• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ik glimlach lief. 'Kom maar.' ik hou mijn armen open en wacht tot ze zich erin vleit.
    Dan kan ik het deken goed trekken en het licht uitdoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Zijn glimlach doet mijn hart een beetje smelten en ik nestel me in zijn armen. Ik sluit mijn ogen en val niet gelijk in slaap. Ondanks dat ik in de logeerkamer lig, ben ik nu alsnog in Nate zijn armen. Ach, het is onschuldig. Ik neem het besluit om morgen langs Jake te gaan. Met deze gedachte val ik in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Zuchtend kijk ik naar Leslie. Mijn lippen druk ik even terug op haar voorhoofd.
    'Jake mag zich gelukprijzen....' fluister ik. Wat hij ook doet. Ze vergeeft het hem altijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Volgende ochtend of wachten totdat Nate slaapt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    volgende ochtend is goed x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Na een nacht zonder nog verdere nachtmerries word ik de volgende ochtend wakker. Ik lig nog steeds dicht tegen Nate aan en glimlach eventjes. Ik druk een kus op zijn wang en zucht zachtjes. Ondanks dat ik graag hier zou blijven bij Nate, zal ik straks wel terug moeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik word slaperig wakker en kijk haar aan. 'Goeiemorgen.' fluister ik schor.
    Ik blijf nog liggen, straks maak ik wel ontbijt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate wordt ook wakker en ik rek me eventjes uit. "Jij ook goedemorgen," zeg ik met een glimlachje. "Ik zal wel ontbijt voor ons maken. Blijf jij nog maar eventjes liggen." Ik ga overeind zitten in bed en stap dan het bed uit. "En geen gemaar, ik ga het maken." En ik loop de kamer uit richting de keuken en begin het ontbijt klaar te maken. Verse jus d'orange, warme broodjes, eieren. Lekkere dingen dus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik blijf lekker liggen.

    Jake Sadler
    Ik ben nog steeds furieus op Leslie maar ze blijft niet bij Nate.
    Ze gaat naar school of bied haar excuses aan. Ik flits me naar Leslie toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik schrik als Jake hier ineens is en ik kijk hem aan. "Hey," zeg ik zachtjes. Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip. "Ik wilde na het ontbijt naar jou toe komen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Mooi, je kan je excuses straks aanbieden we gaan eerst hier weg.'zeg ik gewoon.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik trek mijn wenkbrauwen op na wat hij zegt, want ik voel gewoon ongeloof opkomen. "Hoezo, hier weg? Jij bent degene die me het huis heeft uitgezet en Nate heeft me opgevangen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Komaan het is Nate, hij is het wel gewoon dat meisjes plots verdwijnen bij hem.'
    Ik zeg het kil want zo voel ik me ook. Woedend en kil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake is heel kil en ik schud mijn hoofd. "Ik weiger om mee te gaan," zeg ik met vernauwde ogen, "en anders, make me, want vrijwillig zal het niet gaan en zeker niet nu je zo kil doet." Ik snap echt niet wat er met Jake aan de hand is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Zoals je wil.' zeg ik gewoon en til haar op waarna ik haar over mijn schouder til.'Les?' hoor ik vanuit een kamer. Nate.
    Ik flits ons gewoon weg.

    [Jake onder invloed van de sekte?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'