• Lieve lieve Q mensjes van me <3

    Ik heb nieuwe personages Nodig!!
    Dus liefjes, ik heb nodig verzonnen personages die een zwaar verleden achter de rug hebben gehad!
    Ik heb een meisje nodig die hoeft geen naam in te vullen want ik had er an een in gedaan met een naam maar er verder nog geen verleden bij verzonnen etc ;-) snappen we m?

    Ik heb nog een Jongen nodig en het meisje die al een naam heeft ;-)
    Meisje 1- Boredom
    Meisje 2-
    Jongen 1-

    Wat heb ik van je nodig;
    Naam: -niet te ingewikkeld graag-
    Leeftijd -niet invullen-
    Karakter: -liever geen bitchy iemand-
    Verleden -verzin iets heel erg's maakt niet uit hoe erg het is want het moet wel bij het verhaal passen ;-)-
    geen foto!
    Voor dit prachtige geweldige verhaal -eigendunk grapje :-P-
    Ik kies niet meteen de eerste ik kies de beste ;-)

    Thank you <3

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 16:17 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Iemand? Ik wil graag snel weer verder ;)

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam: Arianne.
    Leeftijd: /
    Karakter: Arianne is iemand die haar geheimen érg goed kan bewaren. Ze heeft een moeilijk verleden waar ze nooit over wilt of kan praten. Ze is iemand die niet snel weent, maar toch zal iedereen haar omschrijven als een gevoelig persoon. Voor school is ze heel erg nauwkeurig. Haar taken heeft ze bijvoorbeeld dagen op voorhand af & in elk schrift schrijft ze op haar mooist. Als ze alleen thuis is gaat ze het liefst in een hoekje zitten na te denken. Ze heeft 'vrienden' die achter haar rug over haar roddelen. Dat weet ze goed genoeg, maar ondanks ze anders altijd alleen staat, laat ze het maar voor wat het is.
    Verleden: Arianne is een wees kind. Haar moeder stierf op Arianne's vierde verjaardag. Ze heeft haar échte vader nooit gekend omdat haar ouders al waren gescheiden voordat zij geboren werd. Haar stiefvader heeft het liefst niets te maken met zijn stiefdochter en dus heeft hij na het overlijden van zijn echtgenote Arianne achtergelaten in het weeshuis waar Arianne nu nog steeds verblijft.

    Hoop dat je er iets aan hebt. Laat me het weten <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Naam: Arianne.
    Leeftijd: /
    Karakter: Arianne is iemand die haar geheimen érg goed kan bewaren. Ze heeft een moeilijk verleden waar ze nooit over wilt of kan praten. Ze is iemand die niet snel weent, maar toch zal iedereen haar omschrijven als een gevoelig persoon. Voor school is ze heel erg nauwkeurig. Haar taken heeft ze bijvoorbeeld dagen op voorhand af & in elk schrift schrijft ze op haar mooist. Als ze alleen thuis is gaat ze het liefst in een hoekje zitten na te denken. Ze heeft 'vrienden' die achter haar rug over haar roddelen. Dat weet ze goed genoeg, maar ondanks ze anders altijd alleen staat, laat ze het maar voor wat het is.
    Verleden: Arianne is een wees kind. Haar moeder stierf op Arianne's vierde verjaardag. Ze heeft haar échte vader nooit gekend omdat haar ouders al waren gescheiden voordat zij geboren werd. Haar stiefvader heeft het liefst niets te maken met zijn stiefdochter en dus heeft hij na het overlijden van zijn echtgenote Arianne achtergelaten in het weeshuis waar Arianne nu nog steeds verblijft.


    Hoop dat je er iets aan hebt. Laat me het weten <3


    En in het weeshuis gebeuren daar ook dingen??

    Voor de rest is het echt geweldig!!! <3 Dankjewel !

    Je hebt de rol (flower) maar ik wil nog wel weten of er in het weeshuis dingen gebeuren en zo??

    <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    En in het weeshuis gebeuren daar ook dingen??

    Voor de rest is het echt geweldig!!! <3 Dankjewel !

    Je hebt de rol (flower) maar ik wil nog wel weten of er in het weeshuis dingen gebeuren en zo??

    <3

    Ik verzin verder op het weeshuis: Ze heeft een goede band met de begeleiders, maar verder is ze niet populair. Er is éen jongen in het in het weeshuis die haar goed kan begrijpen. Hij heeft zelf ook een gestorven moeder sinds pas. Ze zijn er het meest samen, maar als het over liefde gaat voelen ze zich niet aangesproken. In tegendeel, ze hebben allebei een ander iemand op het oog. De jongen, Lowen genaamt, heeft een crush op éen van de ''vriendinnen'' van Arianne. Arianne zelf is verliefd op iemand van de populaire jongens van haar school. Ze maakt geen schijn van kans, maar daar is ze van op de hoogte. Ze vind het niet erg dat hij niets voor haar voelt, ookal is hij op een ander. Ze kan dromen over hem, en dat vind ze al zalig genoeg.

    ~Oke, zoveel is dit niet meer over het weeshuis, maar dat kun je denk ik wel zelf verzinnen~<3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Naam: Samii McClout!
    Karakter: Samii is heel erg snel bang van dingen maar laat dat nooit graag ze zien. ze leeft in een eigen wereld die niemand lijkt de doorgronden. Ze laat niet snel mensen in omdat ze bang is om veraden en alleen gelaten te worden.
    Verleden: Euhm... ik heb eignlijk geen idee.


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Naam: -sarah swan
    Leeftijd \
    Karakter: aardig behulpzaam.. mysterieus. veel fantasie. ze is aardig maar veel mensen vinden haar mysterieus en een beetje raar. ze leeft in haar fantasie . of haar ouders en broer nog bij haar zijn. of de moordenaars nog vrij rond lopen en haar gedachte beïnvloeden. ze praat soms tegen een muur. of ze iemand ziet. ze duurft soms niet ergens naar toe of daar iets is gebuurt .
    Verleden : toen ze 7 jaar was kwammen mannen binnen stormen. de mannen hoorde bij een benden die haar vader ooit mee in contact heeft gehad. maar hoe weet sarah niet. haar moeder sloot haar en haar broer op in een kast. haar broer zat in een andere kast. want er was veel te weinig plek. ze had een klein gaatje van ongveer 4 cm waar ze door kon kijken. daar zag ze haar ouders smeken om ze in leven te houden. een van de mannen had door dat dat haar broer in een andere kast zat. hij werd er uit gehaald. met wapens moesten ze op de grong liggen.maar het gekken was dat ze niet schoten. een van de mannen gingen weg. hij kwam terug met een andere man met 3 stoelen en 3 touwen. langzaam moeten mijn ouders en broer 1 voor en op staan.eerste mijn vader en toen mijn moeder en als laast mijn broer. sarah bleef kijken van angst. ze zag haar broer en ouders vechten voor hun leven . hou ze stikten. de mannen keken . ook naar sarah ook al was ze niet te zien. het leek of ze haar pijn wilde doen van binne allen zij. naa de dat haar broer en ouders hagent dood in de keuken hingen. werd het huis in de vik gestoken.......en nu weet ik niks meer XD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam: Lune
    Karakter: Stil, niet verlegen, ze trekt zich gauw trug en praat niet graag. Ze wordt snel bang en heeft een doordringende blik. Ze voorziet alles snel en heeft vaak enge voorgevoelens en nachtmerries.
    Verleden: Haar vader heeft haar moeder en haar verlaten en daardoor is heeft haar moeder het erg zwaar en is verslaaft geworden aan drank en drugs. Ook wordt ze zwaar mishandelt door haar. Toen ze 12 jaar was is ze verkracht door een vreemde man -daarom is ze zo snel bang en heeft ze nachtmerries- . Omdat ze alle dingen in het huis moet doen, omdat haar moeder dat niet kan, ik ze vaak moe en depressief. Ze is zichzelf gaan snijden en niemand heeft iets door..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 11:22 ]


    itkee turhaan

    ReadMe schreef:
    Naam: Lune
    Karakter: Stil, niet verlegen, ze trekt zich gauw trug en praat niet graag. Ze wordt snel bang en heeft een doordringende blik. Ze voorziet alles snel en heeft vaak enge voorgevoelens en nachtmerries.
    Verleden: Haar vader heeft haar moeder en haar verlaten en daardoor is heeft haar moeder het erg zwaar en is verslaaft geworden aan drank en drugs. Ook wordt ze zwaar mishandelt door haar. Toen ze 12 jaar was is ze verkracht door een vreemde man -daarom is ze zo snel bang en heeft ze nachtmerries- . Omdat ze alle dingen in het huis moet doen, omdat haar moeder dat niet kan, ik ze vaak moe en depressief. Ze is zichzelf gaan snijden en niemand heeft iets door..


    itkee turhaan

    Naam: "Lucifer Avondrood" (pro forma naam)
    Leeftijd Okay, dan niet~! ^^
    Karakter: naar buiten toe heel blij en vriendelijk, ze houdt extreem veel van schattige dingen en als ze iets spot dat ze wil hebben is ze onverslaanbaar. Ze is heel erg trouw als het op vrienden aankomt en is ook behulpzaam. Ze zou je nooit in de steek laten en als je ze zegt op je te wachten zou ze zelfs 8 uur wachten, desnoods in de regen en de storm, totdat je komen zou. Ze heeft echter ook een duistere kant, die soms bij haar naar boven komt. Er is disautonomie bij haar vastgesteld en op sommige thema's (zoals de god waar zij in geloofd) reageert ze heel erg heftig en draait ze door. Ze wordt echter wel weer rustig als je haar een mep in haar gezicht verkoopt. Laat haar daarna echter wel even alleen zodat ze tot zichzelf kan komen.
    Verleden: Lucifer was altijd al een vrolijk meisje, maar op een dag toen ze met haar ouders en zusje was gaan picknicken werd haar vader voor haar ogen van kruis tot aan zijn haarlijn opengesneden door crimineel. Haar moeder en zusje verkracht en daarbij gewurgd. Hij had haar voor het laatst bewaard - hij had de angst in haar ogen het mooist gevonden en daarom zou hij het zo lang mogelijk laten duren. Net als haar zusje en moeder werd zij verkracht en tegelijkertijd bewerkte hij haar gezicht, hals en armen met een mes. Vanaf haar wenkbrauw, over haar slaap, onder haar oor door - waarbij nog een stukje oorlel werd meegenomen - langs de achterkant van haar hals en door naar haar borstkas eindigend in haar decollete. Gelukkig was er iemand die had gezien wat er gebeurde en had hij de politie geroepen die gelukkig was gekomen voordat de man Lucifer had kunnen vermoorden. De crimineel heeft de doodstraf gekregen en Lucifer werd bij haar oom en tante in het gezin geplaatst die in een heel erg afgelegen dorpje woonden, waar Lucifer oorspronkelijk ook vandaan kwam. In dat dorp waren ze heel erg gelovig en Lucifer geloofde dat ze plaatselijke god telkens hoorde. Elke keer als ze stopte met lopen hoorde ze een extra voetstap ook al was er niemand anders. Dit was als gevolg van haar disautonomie die ook paranoia bij haar opleverde.

    Als je meer informatie nodig hebt zeg je het maar~


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.