• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Weet je je was goed bezig met je niet herinneren.' lach ik.
    'Zullen we daarmee verder gaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Weet je je was goed bezig met je niet herinneren.' lach ik.
    'Zullen we daarmee verder gaan?'


    Katherine Garcia
    'Weet je je was goed bezig met je niet herinneren' zegt hij lachend, 'zullen we daar mee verder gaan?' Vraagt hij dan en ik lach ook. 'Bedoel je dit?' Vraag ik en druk mijn lippen terug op die van hem, nog liefdevoller dan daarstraks. 'Of heb je liever energieballen in je maag?' Vraag ik hem met een kleine lach onder de kus door.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)
    Daniel Scagotti
    'Nee joh, elke dag is onzin,' zegt ze lachend, 'ik dacht al dat je zoiets zou gaan zeggen' zeg ik met een lach. 'Ik heb alles al wat ik wil en dat ik jou' ze buigt zich over de tafel en drukt een kus op mijn lippen. 'Ik doe het met plezier' zeg ik als ze me bedankt voor het meenemen. 'Hm het is echt heerlijk!' Zegt ze wanneer ze aan haar pasta begint en eet dan snel verder. Ik lach en neem ook nog een paar happen van mijn pasta, 'hier kan ik best gewend aan raken!' Zegt Sky vervolgens, 'nemen we Lizz de volgende keer gewoon mee dan heb je een reden om weer te gaan' zeg ik met een lach. Ik drink mijn glas wijn leeg en mijn bord pasta word ook steeds leger. 'Wil je nog een bord pasta of een toetje?' Vraag ik haar dan.


    Sky
    Daniël lijkt het eten ook lekker te vinden door de snelheid waarmee hij eet. Hij geeft me dan een nieuwe reden om hier heen te gaan. "Ja! Die reden is perfect," zeg ik lachend, "dan kan ik hier nog vele malen de pasta proberen of ook heel het menu! Ik heb toch tijd zat." We eten en drinken alles op en ik schud mijn hoofd. "Nee dank je."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Ik heb liever dit.' fluister ik terug.
    Mijn handen glijden over haar lichaam en ik kus haar zo lief mogelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Nate Sadler
    'Als je iets nodig hebt geef je maar een gil.' glimlach ik.
    Ik loop naar de living en stuur een berichtje naar Jake. Les is hier, ze slaapt in de logeerkamer, dus als je je ego in kan slikken en haar je excuses aan kan bieden... ze zit hier op je te wachten. stuur ik en krijg een simpele ok terug;


    Leslie Sadler
    "Zal ik doen," zeg ik zacht. Ik verwissel mijn kleding voor een slaapkleedje en ik ga dan onder de lakens liggen. Mijn ogen doen pijn en ik val al snel in slaap, maar slechte dromen overvallen me. Ik krijg verschillende nachtmerries en word gillend wakker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik hoor haar gillen en ren naar haar kamer. Ik zie haar zwetend en gillend wakker worden en zucht zachtjes.
    'Nachtmerrie? Rustig maar...' fluister ik en kruip naast haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ineens is Nate in de kamer en ik kijk op naar hem met grote ogen. Hij komt bij me liggen en ik kruip dan dicht tegen hem aan. "J-ja, een nachtmerrie," zeg ik met een hapering in mijn stem, "een verschrikkelijke nachtmerrie w-waar alles kapot ging en ik helemaal alleen eindigde."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Je zult nooit alles zijn Les, ik zal er altijd zijn om je op te vangen.' fluister ik zachtjes.
    En ik meen het... Ik heb 17 jaar van haar gehouden zonder een kus zonder haar gezicht... Mijn liefde voor haar is echt. Ze is mijn zielsverwant en daarvoor moet de liefde niet eens wederzijdszijn...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je hoeft niet op mij te wachten," fluister ik, "dat zou ik niet van je kunnen vragen." Ik kijk dan op naar Nate om hem aan te kijken. "Maar ik vind het wel heel lief van je." Ik sla mijn armen om zijn middel zodat ik hem knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Zelfs als ik niet zou willen wachten... het zou niet gaan...' Ik geef haar een doosje.
    'Dit is trouwens voor jou...' zeg ik zachtjes. Er zit een armbandje in. Met een symbool die maar weinigen kennen. Het symbool voor zielsverwant. Zelf heb ik de groene aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Hoezo zou het niet gaan?" vraag ik zachtjes aan hem. Ik ben weer wat gekalmeerd van mijn nachtmerrie en Nate geeft me een doosje. Ik heb geen idee hoe laat het is. Ik maak het doosje open en er zit een mooie armband in. "Dank je wel," zeg ik, "het is een mooie armband." Ik druk een kus op zijn wang. "Kan je de armband bij me omdoen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik doe haar de armband om. In feite vraag ik me af of ze weet wat het symbool betekend maar aangezien haar reactie denk ik het niet. NOu ja hoe zou ze reageren als ze het wel wist? geen idee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Hij doet de armband bij me om en ik glimlach dan even. "Het is een mooie armband," zeg ik dan weer. "En hoe laat is het eigenlijk? Nog slaaptijd of niet?" Ik kijk Nate vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Nee ze weet het dus niet, ah ik laat het maar. Ik kijk op mijn horloge. 4:21. 'Nog slaaptijd.' zeg ik dan en druk een kus op haar kruin.
    Het speciale aan deze armbanden is de steen. Als zij in gevaar is gloeit hij op maar enkel als het echt om zielsverwanten gaan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 9:51 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Hij zegt dat het nog slaaptijd is en ik knik dan. "Blijf je bij me?" vraag ik met een klein stemmetje, "ik ben bang dat ik nog meer nachtmerries krijg anders." Ondanks dat ik nu rustig ben, kan het zo weer zijn dat ik in een nachtmerrie beland.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.