• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake tilt me op en ik begin met spartelen. Hij gooit me over zijn schouder. "Jake! Laat me los!" schreeuw ik naar hem. Ik hoor nog hoe Nate mijn naam roept en dan zijn we ineens weg. "Waar zijn we?" vraag ik gelijk, "laat me gaan!"

    [Sure ^^ klinkt leuk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je kan kiezen of je doet normaal of je blijft in de kelder.' zeg ik ijzig.
    'En jij zei zelf. Dwing me. '


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Jíj bent degene die niet normaal doet en je kan me niet in die kelder houden," zeg ik kwaad en vooral gekwetst tegen hem, "en dat was bij wijze van spreken! Wat is er verdomme mis met jou?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ben enkel zoals ikben Les. Een démon. En ik kan dat wel. Deze kelder is Begrenst. Met andere woorden zonder magie geraak jij hier niet weg. Idee gevonden door Nate zijn vroeger pooierhol. Bedoelt voor mensen die jou kwaad zouden doen en blijkbaar moet ik je beschermen tegen jezelf.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dus dan gedrag je - je onbehoorlijk tegen mij?!" zeg ik kwaad tegen hem. Het idee beangstigd me ineens dat hij me kan opsluiten in de kelder. Ik zet een paar stappen achteruit. "En waarom beschermen tegen mezelf?" mijn stemt trilt lichtelijk. "Wat is er ineens met je aan dd hand? Gisteren hebben we nog samen gevochten tegen de engelen en nu gaat het ineens zo?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Axton heeft gelijk. Vrouwen doen enkel onredelijk.' brom ik en draai me om om de kelder te verlaten.
    Ik trek de zware deur achter me dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik verstar als hij Axton zijn naam laat vallen. "Nee," zeg ik zachtjes, "Jake!" Hij trekt de deur dicht en ik voel gewoon hoe ik niets kan meer dan een mens." Er komen tranen op. "Jake! Alsjeblieft. Kom alsjeblieft terug!" Ik roep zo hard als ik kan en sta bij de deur. Wat kan ik zeggen waardoor hij me terughaalt uit de kelder. "Het spijt me! Ik deed inderdaad onredelijk," roep ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik doe de deur weer open en kijk haar nog steeds even kil aan.
    'Hoe weet ik dat je het meent?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake blijft even kil en ik kijk terug naar hem. "Omdat ik van je hou," zeg ik zachtjes als antwoord, "en ik had gisteren gewoon niet moeten tegenwerken met het bloed drinken. Je deed het voor mijn eigen bestwil en ik had je moeten bedanken in plaats van proberen te slaan."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Mijn gezicht verzacht eventjes en ik knik. Dan loop ik weg maar laat de deur open staan.
    Ik moet nog weg, Axton verwacht me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake lijkt het te geloven, terwijl ik er helemaal niets van meen. Ik loop hem achterna. "Waar ga je heen?" vraag ik aan hem. Mijn hand sluit zich om de armband om mijn pols aangezien ik nerveus aan het worden ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Axton... je moet niet wachten met het eten, kom waarschijnlijk laat thuis.' zeg ik gewoon en pak wat spullen samen.
    De inlijving is vandaag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik wil niet dat je gaat," zeg ik zachtjes, "Jake. Weet je nog waar we het over hebben gehad? Over Axton toen." Ik loop naar Jake en pak zijn hand beet. "Je hebt samen met Mila er onderzoek naar gedaan. Je bent in de handen van de sekte gegleden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Laat me los.' zeg ik koud. 'Het is mijn leven.'
    Ik trek mijn hand los en zoek verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Jake, we zijn getrouwd," zeg ik zachtjes, "dan nemen we beslissingen toch samen? Of overleggen we in ieder geval." Ik loop Jake achterna en pak zijn hand weer beet. "Ik wil je niet kwijt raken." Er vormt zich een brok in mijn keel. "Jake! Alsjeblieft! Ga er niet heen!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.