• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël neemt me mee verder het strand op en ik snuif de heerlijke zeelucht op. Ik houd van het strand, het is één van mijn favoriete plekken om heen te gaan. Daniël trekt mijn aandacht weer als hij zegt dat hij me wat wil vragen. Ik kijk hem aan en glimlach. Ik zie hoe hij wat pakt en mijn ogen worden groot als hij op een knie gaat zitten en het doosje opent. Mijn mond valt lichtelijk open en er verschijnen tranen in mijn ogen van geluk. Ik kijk van de ring naar Daniël en weer terug naar de ring en dan weer naar Daniël. Ik druk mijn lippen op die van hem en ik kus hem liefdevol. "Ja," fluister ik tegen zijn lippen, "ik wil met je trouwen." Ik kus hem zachtjes verder en kijk dan naar de ring. "De ring is echt prachtig."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Dat kan ik niet van je vragen," zeg ik zacht. Ik voel me gebroken, "ik wil je niet gebruiken Nate." Ondanks dat ik wel verlang naar Nate nu en ik het fijn vind dat hij me heeft opgetild. Het lijkt alsof Nate meer van me houdt dan Jake, maar zo mag ik niet oordelen aangezien Jake zichzelf niet is door die sekte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Je gebruikt me niet... ik doe dit omdat ik het wil doen.' glimlach ik.
    'Vraag je je niet af hoe het komt dat ik wist dat je hier was? Dat ik kwam vlak voor je je ging snijden?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dan wil ik zo ver mogelijk bij Jake vandaan," mompel ik. "Ondanks dat hij ook met geuren en dingen mensen kan opzoeken en weten waar die zijn. Ik wil dat zolang mogelijk uitstellen." Nate vraagt me dan ergens naar. "Dat deed ik niet, maar nu wel. Hoe komt dat?" ik kijk Nate vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Ik leg het zo uit.' zeg ik en denk even na. Argentinie? Ah waarom ook niet.
    Ik flits ons naar het huis


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Sky
    Daniël neemt me mee verder het strand op en ik snuif de heerlijke zeelucht op. Ik houd van het strand, het is één van mijn favoriete plekken om heen te gaan. Daniël trekt mijn aandacht weer als hij zegt dat hij me wat wil vragen. Ik kijk hem aan en glimlach. Ik zie hoe hij wat pakt en mijn ogen worden groot als hij op een knie gaat zitten en het doosje opent. Mijn mond valt lichtelijk open en er verschijnen tranen in mijn ogen van geluk. Ik kijk van de ring naar Daniël en weer terug naar de ring en dan weer naar Daniël. Ik druk mijn lippen op die van hem en ik kus hem liefdevol. "Ja," fluister ik tegen zijn lippen, "ik wil met je trouwen." Ik kus hem zachtjes verder en kijk dan naar de ring. "De ring is echt prachtig."

    Daniel Scagotti
    Ik zie tranen in haar ogen opkomen en al snel voel ik haar lippen op die van mij ik kus haar liefdevol terug wanneer ze vervolgens ja zegt. Er verschijnt een gelukkige glimlach op mijn gezicht en wanneer ze zegt dat de ring prachtig is haal ik hem uit het doosje en schuif ik hem om haar vinger 'het is jou ring'. 'Ik hou van je' fluister ik dan en kus haar nog een keer, een gelukkige en liefdevolle kus.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik heb liever dit.' fluister ik terug.
    Mijn handen glijden over haar lichaam en ik kus haar zo lief mogelijk.


    Katherine Garcia
    'Ik heb liever dit' antwoord Tyler fluisterend terug , ik voel zijn handen weer over mijn lichaam glijden en mijn handen verplaatsen zich van zijn borstkas om zijn nek. Ik trek hem vervolgens dichterbij terwijl ik hem terug kus.



    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Oke," zeg ik dan en ik ben nu heel erg nieuwsgierig. Was Nate aan het kijken vanaf buiten? Dat is de enige mogelijkheid die ik kan bedenken. Hij flitst ons dan naar een huis en ik blijf in zijn armen. Ik heb gewoon geen energie meer en geen zin meer in wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)
    Daniel Scagotti
    Ik zie tranen in haar ogen opkomen en al snel voel ik haar lippen op die van mij ik kus haar liefdevol terug wanneer ze vervolgens ja zegt. Er verschijnt een gelukkige glimlach op mijn gezicht en wanneer ze zegt dat de ring prachtig is haal ik hem uit het doosje en schuif ik hem om haar vinger 'het is jou ring'. 'Ik hou van je' fluister ik dan en kus haar nog een keer, een gelukkige en liefdevolle kus.


