• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan Scagotti
    'Rat of Engel. Ow wacht Engel want jullie zijn erger dan ratten of de vlooien erop' zegt ze, 'jullie' herhaal ik haar woorden, 'niet alle engelen zijn gelijk' zeg ik dan ik hielt er niet van wanneer mensen of demonen gewoon klakkenloos aannamen dat iedereen hetzelfde was. Ik was sowieso niet echt een tipische engel, ik was mezelf. 'Als alle demonen hetzelfde waren geweest waren ze allemaal alleen maar slecht geweest, en dat zijn ze lang niet allemaal.'


    Mayra Parker
    'Misschien sommige niet maar in één ding zijn jullie hetzelfde, jullie zijn trouw in god net als die arme mensen en elke keer dat ze bidden tot god en jullie voor genade, geen een keer krijgen ze antwoord. Daarom zijn jullie erger dan vlooien op ratten en de pest.' Ik spuw het eruit. Mijn overgrootmoeder had steenvast erin gelooft, meerdere keren gebeden dat het goed met ons zou komen, heeft van ons gehouden zoals we waren. Deel mens, deel demon en ze bad tot god. Dat haar kleindochter veilig zou zijn, en dat is ze niet, dat ze langer zou leven om ons te helpen, ze stierf veel te vroeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    *steekt haar hand op*
    Waar gaat het over? xd


    Don't be like the rest of them, darling

    [My Best Friends Father een 16+ verhaal xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizl, reageer je nog met Natie?

    Ik twijfelde of ik Les hem wel of niet zou laten zoenen ^^

    En ik kwam er echt onschuldig terecht xd want ik lees haar andere verhaal. Degene waarmee ze deelneemt aan Story of the Year


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nja ik keek naar de top xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Dus je zet me het huis uit en laat me in deze hut wonen?" vraag ik pesterig en grijnzend aan Nate. Hij drukt een kus op mijn wang en ik glimlach. "Ik wil hier gitaren hebben. Uiteindelijk speel ik nog steeds graag gitaar, hoewel ik dat lang niet meer heb gedaan. En foto's. Ik wil heel veel foto's." Dan bijt ik op mijn lip. Waarvan foto's? De enige foto's die ertoe doen zijn foto's met Jake...En laat dat nu juist hetgeen zijn waar ik niet aan wil denken. Ik laat een fotocamera verschijnen. "En de eerste foto ga ik nu trekken," zeg ik en trek Nate naast me. "Lachen naar de camera," zeg ik glimlachend terwijl ik de camera op een afstand houd zodat ik van ons een foto kan maken.



    Nate Sadler
    Ik laat gitaren verschijnen van verschillende soorten. en dan laat ze een fototoestel verschijnen.
    Ze trekt een foto en het is zo'n oud model waar de fotos uitkomen vanonderen.

    [sorry vond dat wel cool xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nathan Scagotti
    'Misschien sommigen niet maar in een ding zijn jullie hetzelfde, jullie zijn trouw in god net als di arme mensen en elke keer dat ze bidden tot god en jullie genade, geen een keer krijgen ze antwoord. Daarom zijn jullie erger dan vlooien op ratten en de pest' zegt ze vervolgens en ik heb even geen idee wat ik op haar woorden moet antwoorden. 'Misschien wel ja' antwoord ik dan alleen en ga dan rechtop staan, 'maar engelen hebben niet de kracht om al de wensen en gebeden van de mensen te vervullen. Die kracht heeft allen god, of wie daarboven ook zit, want ik heb hem nog nooit gezien.' Ik geloofde alleen in wat ik zag. Ik liep langs haar en maak dan aanstalten om naar school te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Dan ben je niets anders dan een laffaard omdat je het niet eens probeert.' zeg ik nog steeds woedend en gooi een vuurbal voor zijn voeten. 'En niets beter dan de andere engelen ookal beweer je anders.' Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk hem aan. Mijn ogen spuwen nog net geen vuur. Ja ik ben een opvliegerig typ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate laat allerlei gitaren verschijnen en ik kijk dan zijn kant op na de eerste foto getrokken te hebben. Ik draai zijn gezicht mijn kant op en kijk hem voor een moment aan. "Dank je voor de gitaren," zeg ik dan en mijn blik glijdt heel even af naar zijn lippen voordat ik hem weer aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en zet de gitaren even buiten in het gras.
    'Nu leukste werk. Schilderen.' glimlach ik. Ik laat allerlei verf verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    You're evil Lizl (krul)

    Leslie Sadler
    Nate laat allerlei kleuren verf verschijnen en ik kijk er even naar. "Lets start with red," zeg ik glimlachend. Ik pak een blik verf met de kleur rood en maak die open. Dan laat ik een kwast verschijnen en begin een met een muur te verven, de muur waar ik de foto`s wil hangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Dan ben je niets anders dan een laffaard omdat je het niet eens probeert.' zeg ik nog steeds woedend en gooi een vuurbal voor zijn voeten. 'En niets beter dan de andere engelen ookal beweer je anders.' Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk hem aan. Mijn ogen spuwen nog net geen vuur. Ja ik ben een opvliegerig typ...


    Nathan Scagotti
    'Je weet niet of ik het ooit geprobeerd heb, je kent me niet, als je me wel kende zouden we dit gesprek nu niet hebben' antwiord ik en flits mezelf een stukje naar achter wanneer er een vuurbal voor mijn voeten land. 'Ik heb geen zin om nu te gaan vechten, ziek maar een steen om je frustratie op kwijt te raken.' Zeg ik dan en kan zien dat ze kwaad is.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniel Scagotti
    Ik moet lachen om wat ze zegt 'daar hebben we het nig wel over dan' zeg ik met een lach. We zouden hem toch wel uitnodigen, ik vielde me slecht dat ik zo weinig tijd met hem doorbracht de laatste tijd. 'Mm, ik denk dat ik lekker in bad ga nu' zegt Sky dan vervolgens, 'is goed, niet te lang weg blijven' zeg ik met een glimlach en druk dan een kus op haar lippen. Nog even en ze was mijn vrouw, en dat was best een fijn vooruitzicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Ah loop toch terug naar die rotschool.' mompel ik gefrustreerd. 'Jij hebt geen idee hoe mijn leven nu is, anders zou jij ook zo zijn.' zeg ik koel en draai me om. Ik probeer niets in brand te steken.

    Nate Sadler
    Ik lach en pak ook een borstel. Ik ga naast haar staan.
    Ik dop de borstel in de rode verf en begin de muur mee te schilderen.

    [why?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Omdat Leslie wilde zoenen en Nate ineens over verf begint :Y)

    Leslie Sadler
    Nate lacht erom en komt helpen met verfen. Op zich gaat het verfen best snel. Ik pak een andere kleur erbij. Lichtblauw. Ik doop een schone kwast in de verf en maak verfspetters op de rode muur. "Hey Nate, je hebt wat verf op je gezicht," zeg ik dan als ik naar hem kijk. Ik beweeg dan mijn kwast naar achteren en voor zodat hij allemaal blauwe verfspetters op zijn gezicht krijgt. Ik begin te lachen en grijns naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.