• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    'Nooit geleerd. Piano. Mijn moeder heeft me gitaar geleerd die dat op haar buurt van mijn va-' ik stop eventjes mijn zin. 'Van iemand anders geleerd heeft.' Die schoft is mijn vader niet. Het is enkel de verwekker. Ik knijp mijn ogen even dicht en open ze dan terug. 'Maar het lijkt me een leuk instrument.'

    Nate Sadler
    Ik was mijn handen en voel kaas op mijn hoofd verschijnen.
    'Serieus Les?' lach ik en haal het van mijn hoofd. 'Ik ben geen pizza deeg dat ligt voor je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Nooit geleerd. Piano. Mijn moeder heeft me gitaar geleerd die dat op haar beurt van mijn va-' ze stopt haar zin al heb ik het idee dat ze 'vader' wil zeggen. 'Van iemand anders geleerd heeft' zegt ze dan en knijpt haar ogen even dicht om ze vervolgens weer ze openen. 'Maar het lijkt me een leuk instrument' zegt ze dan, 'Ik wil het je wel leren' antwoord ik dan, 'zo moeilijk is het niet, als je maar weet waar de noten zitten.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Er komt sinds het eerst in een lange tijd een echte glimlach op mijn gezicht. 'Graag.' zeg ik zachtjes.
    Ik sla mijn ogen dan terug neer. Het is net alsof ik bang ben deze vreemde engel te lang aan tekijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Er komt sinds het eerst in een lange tijd een echte glimlach op mijn gezicht. 'Graag.' zeg ik zachtjes.
    Ik sla mijn ogen dan terug neer. Het is net alsof ik bang ben deze vreemde engel te lang aan tekijken.


    Nathan Garcia
    Ik zie een glimlach op haar gezicht verschijnen voor de eerste keer sinds ik haar ontmoed heb. 'Graag' antwoord ze en slaat haar ogen dan weer neer. Ik loop naar de zwarte piano vleugel die in het lokaal staat en ga erachter zitten en begin een liedje te spelen.

    (Het liedje when I look at you, het liedje dat Miley Cyrus speelt in the last song kan geen links kopieeren en plakken op mn e-reader


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik ga naast hem voorzichtig op het bankje zitten en zing de woordjes voor mezelf. Het is een prachtig liedje.
    Ik kijk naar zijn vingers die soepel over de toetsen glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik ga naast hem voorzichtig op het bankje zitten en zing de woordjes voor mezelf. Het is een prachtig liedje.
    Ik kijk naar zijn vingers die soepel over de toetsen glijden.


    Zingt ze wel of niet? Of in haar hooft?


    Don't be like the rest of them, darling

    ze zingt maar zachtjes :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik ga naast hem voorzichtig op het bankje zitten en zing de woordjes voor mezelf. Het is een prachtig liedje.
    Ik kijk naar zijn vingers die soepel over de toetsen glijden.


    Nathan Scagotti
    Ik zie haar naar me toe lopen en vervolgens naast me gaan zitten, ik hoor haar zachtjes de text zingen die bij het liedje hoord terwijl ik het liedje speel. Wanneer het liedje afgelopen ik kijk ik haar aan 'weet je hoe de noten heten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes?


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik was eten :3 maar ik ga nu reageren ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Daniël doet zielig en daardoor moet ik giechelen. "Mm, ik zal het in gedachten houden arm jongetje," grinnik ik. Hij drukt een kus op mijn rechterarm. Ik laat me naast hem verschijnen en neem Boef op mijn schoot. "Het is al een oude jongen," zeg ik terwijl ik achter de oortjes kriebel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky
    Daniël doet zielig en daardoor moet ik giechelen. "Mm, ik zal het in gedachten houden arm jongetje," grinnik ik. Hij drukt een kus op mijn rechterarm. Ik laat me naast hem verschijnen en neem Boef op mijn schoot. "Het is al een oude jongen," zeg ik terwijl ik achter de oortjes kriebel.


    Daniel Scagotti
    ''Mooizo' antwoord ik met een grijns als ze zegt dat ze het in gedachten houd. Ze verschijnt naast me en neemt boef dan op haar schoot, 'het is al een oude jongen' zegt ze dan en kriebelt boef achter zijn oren. '17 jaar, maar hij heeft niks te klagen gehad in die 17 jaar he boef' zeg ik en aai hem even over zijn hooft. Hij zag eruit alsof hij het niet zolang meer uit zou houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Topic 9


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    "Ah, niet eens?" vraag ik dan met een pruillipje. Ik sla mijn armen even om zijn nek en bijt zachtjes op zijn oor. "Maar je bent om op te eten," zeg ik zacht in zijn oor. Dan laat ik hem weer los en knipoog speels naar hem, voordat ik weer terugloop naar de kaas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'You're a dangerous lady.' grinnik ik en kijk haar na.
    Dan ga ik verder met belegen van de pizza's.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'