• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick kan hem wel tegenhouden :3 hij zal er waarschijnlijk toch bij zijn


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Juist. We zijn getrouwd. Dat betekend dat jij het huishouden doet en je niet bemoeit met mij.' Ik ruk me los.
    Ik verdwijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake doet zo anders. Ik blijf sprakeloos en verdoofd achter. Hoe kan dit? Ik neem plaats op de bank en ik begin dan te huilen. Ik voel me gebroken door het feit wat er zojuist gebeurd is. "Waarom?!" roep ik dan huilen door het huis heen. Jake is bij de sekte. Maar hoe dan?! Ik weet in ieder geval wel dat hij weer thuis komt, want hij zei dat hij tegen de avond wel weer terug zou zijn. Moet ik dan inderdaad nu het huishouden gaan doen? Zodat ik hem tevreden kan stellen en hem bij me kan houden? Misschien wel. Snikkend sta ik op en loop naar de badkamer om een glas water te drinken en zo te kalmeren. Als ik me spiegelbeeld aankijk, word ik nog bozer en ik gooi dan het glas kapot tegen de muur aan. Het glas breekt en de scherven vliegen de grond op. "Shit," mompel ik met een snik en ik begin het op te ruimen. Als ik de scherven in mijn handen heb, voel ik weer een drang opkomen. Ik kijk naar mijn polsen. De littekens zijn weggetrokken. Misschien moet ik nu wel een blijvend iets maken. Het maakt me niet eens uit hoe levensgevaarlijk dat is. Ik pak een scherf en neem die aarzelend in mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Mijn steen gloeit lichtjes. Leslie staat op het punt pijn gedaan te worden.
    Ik flits me naar haar toe en zie haar zitten. 'Les... doe dat glas weg...' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik schrik en laat daardoor het glas vallen. "Ga weg," snik ik dan en pak het glas weer, "ik moet het doen. Ik wil de pijn niet." Tranen vertroebelen mijn zicht en ik hap een keer naar adem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Dit kan zo niet langer.' zeg ik zachtjes en ik til haar op. 'Leslie kijk naar me.' fluister ik. 'Kijk naar me en zeg me wat je voelt.'
    'Zeg me wat hij deed en ik zal proberen alle pijn weg te nemen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    (...)

    Sky
    Daniël lijkt het eten ook lekker te vinden door de snelheid waarmee hij eet. Hij geeft me dan een nieuwe reden om hier heen te gaan. "Ja! Die reden is perfect," zeg ik lachend, "dan kan ik hier nog vele malen de pasta proberen of ook heel het menu! Ik heb toch tijd zat." We eten en drinken alles op en ik schud mijn hoofd. "Nee dank je."


    Daniel Scagotti
    'Ja! Die reden is perfect,' zegt Sky lachend en ik lach ook, 'dan kan ik hier nog vele malen de pasta proberen of ook heel het menu! Ik heb toch tijd zat' zegt ze en ze maakt me weer lachen. 'Je hebt in iedergeval tijd zat ja' zeg ik met een glimlach, ze schud haar hooft wanneer ik haar vraag of ze nog wat wil eten. Ik betaal nadat ik de ober heb gevraagt om de rekening en pak dan haar hand vast en loop met haar naar buiten. 'Ik heb nog een verassing voor je, maar je moet me beloven dat je je ogen dichthoud tot ik zeg dat je ze open mag doen.' Zeg ik dan tegen haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    De glasscherf valt weer uit mijn hand als Nate me optilt. Ik kijk hem aan met tranende ogen. Ik slik moeizaam en blijf doorsnikken. Hij wil mijn pijn wegnemen. "J-je kan dat niet. Wat hij zei...het doet zo'n pijn," snik ik, "hij is in h-handen van de sekte gevallen. En h-hij zei dat ik mijn excuses moest aanbieden. Toen i-ik het daar niet m-mee eens was, sloot hij me o-op in de kelder. Die is krachtenvrij." Weer snik ik. "En toen b-bood ik mijn excuses aan. Hij liet me vrij en zei dat hij naar Axton ging. Ik probeerde hem e-echt hier te houden, door te zeggen dat w-we dingen overleggen omdat we getrouwd zijn." Ik hap een keertje naar adem en spreek met een kleine stem verder, "en toen zei hij dat ik dus het huishouden moest doen en niet met hem bemoeien."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniel Scagotti
    'Ja! Die reden is perfect,' zegt Sky lachend en ik lach ook, 'dan kan ik hier nog vele malen de pasta proberen of ook heel het menu! Ik heb toch tijd zat' zegt ze en ze maakt me weer lachen. 'Je hebt in iedergeval tijd zat ja' zeg ik met een glimlach, ze schud haar hooft wanneer ik haar vraag of ze nog wat wil eten. Ik betaal nadat ik de ober heb gevraagt om de rekening en pak dan haar hand vast en loop met haar naar buiten. 'Ik heb nog een verassing voor je, maar je moet me beloven dat je je ogen dichthoud tot ik zeg dat je ze open mag doen.' Zeg ik dan tegen haar.


