• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Ik glimlach nog steeds lief. 'Ga je omkleden liefje, we gaan die boomhut maken.'
    Ik laat planken hout, hammers, spijkers en een lader en zo verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het voelt goed als Nate mij liefje noemt, ondanks dat er kleine blosjes op mijn wangen verschijnen. Ik knik en loop gauw naar binnen. Daar verander ik de kleding in een blauw tuinpak, gewoon voor de grap. Eronder draag ik wel een ondergoed, maar voor de rest niets. Het is warm zat. Ik loop weer naar buiten. "Ik ben klaar."

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 12:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nat Sadler
    Ik grinnik en laat ook zo'n pak verschijnen die ik over mijn zwembroek aan doet.
    'Oke dan beginnen we.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik pak een paar balken beet en ik spring er dan mee omhoog naar de bomen. "Neem jij de hamers en spijkers mee?" vraag ik aan hem en leg de balken stabiel meer in de bomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    "Ja ja, maar je krijgt ook van veel fronsen rimpels Nathan!" zeg ik lachend tegen hem, "dus het kan ook zijn dat jij daardoor nu die oneindig veel rimpels hebt." Hij drukt ook op mijn voorhoofd en zegt mooie gezichtje, waardoor er lichte blosjes op mijn wangen komen. Damn it. Waarom kan ik dat niet gewoon controleren? "Mm jammer," zeg ik grijnzend tegen Nathan, "ah nee hoor. Ik wil je niet missen."


    Nathan Scagotti
    'Ja ja, maar je krijgt ook van veel fronsen rimpels Nathan!' zegt Sky lachend tegen mij, 'dus het kan ook zijn dat jij daardoor nu die oneindig veel rimpels hebt.' zegt ze en ik lach ook, 'misschien wel' antwoord ik dan. Ik kan de lichte blosjes op haar wangen zien wanneer ik zeg dat haar mooie gezichtje rimpeloos zal blijven, 'niet te veel fronsen dus' zeg ik met een lach tegen haar. 'Ik moet gaan' zeg ik dan vervolgens na op mijn hogloge te hebben gekeken 'fijn om te weten' zeg ik dan met een grijns wanneer ze zegt dat ze me niet wil missen en flits mezelf dan weg.

    {Nathan needs a girlfriend.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaimes of ik moeten er dan een maken? xd Of heb Mayra nog maar.... weet niet of je dat ziet zitten xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra is de dochter van Alexi toch? x'D
    Drama :3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jep en ze haat engelen en heksen ;)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    Ik pak een paar balken beet en ik spring er dan mee omhoog naar de bomen. "Neem jij de hamers en spijkers mee?" vraag ik aan hem en leg de balken stabiel meer in de bomen.


    Nate Sadler
    Ik laat de hamers en spijkers niet ver van haar verschijnen en loop naar haar toe.
    Ik pak een hamer en begin de eerste plank vast te timmeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jep en ze haat engelen en heksen ;)


    Lol, what do you wanna do?
    I think it would be a nice drama xd


    Don't be like the rest of them, darling

    haha jah ma kheb nog niet veel ideen... ehm... wat as ze elkaar tegen komen en ze ruzie maken en beginnen vechten of zo?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    haha jah ma kheb nog niet veel ideen... ehm... wat as ze elkaar tegen komen en ze ruzie maken en beginnen vechten of zo?


    Haha, dat kan. Hangt er vanaf waar ze ruzie over maken denk ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wie begint er?


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Verveeld trap ik tegen een steen in het bos, ik heb mama bij Dylan en zijn gezin achtergelaten. Een mensenvriend van mama die de waarheid weet. Ik ben geen oppas. Ok ik hou van haar maar toch.... Tyler zit lekker bij zijn vriendin, pap zijn in een of andere sekte en ik zit hier....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'