• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ze zijn in het bos zullen we wat doorspoelen?]

    Nate Sadler
    Ik glimlach voorzichtig. 'Blijkbaar wel?' Ik laat haar pols terug los.
    Ik had die vastgenomen toen ik de stenen wilde aanwijzen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Sky
    "Mm nee, ik ben blij dat dat een geheim is gebleven, maar het blijft stiekem," zeg ik lachend en ga weer wet mijn handen naar zijn zij. Hij vraagt wat ik wil doen en er komt een grijns op mijn gezicht. Ik begin hem te kietelen, ondanks dat het lastiger gaat met zijn pak aan.


    Daniel Scagotti
    'Mm nee, ik ben blij dat het een geheim is gebleven, maar het blijft stiekem' zegt ze lachend. Wanneer ik vraag wat ze wil doen verschijnt er een grijns op haar gezicht en begint ze me te kietelen, ik begin te lachen en verschijn dan achter haar en kietel haar eventjes terug. 'Dat bedoelde ik niet' zeg ik dan met een lach, 'wil je terug naar huis of hier blijven?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sure (:


    Don't be like the rest of them, darling

    doe jij? geen inspi xx


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik weet ook niks xd


    Don't be like the rest of them, darling

    haha -- anders doen we morgen verder en laten we het even zo voor vandaag xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is goed xd


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    [ze zijn in het bos zullen we wat doorspoelen?]

    Nate Sadler
    Ik glimlach voorzichtig. 'Blijkbaar wel?' Ik laat haar pols terug los.
    Ik had die vastgenomen toen ik de stenen wilde aanwijzen.


    Leslie Sadler
    Zielsverwanten. Ik weet niet hoe ik het moet opvatten. Is dat waarom ik me al die tijd zo aangetrokken heb gevoelen tot Nate? Maar wat dan met Jake? Ik hou van Jake. Jake is mijn alles en ik kan niet zonder Jake. Dit gegeven verwart me een beetje. Mede doordat ik ook van Nate hou. Maar op welke manier dan? Zijn Jake en ik niet voor elkaar voorbestemd? Jawel. Dat zijn we wel. Ik wil Jake voor de rest van mijn leven. Hij is de ware voor mij, hem zal ik altijd weer vergeven. Wat hij ook doet. Maar moet ik Jake dan loslaten? Nee! Dat kan ik niet! Nooit van mijn leven niet. Of zou ik dat wel moeten doen? Ik weet het niet. "Vandaar dus zielsverwanten," zeg ik tegen Nate, "op...welke manier denk jij dat we verbonden zijn?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Mijn glimlach verflauwt. 'Alleszins niet door liefde want die komt maar van één kant.' merk ik droog op.
    Ik tover de glimlach op mijn gezicht terug. 'Maar snap je nu dat ik zeg van zelf al zou ik willen je te vergeten, het zou niet lukken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate stelt me indirect een beetje gerust, maar toch blijft het door mijn hoofd malen. "Hoe komt het dan dat ik van je hou?" vraag ik aan hem, "wat nou als de niet van 1 kant komt?" Ik knik dan als hij vraagt of ik dat nu begrijp. "Dat snap ik ja," mompel ik zacht, "sorry daarvoor."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Je houd van me... als van een broer misschien? Of omdat ik je de aandacht geef dat Jake je niet heeft? Want als je echt van me zou houden zou je in niet zo'n dilemma zitten met Jake nu en hier wonen.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Met een broer heb je geen seks Nate," merk ik met een glimlachje op, maar wat hij als volgende opmerkt, "dat zou het kunnen zijn." Ik kijk Nate niet meer aan. Ik voel me slechter hierdoor, want in feite zou ik Nate dan alleen maar gebruiken, "het grootste probleem...is dat ik Jake niet kan laten vallen. Ik ben met hem getrouwd. Ik hou van Jake en nu hij bij die sekte is..het is niet Jake die me gedwongen heeft dat bloed te drinken en ook niet Jake die me duwde en opsloot in de kelder en zegt dat ik het huishouden moet doen en niet met hem moet bemoeien."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'In feite is het wel Jake maar de duistere kant van hem, zijn demonenkant. De kant die andere demonen enkel gebruiken. Maar als je het aan de sekte wil wijden ga je gang.' zucht ik en sta op. 'Ik ga iets zoeken om te eten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nee...zou kan Jake toch niet zijn? Zo harteloos en kil? Zo heb ik hem nooit meegemaakt behalve de vorige keer dat hij me het huis uit had gezet...maar toen had hij zijn redenen. Nate gaat iets te eten zoeken. "Voor mij hoef je niets mee te nemen," zeg ik tegen hem, "ik heb geen honger." Ik heb helemaal nergens meer zin in op het moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze mag het goed praten voor hem maar niet als ik er bij zit, het maakt me gewoon ziek om hem haar zo te zijn behandelen en zij die alles goedpraat. En ik kan daar niets aan doen. Het is gewoon haar hart dat ze bewaakt...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'