oke was. 'Trek me eens recht?' Vraagt hij en ik pak de hand vast die ik eerder geraakt had met een energie bal en trek hem omhoog. Wanneer hij rechtop staan kijk ik hem aan, 'trek je shirt eens op' zeg ik zodat ik kan kijken of hij daar ook iets heeft, een blauw plek ofzo.


    Don't be like the rest of them, darling

    Im borred xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zucht. 'Het gaat best Kath.'
    Maar toch trek ik mijn shirt op zonder te kijken en kijk gewoon haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk naar beneden en bijt op mijn lip. "Blijft het ons geheim?" vraag ik zachtjes en kijk Nate dan aan. "Nee, ik kan dat niet van je vragen." Ik zie dat hij gaat roken. "Je hebt zoveel voor me gedaan, dan kan ik toch niet om mijn relatie te redden het niet vertellen tegen Jake?" Alleen als Nate zegt dat het echt niet hoeft, zal ik het niet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zucht. 'Het gaat best Kath.'
    Maar toch trek ik mijn shirt op zonder te kijken en kijk gewoon haar aan.


    Katherine Garcia
    'Het gaat best Kath' zegt hij met een zucht, 'ik ben gewoon bezorgt om je' antwoord ik en hij trekt toch zijn shirt omhoog. Ongeveer bij zijn maar zat een best wel groot blauw plek, ik bijt op mijn lip en leg dan voorzichtig mijn hand erop, ik blijf hem er even ophouden en wanneer ik hem eraf haal is het weg.


    Don't be like the rest of them, darling