• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Verveeld trap ik tegen een steen in het bos, ik heb mama bij Dylan en zijn gezin achtergelaten. Een mensenvriend van mama die de waarheid weet. Ik ben geen oppas. Ok ik hou van haar maar toch.... Tyler zit lekker bij zijn vriendin, pap zijn in een of andere sekte en ik zit hier....


    Nathan Scagotti
    Ik laat me verschijnen in het bos van de school, normaal was het constand alleen maar Daniel en mij, hij is nu zelfs verlooft en heeft een dochter. Alex en Alice zijn nou eenmaal Alex en Alex en ik heb besloten om terug hier naartoe te gaan zodat ik in iedergeval iets te doen heb. Ik hoor wat een eindje verderop en probeer te voelen wat het is, mens? Nee, maar het was ook geen Demon of wel? 'Wat heeft de steen je aangedaan?' Vraag ik haar wanneer ik tegen een boom leun.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik draai me om alsof ik door een wesp van gestokken en zie de jongen staan. Jongen? Nee een engel. En dat is niet melodramatisch bedoelt. Ik sis zachtjes als vanzelf. 'Ik wist niet dat ze hier ongedierte toe lieten.' kan ik het niet laten om te zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik draai me om alsof ik door een wesp van gestokken en zie de jongen staan. Jongen? Nee een engel. En dat is niet melodramatisch bedoelt. Ik sis zachtjes als vanzelf. 'Ik wist niet dat ze hier ongedierte toe lieten.' kan ik het niet laten om te zeggen.


    Nathan Scagotti
    'Ik wist niet dat ze hier ongedierte toe lieten,' zegt het meisje, en ik lach. 'Allemaal soorten ongedierte, muizen, ratten, spinnen, kakkerlakken.' Antwoord ik dan, 'mens of demon?' Vraag ik haar dan, 'beide' antwoord ik dan mijn eigen vraag, interessant.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Nate begint met de eerste plank en ik neem ook een hamer. (...) Ik laat mezelf uitgeput vallen op de vloer van de boomhut. Ik kijk naar het plafond en veeg een beetje zweet van mijn voorhoofd. "Dat was best wel veel werk," zeg ik met een glimlach, "maar wel erg leuk om te doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mayra Parker
    Hij doet luchtig over het feit dat ik hem net beledigd heb en dat maakt me nog pissiger.
    Engelen zijn vals. Ze doen alsof ze het beste met je voorhebben en laten je dan vallen. Je ziet het dagelijks.
    Altijd terug bidden mensen tot god of engelen maar nooit geven die er gehoor aan.
    Als je een pakt met één van mijn soort houd, ookal zijn er meestal adertjes, dan houden wij ons eraan.
    'Rat of Engel. Ow wacht Engel want jullie zijn erger dan ratten of de vlooien erop.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Nathan lacht naar me en zegt daarna dat hij moet gaan. Ik knik en zeg hem gedag. Daniël en ik blijven over, want Lizz was al weggelopen. "Mm, ik twijfel of we hem uitnodigen," zeg ik dan, maar alleen om Daniël te plagen. Het is namelijk zijn tweelingbroer, die zou ik dus sowieso uitnodigen. Of hij nu aardig was of niet. Daarbij komt ook dat Nathan aardig is. "Mm, ik denk dat ik lekker in bad ga nu."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Inderdaad.' glimlach ik. 'Dit word jouw hut. Wat wil je erin zetten? Muziek instrumenten, schilderdingen?'
    Ik druk een kus op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dus je zet me het huis uit en laat me in deze hut wonen?" vraag ik pesterig en grijnzend aan Nate. Hij drukt een kus op mijn wang en ik glimlach. "Ik wil hier gitaren hebben. Uiteindelijk speel ik nog steeds graag gitaar, hoewel ik dat lang niet meer heb gedaan. En foto's. Ik wil heel veel foto's." Dan bijt ik op mijn lip. Waarvan foto's? De enige foto's die ertoe doen zijn foto's met Jake...En laat dat nu juist hetgeen zijn waar ik niet aan wil denken. Ik laat een fotocamera verschijnen. "En de eerste foto ga ik nu trekken," zeg ik en trek Nate naast me. "Lachen naar de camera," zeg ik glimlachend terwijl ik de camera op een afstand houd zodat ik van ons een foto kan maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Hij doet luchtig over het feit dat ik hem net beledigd heb en dat maakt me nog pissiger.
    Engelen zijn vals. Ze doen alsof ze het beste met je voorhebben en laten je dan vallen. Je ziet het dagelijks.
    Altijd terug bidden mensen tot god of engelen maar nooit geven die er gehoor aan.
    Als je een pakt met één van mijn soort houd, ookal zijn er meestal adertjes, dan houden wij ons eraan.
    'Rat of Engel. Ow wacht Engel want jullie zijn erger dan ratten of de vlooien erop.'


    Nathan Scagotti
    'Rat of Engel. Ow wacht Engel want jullie zijn erger dan ratten of de vlooien erop' zegt ze, 'jullie' herhaal ik haar woorden, 'niet alle engelen zijn gelijk' zeg ik dan ik hielt er niet van wanneer mensen of demonen gewoon klakkenloos aannamen dat iedereen hetzelfde was. Ik was sowieso niet echt een tipische engel, ik was mezelf. 'Als alle demonen hetzelfde waren geweest waren ze allemaal alleen maar slecht geweest, en dat zijn ze lang niet allemaal.'


    Don't be like the rest of them, darling

    lol jaimes lees je dat verhaal eigenlijk? xd

    [hate myself for that mistake xd]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 22:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DUDE, YOU MINDFUCKED ME.

    Ik klikte op de poll, kom ik bij jouw account uit. Ik denk; dafuq, trollt Q me?

    Toen ging ik dat hoofdstuk lezen AND ITS YOUUUU.

    Jij leest het dus ook (krul) Ik was een stille lezer, maar nu niet meer ghehe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha we are so dirty :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    *kijkt weg *

    Ik niet hoor

    *fluit een onschuldig wijsje*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lol xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Sky
    Nathan lacht naar me en zegt daarna dat hij moet gaan. Ik knik en zeg hem gedag. Daniël en ik blijven over, want Lizz was al weggelopen. "Mm, ik twijfel of we hem uitnodigen," zeg ik dan, maar alleen om Daniël te plagen. Het is namelijk zijn tweelingbroer, die zou ik dus sowieso uitnodigen. Of hij nu aardig was of niet. Daarbij komt ook dat Nathan aardig is. "Mm, ik denk dat ik lekker in bad ga nu."


    Daniel Scagotti
    Ik moet lachen om wat ze zegt 'daar hebben we het nig wel over dan' zeg ik met een lach. We zouden hem toch wel uitnodigen, ik vielde me slecht dat ik zo weinig tijd met hem doorbracht de laatste tijd. 'Mm, ik denk dat ik lekker in bad ga nu' zegt Sky dan vervolgens, 'is goed, niet te lang weg blijven' zeg ik met een glimlach en druk dan een kus op haar lippen. Nog even en ze was mijn vrouw, en dat was best een fijn vooruitzicht.


    Don't be like the rest of them, darling