• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Harry Styles
    Ik giechelde zachtjes en trok mezelf weer iets op omdat ik langzaam weggleed. 'Of je dat erg vind.' Grijnsde ik onschuldig, waarna ik mijn lippen weer op zijn huid drukten. Ik hefte mijn hoofd weer op en keek Zayn met twinkelde ogen aan. Ik opende een kusjes aanval en elk plekje van zijn gezicht werd bedolven onder mijn lippen. 'Vind je dit niet leuk dan?' Ik stopten en keek hem zielig aan en drukte een laatste kusje op zijn wang, waarna ik mijn hoofd weer op zijn schouder legde. Nee, Zayn had gelijk, alleen ik kon niets bedenken. 'Misschien weet de rest wat.' Al moesten we die dan wel eerst vinden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Llamarmy schreef:
    [Nee, ze zijn leuk!]


    [Haha, ja!]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik

    'Ja! heel erg' probeer ik serieus te zeggen maar mijn lach verpest dat al snel weer en ik kijk Harry grijnzend aan. Niet veel later voel ik zijn lippen overal op mijn gezicht en ik grinnik even. ' Tuurlijk wel, leuker kan bijna niet toch' grijnzend en glimlach even door het laatste kusje op zijn wang. Gauw druk ik ook een op zijn wang voor zijn hoofd weer op mijn schouder ligt. ' Ja als we die kunnen vinden ja' grinnik ik en loop rustig veder. We zouden vanzelf wel ergens uitkomen waar ik de weg wist. Tijdens het lopen kan ik ook nog nadenken over wat we kunnen doen, als we zo tenminste niet al iets moeten doen.

    [Ik ga nu reageren! (Het duurt alleen even)
    Haha, ik hier het gesprek met mezelf dat ik had bij de reactie van FRANCISC0):
    Ik: Wie is Niall ook al weer? *Krabt op achterhoofd*
    Ik: JIJ bent Niall!
    Ik: Echt?
    Ik: Ja!
    Ik: Oh...
    Ik: Wat slim ben je toch Noek!
    Ik: Ben ik echt Niall?
    Ik: *Diepe zucht* Ja-a.
    Ik: Oh, dat wist ik niet...
    Ik: Wist je wel...
    Ik: Tja...
    Ik: Mehh...
    Ik: ...

    Wow, interresant gesprek toch wat ik met mezelf had ;p (Ik ben eer warkop, voor de duidelijkheid ^^)]


    Reality's overrated.

    Niall James Horan

    "Hé Niall!" zegt Francisco vrolijk. "Was je verdwaald of zo?"
    Ik voel mijn bleke wangen weer kleuren.
    "Ja..." mompel ik. "Sorry dat ik zo laat ben."
    "Geeft niet," zegt de jongen met de warrige bruine krullen en de chocoladebruine ogen. De enige jongen in deze ruimte die ik niet ken. Ik werp snel een onderzoekende blik op de jongen, hij lijkt me sportief en heeft absoluut een mooi lichaam. Maar gay, nee, dat lijkt hij me niet. "Het is goed dat je er bent. Zoals ze altijd zeggen: Meer zielen betekend meer vreugt!"
    Ik lach. "Maar One Direction bestond toch uit drie jongens?" vraag ik Liam.
    Hij haalt zijn schouders op. "Die zijn verdwaalt, op weg naar de toiletten."
    Weer lach ik.
    "Tja, dat is ook een manier." Ik loop naar Francisco en Louis. "Maar hoe gaat het nu verder?" vraag ik aan beiden.


    Reality's overrated.

    Amelia Melody Pond
    Ik keek op toen er een blonde jongen de kamer binnen kwam. Dat was dus de laatste en die heette blijkbaar Niall. "Geeft niet." zeg ik rustig. Ik glimlachte bij het horen van het korte gesprek tussen Liam en de jongen. Blijkbaar waren Harry en Zayn verdwaald onderweg naar de wc. Het zou ook weer eens niet. Ik viste mijn mobiel uit mijn zak en belde Harry. Hij zou toch wel opnemen. Vandaag was eigenlijk een heel rustig dagje, maar vanaf morgen zou het echt nog een week hard repeteren voor de tour worden. Alles was al geregelt en een deel van de shows in de kleinere zalen was al uitverkocht. Dat vertelde ik ze nu nog maar niet. Het zou ze of overmoedig maken, of alleen maar meer stres bezorgen. Ongeduldig tikte ik met mijn voet op de grond terwijl ik wachtte op Harry die zijn telefoon op nam.


    Bowties were never Cooler

    [Caleo --> Lake]


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Ik kriebel zachtjes met mijn vingers in Zayn zijn nek. En staarde de gang door. Zijn huid was altijd zo warm. Daar hield ik van. Hij was mijn persoonlijke kachel. Ik was er van overtuigd dat we nu officieel verdwaald waren en het nog wel even ging duren. Ze moesten ook maar gewoon bordjes gaan ophangen hier, met wat er welke kant op was. 'Ik ben blij dat je mee ben gegaan. Nu ben ik tenminste niet alleen de weg kwijt.' Daarbij hoefde ik nu niet te lopen. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn zak en iets onhandig viste ik hem eruit. 'We worden al gemist.' Grinnik ik zachtjes als ik zie dat het Amelia is die me belt. Ik schuif het hoofdje naar rechts en neem op. 'Lia. We kunnen de weg niet meer terugvinden.' Val ik meteen met de deur in huis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Ik vier vandaag mijn verjaardag en morgen ben ik er ook niet lang. Ik zal zo snel mogelijk reageren, maar het loopt hier helemaal mis de laatste tijd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    ( Ik vier vandaag mijn verjaardag en morgen ben ik er ook niet lang. Ik zal zo snel mogelijk reageren, maar het loopt hier helemaal mis de laatste tijd)


    [Gefeliciteerd met je verjaardag!]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    [Gefeliciteerd met je verjaardag!]


    (Dankjewel!)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amelia Melody Pond
    Ik glimlachte toen Harry opnam. "Dat werd tijd, Hazza. Maar goed. Daar was ik al achter. Waar zijn jullie nu? Dan kom ik jullie halen." Die twee raakten ook altijd verdwaalt terwijl er een wc aan het einde van de gang zat. Ik keek even naar de rest die hier redelijk rustig zat. "Jullie twee moeten echt de weg hier eens leren. In ieder geval naar de wc's." Ik aaide Dylan even over zijn koppie en keek nogmaals de kamer rond. Dat werd nog leuk met al die jongens hier. Ik mocht nu niet alleen de 3 op het podium babysitten en voor de audiotechnische dingen zorgen, maar ook nog eens voor 3 jongens naast het podium. dat werd nog leuk...


    Bowties were never Cooler

    WishingLarry schreef:
    (...)

    (Dankjewel!)


    [Graag gedaan :')]


    Reality's overrated.

    [Gefeliciteerd!]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Gefeliciteerd!]


    (Dankjewel!)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer