• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniel Garcia
    Sky besluit ook pasta te nemen en de ober neemt onze menu's in zijn hand, hij vraagt vervolgens of we ook nog wat willen drinken. 'Hetzelfde' antwoord ik als Sky om een rode wijn vraagt. 'Het was een leuke verassing, om hier te gaan eten. We zijn al even niet meer uit eten geweest.' Zegt ze en ik glimlach, ' ik ben blij dat je het leuk vind' zeg ik met een glimlach, 'ik vond dat je het verdiende. Eigenlijk verdien je elke dag wel wat' zeg ik met een glimlach, als ik haar elke dag iets zou geven zou ze het nooit aannemen. 'Daarbij wilde ik je altijd als eens meenemen hierheen' zeg ik met een glimlach, de ober kwam terug met het eten en het drinken en ik nam een hap van de pasta zodra het voor me stond. Ik was nerveus, zenuwachtig over wat ik vanplan was te doen als we klaar waren met eten maar niet het soort dat er voor zorgt dat je geen hap meer door je keel krijgt. En hoe graag ik haar zometeen ja hoor zeggen en hoe verschrikkelijk ik het zou vinden als ze nee zegt liet ik het niet zien, er bleef gewoon een glimlach op mijn gezicht staan, voor haar.


    Sky
    "Nee joh, elke dag is onzin," zeg ik lachend, "ik heb alles al wat ik wil en dat is jou." Ik buig me over de tafel heen en druk een kus op zijn lippen. Dan ga ik weer recht zitten. "Dank je voor het meenemen." Ik drink een slokje van de wijn en begin dan aan de pasta. Het smaakt echt overheerlijk. "Mm het is echt heerlijk!" Ik eet snel verder zodat ik de heerlijke smaak kan blijven proeven. "Hier kan ik best gewend aan raken!"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik loop zuchtend naar me toe.'Leslie luister. Jij houd van Jake, en ja Brandon is mijn kind maar wat bereik ik ermee als jij het zegt tegen Jake? Jij zit dan met een gebroken hart en wil me niet meer zien omdat het deels mijn schuld is, Jake is depressief en de drama queen pleegt misschien zelfmoord of doet domme dingen... dus nee. Je zegt het enkel als je het wil zeggen, niet omdat ik dat wil. Ik leef al meer dan 200 jaar alleen. Ik ben sterker dan je denkt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    De pijn verdwijnt en ik glimlach naar haar.
    'Dank je... wel een ding is hetzelfde, je kan die energieballen even goed gooien als vuur.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk Nate aan en bijt op mijn lip. "Ben je er zeker van?" vraag ik zachtjes aan en kijk naar hem op. Mijn ogen zullen nog wel steeds rood zijn, maar ik ben in ieder geval wel rustig nu. "Dank je voor alles Nate." Ik buig een klein beetje naar voren en druk een vluchtige kus op zijn lippen. "Dank je."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Niets te danken.... ik maak even de logeerkamer in orde.' Er moet niet nog een reden meer zijn voor hun ruzie dan dat er al zijn...
    Ik loop ernaar toe en leg verse lakens en zo op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oke," zeg ik zacht en ik blijf nog even buiten zitten alleen. Ik rook een sigaret en sta daarna ook op. Ik ga naar Nate toe die in de logeerkamer is. Het is raar om niet bij hem te slapen, maar het moet maar. Ondanks dat ik liever met iemand in bed lig. Ik wil dingen niet moeilijker maken. "Het ziet er mooi uit, dank je." Ik loop naar het bed toe en strijk erover met mijn hand. De stof voelt zacht aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Sky
    "Nee joh, elke dag is onzin," zeg ik lachend, "ik heb alles al wat ik wil en dat is jou." Ik buig me over de tafel heen en druk een kus op zijn lippen. Dan ga ik weer recht zitten. "Dank je voor het meenemen." Ik drink een slokje van de wijn en begin dan aan de pasta. Het smaakt echt overheerlijk. "Mm het is echt heerlijk!" Ik eet snel verder zodat ik de heerlijke smaak kan blijven proeven. "Hier kan ik best gewend aan raken!"

    Daniel Scagotti
    'Nee joh, elke dag is onzin,' zegt ze lachend, 'ik dacht al dat je zoiets zou gaan zeggen' zeg ik met een lach. 'Ik heb alles al wat ik wil en dat ik jou' ze buigt zich over de tafel en drukt een kus op mijn lippen. 'Ik doe het met plezier' zeg ik als ze me bedankt voor het meenemen. 'Hm het is echt heerlijk!' Zegt ze wanneer ze aan haar pasta begint en eet dan snel verder. Ik lach en neem ook nog een paar happen van mijn pasta, 'hier kan ik best gewend aan raken!' Zegt Sky vervolgens, 'nemen we Lizz de volgende keer gewoon mee dan heb je een reden om weer te gaan' zeg ik met een lach. Ik drink mijn glas wijn leeg en mijn bord pasta word ook steeds leger. 'Wil je nog een bord pasta of een toetje?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Als je iets nodig hebt geef je maar een gil.' glimlach ik.
    Ik loop naar de living en stuur een berichtje naar Jake. Les is hier, ze slaapt in de logeerkamer, dus als je je ego in kan slikken en haar je excuses aan kan bieden... ze zit hier op je te wachten. stuur ik en krijg een simpele ok terug;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    De pijn verdwijnt en ik glimlach naar haar.
    'Dank je... wel een ding is hetzelfde, je kan die energieballen even goed gooien als vuur.'


    Katherine Garcia
    'Dank je... wel een ding is hetzelfde, je kan die energieballen even goed gooien als vuur' zegt hij nadat de blauwe plek weg is. 'Misschien.' Antwoord ik dan, 'ik mis het vuur' mompel ik dan en laat mijn hand langs zijn buik en borstkas gaan, hij ziet er echt heel goed uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik krijg kippenvel over mijn huid en druk mijn lippen op de hare.
    'Je bent nog steeds heet.' zeg ik plagerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik krijg kippenvel over mijn huid en druk mijn lippen op de hare.
    'Je bent nog steeds heet.' zeg ik plagerig.


    Katherine Garcia
    Ik zie kippenvel op zijn huid verschijnen en voel zijn lippen vervolgens op de mijne. 'Je bent nogsteeds heet' zegt hij plagend en ik lach, 'ergens diep van binnen' antwoord ik. 'Jij bent ook heet, veel te heet' zeg ik met een grijns en druk mijn lippen weer op de zijne.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik lach en laat mijn handen over haar heupen gaan.
    Ondertussen kus ik haar liefdevol terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik lach en laat mijn handen over haar heupen gaan.
    Ondertussen kus ik haar liefdevol terug.


    Katherine Garcia
    Ik voel mijn handen over mijn heupen gaan terwijl hij me liefdevol kust, mijn handen die nog altijd op zijn borstkas liggen strijken over zijn borstkas en ik kus hem vol liefde terug en laat mijn handen steeds verder omhoog onder zijn schirt gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Wat wil je nog doen vandaag?' fluister ik dan tegen haar lippen aan.
    Mijn handen tekenen cirkeltjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Wat wil je nog doen vandaag?' fluister ik dan tegen haar lippen aan.
    Mijn handen tekenen cirkeltjes.


    Katherine Garcia
    'Iets wat me niet herinnerd aan wat er gebeurt is' antwoord ik mompelend en kus hem nog een keer voordat ik mijn lippen van de zijne haal.


    Don't be like the rest of them, darling