    Sky
    Zijn kus is liefdevol en ik houd echt zoveel van Daniël. Hij is gewoon het perfecte vriendje. Hij schuift de ring om mijn vinger en zegt dan dat het mijn ring is. "Ik hou ook van jou, zielsveel," zeg ik zacht terug en ik blijf hem dan kussen. Het is gewoon perfect. Alles aan hem en aan wat hij doet is perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Sky
    Zijn kus is liefdevol en ik houd echt zoveel van Daniël. Hij is gewoon het perfecte vriendje. Hij schuift de ring om mijn vinger en zegt dan dat het mijn ring is. "Ik hou ook van jou, zielsveel," zeg ik zacht terug en ik blijf hem dan kussen. Het is gewoon perfect. Alles aan hem en aan wat hij doet is perfect.


    Daniel Scagotti
    'Ik hou ook van jou, zielsveel,' zegt ze zacht terug wanneer ik zeg dat ik van haar hou, de gelukkige glimlach zou nog wel een hele tijd op mijn gezicht blijven staan. Ze blijft me kussen en ik blijf haar net zo liefdevol terug kussen. 'Ik vroeg aan Lizz of ze dacht dat je de ring mooi zou vinden' zeg ik dan zacht tegen haar lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik zie de gelukkige glimlach op zijn gezicht en dat zorgt ervoor dat ik helemaal warm word vanbinnen. Daniël vertelt me dan dat hij Lizz vroeg of ik de ring mooi zou vinden. "Ging het daar vanmiddag over?" vraag ik aan hem en ik prik hem in zijn zij, want Daniël kan niet tegen kietelen, "jij stiekemerd!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Sky
    Ik zie de gelukkige glimlach op zijn gezicht en dat zorgt ervoor dat ik helemaal warm word vanbinnen. Daniël vertelt me dan dat hij Lizz vroeg of ik de ring mooi zou vinden. "Ging het daar vanmiddag over?" vraag ik aan hem en ik prik hem in zijn zij, want Daniël kan niet tegen kietelen, "jij stiekemerd!"


    Daniel Scagotti
    'Ging het daar vanmiddag over?' Vraagt ze me wanneer ik haar vertel dat ik Lizz had gevraagt of ze dacht dat Sky de ring mooi zou vinden. Ik maak een rare beweging om haar hand te ontwijken wanneer ze me in mijn zij prikt. 'Jij stiekemerd!' Zegt ze dan en ik lach, 'had je liever geweten dat ik je ten huwelijk wilde vragen en dat ik haar vrieg wat ze van de ring vond ?' Vraag ik haar en druk een kus op haar lippen. 'Wat wil je nu doen?'

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 20:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling


    Katherine Garcia
    'Ik heb liever dit' antwoord Tyler fluisterend terug , ik voel zijn handen weer over mijn lichaam glijden en mijn handen verplaatsen zich van zijn borstkas om zijn nek. Ik trek hem vervolgens dichterbij terwijl ik hem terug kus.

    Leslie Sadler
    "Oke," zeg ik dan en ik ben nu heel erg nieuwsgierig. Was Nate aan het kijken vanaf buiten? Dat is de enige mogelijkheid die ik kan bedenken. Hij flitst ons dan naar een huis en ik blijf in zijn armen. Ik heb gewoon geen energie meer en geen zin meer in wat dan ook.


    Tyler Parker
    Ik glimlach en ga iets over haar liggen.
    Mijn handen glijden door haar haren en ik druk kusjes over haar hals, wang en lippen.

    Nate Sadler
    'Oke dus door de stenen van de armbandjes... het zijn speciale armbandjes... Zielarmbandjes genoemd. 2 zielsverwanten dragen die en als de ene in gevaar is of dreigt pijn te worden gedaan dan gloeien ze op. Dit werkt enkel als de personen dus echt zielsverwanten zijn. Daarvoor moet liefde niet wederzijds zijn... het kan ook over beste vrienden en zo gaan. Maar elke persoon heeft maar 1 zielsverwant.'

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 21:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    (...)

    Tyler Parker
    Ik glimlach en ga iets over haar liggen.
    Mijn handen glijden door haar haren en ik druk kusjes over haar hals, wang en lippen


    Katherine Garcia
    Ik voel zijn handen door mijn haar en zijn lippen over mijn wang, ik voel kippenvel over mijn hele lichaam wanneer zijn lippen langs mijn hals en wang gaan en vervolgens weer rusten op mijn lippen. Ik glimlach onder zijn lippen en strijk met mijn hand langs zijn nek.

    (Waar zijn ze nu?)


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    "Mm nee, ik ben blij dat dat een geheim is gebleven, maar het blijft stiekem," zeg ik lachend en ga weer wet mijn handen naar zijn zij. Hij vraagt wat ik wil doen en er komt een grijns op mijn gezicht. Ik begin hem te kietelen, ondanks dat het lastiger gaat met zijn pak aan.

    Leslie Sadler
    Nate legt uit wat de armbanden zijn en hoe hij het daardoor wist. "M-maar zijn we dus....zielsverwanten?" vraag ik aan hem. Het moet wel wat betekenen. Beste vrienden...Nate en ik zijn ook beste vrienden, maar er is meer tussen ons.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.