• Sorry als hier al een topic over was.
    Ik ga vandaag in ieder geval tot 18:00 uur werken bij een ijssalon, samen met een vriendin (Leeuwarden hier op Q). En die avond ga ik de stad in en nog maar zien waar ik terechtkom, haha.

    Wat zijn jullie plannen vandaag? :'D

    Ziek in bed blijven :')


    Everything is worse without music.

    M'n ouders + m'n zusjes staan ergens op 't Raadhuisplein, dus daar ga ik straks heen met de bus.
    Nouja, en dan daar een beetje rondhangen, en vanavond verder niks (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Rumour schreef:
    Ziek in bed blijven :')

    ich auch -,-
    mischien gewoon ziek zijn negeren en toch even met mn ouders meegaan :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Naar het strand XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hahah, ik blijf gewoon thuis, denk ik.


    -

    @Rumour & StilBored: Awh, beterschap! ;o

    ik ga vandaag met met me(schoon)zus op pat


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik ga vandaag eerst ontbijten, trek dan mijn oranje kleren aan en ga dan naar een markt hier in de buurt.

    Ik ga naar een markt en terrasje pakken :) En daarna zie ik wel xD misschien nog leuke dingen scoren xD


    What is youre favo scary movie?

    Mm, samen met Kimberly de stad in en bij mijn ouders in de kroeg zitten, ergens om twee uur Sjors verlossen van zijn kraampjeswerk en dan terrasje pakken en op de markt rondlopen en lol hebben ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Met vrienden afspreken. =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga naar de kermis :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Met mijn mama ff naar de stad, en daarna nog ff met een vriend naar de stad.. Het word echt té druk hier vandaag ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk niet dat ik echt iets ga doen want gister avond was hier waar ik woon Knoalsternacht, een heel groot feest op het centrum. En dus ben wat brak en mijn broer is vandaag jarig dus ik denk dat het gewoon een rustige dagje word.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga niks doen. Gewoon uitrusten.


    It's going to be difficult, but not impossible.