• Lost in the dark, found in the light. • One Direction
    - One Direction
    - Genres: Drama, Fanfiction & Romantiek.
    - 12 +
    - Beschrijving: Wanneer Luce een vreemd en onverklaarbaar ongeluk heeft gehad, waardoor ze een paar maanden in coma heeft gelegen, wordt ze samen met haar twee broers door haar moeder naar haar vader gestuurd, waar Luce en haar broers Louis en Luc de zomer moeten doorbrengen. Ze ziet er reuze tegenop, terwijl haar twee broers het fantastisch vinden. Luce probeert erachter wat er is gebeurd met het ongeluk, of nog sterker: wíé heeft het gedaan? Zij en haar broers ontmoeten bijzondere vrienden, met eentje in het bijzonder... Wat als het toch niet zo oprecht en eerlijk is als het lijkt te zijn?


    Ik zou het natuurlijk erg fijn vinden als jullie een kijkje zouden willen gaan nemen & een abo nemen. Het verhaal begint binnenkort - ik begin bij een redelijk aantal abbo's.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 17:31 ]


    always have fun

    Ik zie dat jen nieuw bent, dus zeg ik het maar. Niemand gaat een abo nemen als je zeg dat je "bij een aantal abo's" begint.
    Want schrijven doe je voor jezelf, niet voor anderen.


    -

    Wrennah schreef:
    Ik zie dat jen nieuw bent, dus zeg ik het maar. Niemand gaat een abo nemen als je zeg dat je "bij een aantal abo's" begint.
    Want schrijven doe je voor jezelf, niet voor anderen.

    dat is eigenlijk wel waar, als je goed schrijft krijg je echt wel genoeg abo's
    :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik haak al meteen af bij ik begin bij een redelijk aantal abbo's., sorry


    16 - 09 - '17

    Sorry, het is hier al vaker gezegd zie ik, maar mensen gaan je verhaal niet lezen als je neerzet dat je een x-aantal abo's wilt. Dan gaan ze afhaken. Als je gewoon begint met schrijven komen de abo's vanzelf wel (;


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:00 ]


    always have fun

    xSunshineee schreef:
    Ik haak al meteen af bij ik begin bij een redelijk aantal abbo's., sorry

    xSunshineee schreef:
    Ik haak al meteen af bij ik begin bij een redelijk aantal abbo's., sorry


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nee gewoon nee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    xSunshineee schreef:
    Ik haak al meteen af bij ik begin bij een redelijk aantal abbo's., sorry

    Kom op zeg, ik haakte al meteen af bij 'One Direction'.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 10:41 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Kom op zeg, ik haakte al meteen bij 'One Direction'.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.