• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Mackenzie foy

    'Sporten is zo saai. Ik wil..' mompeld hij en ik kijk hem aan 'Ik wil gitaar spelen en..' moeilijk kijkt hij me aan terwijl i kknik 'En zingen. Dat wil ik' knikt hij in zichzelf. HIj lieek in twee strijd met zichzelf.Sorry, Mackenzie. Het is heel ingewikkeld, te ingewikkeld op uit te leggen. Ik ben een soort van verslaafd aan muziek maken' glimlacht hij moeilijk en rent weg. Ik begreep hem wel eigenlijk. Ik miste het acteren en alles ook heel erg. Rustig volg ik hem en plof n eer terwijl ik glimlach door zijn muziek. 'Justin, zullen we samen een liedje zingen?"

    NIall Horan.

    Ik zucht zacht, ik voelde me zo alleen nu. Dan viel mee enw as aardig maar nog. Het was zo koud zonder Alex. Ik sta op en loop naar de muziek kamer met mijn gitaar. Ik glimlach even zwak als ik Mackenzie en justin zie en ga dan aan de andere kant van de kamer zitten in een soort kast van de instrumenten. Ik begin te pingelen en start met mijn eigen geschreven Summer Love voor hij veranderd was met de jongens.

    [[omg ze gingen gister alle vijf huilen}


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Justin, zullen we samen een liedje zingen?' vroeg Mackenzie. Ik zag Niall aan de andere kant van de kamer zitten, en schonk hem een glimlach. Daarna keek ik weer naar Mackenzie. 'Natuurlijk. Welke? En waarop? A capella, gitaar, piano, drums, trompet?' Bij trompet lachte ik even. Een klein beetje maar, kon ik. Maar als je bijvoorbeeld een iemand vóór me neerzette die goed trompet kon spelen en wat voorspeelde, zou ik het na kunnen spelen. Zo'n gehoor had ik nou eenmaal. Afwachtend keek ik Mackenzie aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Natuurlijk. Welke? En waarop? A capella, gitaar, piano, drums, trompet?' ik haal mijn schouders op 'Ik kan piano spelen' mompel ik zacht en kijk ook even naar Niall. Hij lijkt verdiept in zijn eigen wereld terwijl hier zijn zachte warme stem heen zweefde. 'misschien kun jij drummen of gitaren' grijnzend grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, hoor' glimlachte ik. Ik begon een onbekend deuntje te spelen op mijn gitaar, en keek naar Niall. Het nummer kende ik niet, want ik had enkel de videoclips gezien en gehoord van One Direction. 'Dus, welk liedje?' vroeg ik nogmaals. Ik haalde een snelle hand door mijn blonde haren, en grinnikte even om mijn gedachten. Ik had geen shirt aan, vanwege het één minuut sporten net, dus kon ik net zo goed de hele dag er zo bij lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Ja hoor' glimlacht hij en begint wat te pingelen Dus, welk liedje?' ik dacht even na. 'hmmmmmmmmmmmm' zeg ik lang en doe alsof ik een baard heb waar ik over heen wrijf.'Oehhh Stay ' roep ik vrolijk naar hem.

    Niall Horan

    Mijn ademhalnig was rustig, ik voelde me gek genoeg ook rustig, ijzig kalm. Het maken van muziek kon me altijd kalmeren en dan met mijn gitaar was gewoon geweldig. Ik vond Sumer Love sowieso erg mooi maar ook toen ze hem veranderd hadden, ik vond het niet erg. Ik bedoel nu heb ik twee versie's van het liedje. Met een best ingewikkeld bruggetje spring ik over op het orginele en na het refrein weer terug op het orgineel en zo zing ik door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Goede keuze' grijnsde ik toen Mackenzie Stay riep. Gelijk begon ik te spelen. Ik kende zowat alle liedjes van Rihanna, ze was één van mijn sterrencrushes. Beyoncé stond natuurlijk bovenaan maar goed. 'Jij doet Rihanna, ik doe Mikky Ekko' besloot ik. Stay was eigenlijk nog best moeilijk op de gitaar, maar als je al even speelde ging het makkelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    'Goede keuze' grijnst Justin. en we starten te spelen. 'Jij doet Rihanna ik doe Mikky Ekko' besluit hij en ik knik en start met zingen.
    Geconcentreerd met de piano en op mijn stem die nog kinderlijk klonk maar ook mooi en vol. Mijn stem had een ietswat hees randje als ik zong, i like it

    [iemand voor Nialler???? Mis kan iemand doen dat iemand nvoor niall op bezoek komt ofzo, familie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Goed idee, misschien is het dan vandaag die familiedag dat iedereen komt?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie kan ik voor justin spelen. Voor mackz denk haar broer.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, je hoeft niemand voor hem te spelen. Ik bespeel zelf Jazmyn en Jaxon, dan doe ik wel dat Jeremy en Pattie in de kantine of zo zitten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahah is goed, zou jij iemand voor Niall willen spelen, ik kan dat niet met mezelf rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zal ik Greg spelen? ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [als je dat wilt doen ben je een schat, maar dat was je alXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet ik toch (A).

    Maar goed, weten ze dan dat het familiedag is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nehhhhh niall niet laat ik het zo zeggen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan