• Naar het idee van FRANCISC0



    Drie jongens krijgen de opdracht om een onbekende band te volgen met hun weg naar de top. Iets wat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Eerst een onbekende band vinden voor je mee kan lopen. Laat het nu net zo zijn dat Liam, Zayn en Harry mee hebben gedaan aan the X Factor en langzaam op weg zijn naar de top. Oké. bekende band en een schoolproject dat kan worden afgerond. Makkelijk zou je zeggen, want alles is dan geregeld. Maar er zit zoveel meer achter. Een verhaal vol liefde, drama, vriendschap en de dingen die ontstaan op weg naar de top.



    Rollen :
    ( Als je nog meer rollen weet, stel die dan gerust voor.)
    Vergeet niet dat dit een bromance RPG is!


    One Direction:
    - Liam Payne: Caleo
    - Harry Styles: Danosaur
    - Zayn Malik: quin98


    Drie leerlingen:
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: AATW
    - Francisco Edward Thompson: FRANCISC0

    Andere rollen:
    - Styliste; Jasmine Nyra Ivanov: Blog
    - Stagiaire Styliste; Adriana Amy Fields: Coockies
    - Audio/Licht tecnicus; Amelia 'Amy' Melody Pond: Llamarmy

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal een personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen FRANCISC0 maakt de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    Het is begin van de middag. De leerlingen hebben net te horen gekregen dat ze stage mogen lopen bij de nieuwe beroemde boyband, One Direction. Ze zijn net met de auto bij de studio aangekomen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:06 ]

    Liam James Payne

    "Jullie twee moeten echt de weg hier eens leren. In ieder geval naar de wc's," zegt Amelia.
    Ik grinnik. "Moet je Harry en Zayn weer eens gaan zoeken?" vraag ik haar lachent. "Wat een richtingsgevoel hebben ze toch." Ik schud lachend mijn hoofd.
    Nou is het niet zo dat ik nooit verdwaal, maar het toilet kan ik nog net vinden. Gelukkig wel, anders zou het ook wel heel bizar zijn. Al.... Nu zeg ik dat mijn beste vrienden bizar zijn. Een beetje raar zijn ze wel, maar bizar? Nee.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik

    Ik begin te lachen, 'Ooh alleen daarom moest ik mee hé' lachend por ik hem in zijn zij. Niet veel later heeft hij zijn mobiel in zijn hand en verteld me dat we al gemist worden. Ik grinnik even maar hou dan mijn mond omdat Harry de telefoon al opneemt. Ik hoor wat hij zegt, dan zal ze ons zo wel opkomen halen. Ik blijf daarom maar stil staan en zet Harry rustig op de grond neer. Ik leun tegen de muur aan terwijl ik wacht op wat we veder moeten doen. Ik kijk even de gang door, wel knap als ze ons zo kan vinden want we hebben zelf geen idee waar we zijn.

    Harry Styles
    Met tegenzin ging ik weer recht staan, toen Zayn me neerzetten. Ik keek even om me heen en haalde mijn schouders op. 'Ik zie deuren.' Gaf ik toen uiteindelijk toe. Ja, wist ik veel waar we waren. Ik liep naar een deur om deze open te trekken en keek naar binnen. 'En nu zie ik alleen maar computers. Dus volgens mij zijn we ergens bij de redactie of edit shit.' Ik trok de deur weer dicht en leunde tegen Zayn aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Amelia Melody Pond
    Ik keek naar Liam en knikte. Die twee raakten echt altijd de weg kwijt. Ik moest hem ook wel eens zoeken, maar ten minste niet als hij naar de wc moest. Ik richtte me toen weer op Harry. "Blijf daar. Ik kom eraan." Ik zuchtte. "Ze zijn 3 verdiepingen omhoog bij de foto-editting studio's. Ik ga ze halen. Ik ben zo terug." Ik haalde een marsreep van de schaal en nam er een hap van terwijl ik met Dylan in mijn kielzog naar boven begon te lopen. Liften vond ik overbodig. Het was maar de 5e verdieping.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Amelia zegt dat ze Harry en Zayn gaat halen en zo terug is. Ik knik, en ga weer zitten.
    "Eigenlijk begin ik me ook wel te vervelen," zeg ik, een gaap onderdrukkent.
    Nu ik aan deze jongens voor ben gesteld, weet ik ook wel dat het gewoon doorsnee jongens zijn en ik ga relaxed zitten. Maar niet helemaal onderuitgezakt. Mijn ogen worden een beetje zwaar en weer moet ik een gaap onderdrukken. Uiteindelijk winnen de gapen de strijd en verlaat een diepe gaap mijn mond. Ik gaap wel netjes met mijn hand voor mijn mond hoor, ik wil nog steeds niet dat deze jongesn gaan denken dat ik geen manieren heb.


    Reality's overrated.

    [Euh, het is hier een beetje dood...]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 16:22 ]


    Reality's overrated.

    (jup:()

    [Nooo :'(]


    Reality's overrated.

    [reageer anders met Zayn dat je amy aan ziet lopen]


    Bowties were never Cooler

    [oké is goed]

    Zayn Malik

    Amy zou onze kant opkomen dus wachten ik gewoon maar rustig. Harry leunt nog steeds tegen me aan en ik heb mijn arm om hem heen geslagen. Hopelijk duurde het niet heel lang voordat ze er was want ik haat wachten. Niet veel later zie ik Amy al aan komen lopen. 'Onze redder is er' zeg ik lachend en trek Harry mee haar richting in. Zo nu konden we gewoon weer rustig terug naar de vergaderruimte, vanaf daar wist ik wel wat beter de weg. Behalve naar de wc's dan want dat was nu wel gebleken.

    [Ik heb niks te reageren, ik was al de laatste. Nou ja, daarnet voor Zayn dan.]


    Reality's overrated.

    (als ze zo weer terug zijn wel, en Lou en francisco zijn er toch nog?)

    quin98 schreef:
    (als ze zo weer terug zijn wel, en Lou en francisco zijn er toch nog?)


    [Jap, en Liam en Niall. Maar Lou en Fracisco hebben al heel lang niet meer gereageerd.]


    Reality's overrated.

    Amelia Melody Pond
    Ik grinnikte zacht toen ik Zayn's woorden hoorde toen ik de hoek om kwam zetten. "Jullie mogen echt nooit meer weg zonder dat er iemand bij is die de weg kent." zei ik half streng half grappend. Ik woelde even door Harry's krullen. "Kom, jongens. Dan kunnen jullie nog even in de zaal rondhangen voor ik jullie loslaat in het gebouw. Blijf dan alsjeblieft wel bij elkaar." Ik liep met ze mee naar de zaal en hield daar de deur voor ze open. "Loop alsjeblieft niet meer weg. Anders zeggen ze straks nog dat ik jullie tuigjes om moet doen." Ik haalde een hand door mijn haren.


    Bowties were never Cooler