• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Glice schreef:
    [Mijn topics. Zijn de meisjes ook in de studio?]

    Misschien is het logischer als ze eerst naar de Stylisten of Technicussen gaan.

    Liam James Payne

    "Ik heb geen geduld," snuift Harry en hij laat mijn hand los en legt hem daarna op mijn schoot, ik vershuif hem weer naar de bank. "Ik ben niet zenuwachtig," mopperd Harry. "Oke, misschien een heel klein beetje, maar nou en. Ik hou gewoon niet van wachten. En zenuwen zijn wel erg, want door die stomme zenuwen ga ik slecht zingen en ga ik stomme dingen doen."
    Ik schud mijn hoofd bijna mistroostig.
    "Harry, zenuwen zijn inderdaad niet fijn. Maar het is wel menselijk."
    Ik leg mijn hand op zijn schouder.
    "Kom op, rustig. Ook ik ga kapot van de zenuwen, en alsof ik nooit stomme dingen heb gedaan!"


    Reality's overrated.

    [Ik wilde Amy de jongens laten ophalen en ze dan allemaal naar de studio laten begeleiden, of in ieder geval de leerlingen]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Ik zucht even, ik heb echt geen zin om nog langer te wachten, Harry en Liam waren helemaal zenuwachtig, Waarvoor? het waren een paar irritante schooljochies die probeerde wat van ons leven op te vangen, nou echt niet dat ik ze daarbij goed ging helpen. Ik wil me leven helemaal niet aan iedereen zo laten zien. 'Ik ga roken' zeg ik, waarschijnlijk kwamen ze toch nog niet en zaten we daar nutteloos te wachten. Ik pak mijn aansteker en pakje sigaretten al uit mijn broekzak terwijl ik richting de uitgang loop. Daar zie ik ineens een jongen vallen waarna die een opmerking maakt, waarschijnlijk in de poging grappig te zijn, nou ik had nieuws van hem, dat was mislukt. Ik kijk de jongen aan, misschien was hij wel voor het project. Dan kon ik nog niet roken want dan moest ik daar weer bij zijn! 'Wie ben jij?' vraag ik aan de jongen terwijl ik moeite doen mijn stem niet geïrriteerd te laten klinken

    Amelia Melody Pond
    Ik kwam bij de studio aan, met Dylan aan mijn enkels. Ja, ik nam hem zelfs mee naar de studio. Ik ging via de achterdeur naar binnen en maakte eerst Dylan's riem los voor ik verder liep. De pup bleef me volgens, maar zo hoefde ik dat ding niet de hele tijd vast te houden. Ik stopte de riem in mijn rugzak en liep door. Veel mensen vonden me veels te jong om hier al zo'n functie te hebben en zo veel grote dingen te mogen doen, maar ik werkte er hard voor en dat betaalde zich dus ook uit. Op een van de banken zag ik Harry en Liam zitten. Ik liep naar ze toe. "Gaan jullie mee naar de ingang? Daar staan als het goed is de jongens op jullie te wachten." Ik keek even rond of ik Zayn zag. "Zayn is zeker roken?" vroeg ik aan hen. Het was zo slecht voor zijn stem, maar goed. Hij deed het al minder dan in het begin.


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Amelia Melody Pond
    Ik kwam bij de studio aan (...) het begin.


    [Ik had daarnet gezegd dat het logischer is als de meisjes eerst naar de Stylisten of Technicussen gaan. Niet naar de jongens, dat betekent ook dat de styliste en technicussen niet bij de jongens zijn.]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:43 ]

    [Amelia is de technicus]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Amelia is de technicus]

    [Herlees het ff please]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:43 ]

    [Maar waar moeten de stylistes en technicussen dan heen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    [Maar waar moeten de stylistes en technicussen dan heen?]

    [Die komen pas later, maar die zitten wel in hetzelfde gebouw misschien, in ieder geval niet in dezelfde kamer]

    FRANCISC0 schreef:
    (...)

    [Ik had daarnet gezegd dat het logischer is als de meisjes eerst naar de Stylisten of Technicussen gaan. Niet naar de jongens, dat betekent ook dat de styliste en technicussen niet bij de jongens zijn.]

    maar de meisjes zijn toch de stylisten en technicussen. dus hoe kunnen ze daar eerst heen gaan, als ze het zelf zijn? ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    maar de meisjes zijn toch de stylisten en technicussen. dus hoe kunnen ze daar eerst heen gaan, als ze het zelf zijn? ;x

    [er is één stagiaire, voor de rest moeten de andere meisjes wachten op die stagiaire.Maar het is raar als een styliste en tecnicus de hele tijd bij de jongens zit...]

    [Als je in een studio bent en aan het oefenen gaat voor een tour is het wel handig dat ze bij elkaar zijn. Daarbij kunnen wij anders ook niets]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Als je in een studio bent en aan het oefenen gaat voor een tour is het wel handig dat ze bij elkaar zijn. Daarbij kunnen wij anders ook niets]

    [Oh jij paste ook op hè? Kijk als een soort van oppasser kan je wel, maar de stylisten later pas, snap je?]

    [Ik laat anders Jasmine wel wat ronddwalen en als ze in kan springen, komt ze wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."