Justin Drew Bieber
'Waar wachten we nog op? Let's go!' riep ik uit en ik sprong op. Jazmyn giechelde even en hield me stevig vast. 'Hij komt wel, Mackenzie. Wedden dat ie zo voor je neus staat?' grijnsde ik. Jazmyn begon te piepen toen Niall wat voorstelde. 'Dat betekent een ja' lachte ik. 'Kom' glimlachte ik richting Mackenzie. Greg nam Niall mee, en we liepen met zijn allen naar de kantine. Daar stond van alles op tafel, en zowat alle families zaten er. Ik zette Jazmyn neer zodat ze naar Jeremy kon, en stond stil toen Pattie op me af kwam lopen. Onmiddellijk trok ik haar in een knuffel en sloot mijn ogen. 'Mam' verklaarde ik. 'Justin, wat fijn om je weer te zien. Ik heb je zo gemist. Elke dag vroeg ik me af hoe het met je ging' fluisterde ze. Ze keek me aan en ik zag de tranen over haar wangen. 'Niet huilen, dan moet ik ook huilen' mompelde ik terwijl ik haar tranen wegveegde. Een klein lachje stond er op haar gezicht. Jeremy kwam met Jaxon aanlopen, terwijl Jazmyn zat te genieten van een cupcake. 'Jaxon!' zei ik blij, en ik liet Pattie los om het kleine jongetje in mijn armen te nemen. 'Justin' glimlachte hij. Ook hem knuffelde ik even. Daarna kwam Jeremy aan de beurt, die ik ook in een omhelzing trok. Met Jaxon op mijn arm liep ik naar Mackenzie toe. 'Kom, ik wil je voorstellen aan mijn familie' glimlachte ik naar haar, waarna ik haar zachtjes meetrok. 'Dit is Jaxon, mijn kleine broertje en de broer van Jazmyn' stelde ik haar voor. 'Broertje!' riep Jazmyn vanuit een stoel. Grinnikend knikte ik. 'Sorry, Jazzy. Broertje bedoel ik' lachte ik. 'Dit is Pattie, mijn moeder. Mam, dit is Mackenzie, een goede vriendin. En dit is mijn vader, Jeremy. Pap, dit is Mackenzie' stelde ik hun voor. 'Aangenaam kennis te maken, Mackenzie' glimlachte Pattie. 'Leuk je te ontmoeten' stemde Jeremy in.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."