    Sky
    Daniël pakt mijn hand vast en hij loopt met me naar buiten. Hij verbaast me door te zeggen dat hij nog een verrassing heeft. "Nog eentje?" vraag ik dan en kijk hem peilend aan, "wat voor eentje dan?" ik grinnik, maar doe dan toch mijn ogen dicht. Ik ben heel erg benieuwd naar de verrassing.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Sky
    Daniël pakt mijn hand vast en hij loopt met me naar buiten. Hij verbaast me door te zeggen dat hij nog een verrassing heeft. "Nog eentje?" vraag ik dan en kijk hem peilend aan, "wat voor eentje dan?" ik grinnik, maar doe dan toch mijn ogen dicht. Ik ben heel erg benieuwd naar de verrassing.


    Daniel Scagotti
    'Nog eentje?' Vraagt verbaast, 'rustig maar, het is de laatste voor vandaag' zeg ik met een glimlach. 'Wat voor eentje dan?' Vraagt ze en ik lach alleen maar, 'dichthouden he' help ik haar herinneren. Ik kijk haar even aan en flits ons dan naar het strand waar ik haar de eerste keer in toen we in Italie waren mee naar toe nam, deze keer lach het alweer helemaal vol met rozeblaadjes. 'Open je ogen maar'


    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    De glasscherf valt weer uit mijn hand als Nate me optilt. Ik kijk hem aan met tranende ogen. Ik slik moeizaam en blijf doorsnikken. Hij wil mijn pijn wegnemen. "J-je kan dat niet. Wat hij zei...het doet zo'n pijn," snik ik, "hij is in h-handen van de sekte gevallen. En h-hij zei dat ik mijn excuses moest aanbieden. Toen i-ik het daar niet m-mee eens was, sloot hij me o-op in de kelder. Die is krachtenvrij." Weer snik ik. "En toen b-bood ik mijn excuses aan. Hij liet me vrij en zei dat hij naar Axton ging. Ik probeerde hem e-echt hier te houden, door te zeggen dat w-we dingen overleggen omdat we getrouwd zijn." Ik hap een keertje naar adem en spreek met een kleine stem verder, "en toen zei hij dat ik dus het huishouden moest doen en niet met hem bemoeien."


    Nate Sadler
    'Ok het is genoeg. Jij blijft niet hier. Jij blijft hier weg tot hij zijn verstand terug heeft.' zeg ik bezorgt.
    'Waar wilje naartoe?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël geeft geen antwoord op mijn vraag als ik vraag wat voor verassing het is, hij lacht alleen maar en herinnert me eraan dat ik mijn ogen moet dichthouden. "Ja ja, ik houd ze dicht," zeg ik lachend terug en ik steek kort mijn tong naar hem uit. Dan ineens gaan we ergens anders heen, want ik voel dat de omgeving anders is. Ik mag mijn ogen openen en als ik ze open, herken ik het gelijk. "Hier zijn we eerder geweest." Er staat een glimlach op mijn gezicht, "en het is nog steeds even prachtig."

    Leslie Sadler
    "M-maar ik wil n-niet naar school en Jake komt v-vanavond thuis. Dus dan kan ik hem misschien h-hier houden," zeg ik, hoewel het naïef gedacht is. "En ik kan nergens anders heen. Ik weiger in een hotel te gaan."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht. 'Je komt met mij mee... welk huis?' vraag ik haar zachtjes.
    Wil ze in het huis op het eiland met de watervallen en de zee, New York, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat kan ik niet van je vragen," zeg ik zacht. Ik voel me gebroken, "ik wil je niet gebruiken Nate." Ondanks dat ik wel verlang naar Nate nu en ik het fijn vind dat hij me heeft opgetild. Het lijkt alsof Nate meer van me houdt dan Jake, maar zo mag ik niet oordelen aangezien Jake zichzelf niet is door die sekte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniel Scagotti
    'Hier zijn we eerder geweest' zegt ze met een glimlach en ik knik 'en het is nog steeds even prachtig' ik neem haar aan haar hand mee door het zand naar een plekje zonder rozenblaadjes, een eindke van het water af. 'Ik wil je wat vragen' zeg ik dan en haal met een beetje trillende handen het doosje uit mijn zak, wanneer ik hem in mijn hand heb zak ik neer op een knie. Ik klap het doosje open en kijk haar dan aan, 'Lieve Sky, ik hou van je en ik zou nooit iemand anders willen. We zijn nu al een beetje langer dan 17 jaar samen en dat is ongeveer hoelang het duurde voordat ik al mijn moed bij elkaar kon rapen om het eindelijk te vragen.' Zeg ik en adem even in 'wil je met me trouwen?'


    Don't be like the rest of them, darling