• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Mooie stem' complimenteerde ik Mackenzie. Waarschijnlijk had ze geen zangles, maar haar stem klonk niet onzuiver. Ineens hoorde ik een gegil wat ik uit duizenden herkende. Nee, dat kon niet. 'JUSTIN!' gilde ze, en de deur ging open. De kleine Jazmyn rende naar me toe. Al snel was ik gestopt met het gitaarspel en tilde haar op mijn schoot. 'Jazzy!' zuchtte ik. Ik sloot mijn armen om haar heen, terwijl zij mij knuffelde. 'Ik miste je' mompelde ze tegen mijn nek aan. 'Ik jou ook, Jazzy' glimlachte ik. 'Wat doe je hier? Is Jaxon hier ook?' vroeg ik haar. 'Papa en Jaxon, en vriendin van papa' glimlachte ze. Lachend keek ik haar aan. Ze kende Pattie natuurlijk nauwelijks, maar het was schattig hoe ze het zei. 'Justin, Justin, Justin' begon ze, bijna hyperventilerend. 'Ja, Jaz?' vroeg ik haar met een grote glimlach. 'Ik word vijf!' riep ze uit en ze sloot haar armen weer om me heen. Glimlachend omhelsde ik haar. 'Dat weet ik, sweetheart. Dertig mei' knikte ik. Na even liet Jazmyn me los en keek naar Mackenzie. 'Mackenzie? Dit is Jazmyn, mijn zusje. Jazzy? Dit is Mackenzie, een vriendin van mij. Ze is heel lief' lichtte ik beiden in. Overdreven blij zwaaide Jazmyn naar Mackenzie. Haar blik ging de kamer rond, en ze bleef hangen bij Niall. 'NIALL!' gilde ze. Even knipperend keek ik vooruit. Tja, Jazmyn kon nogal hard gillen. Gelijk sprong ze van mijn schoot af en rende ze naar Niall toe. Met grote ogen keek ze hem aan. 'N-N-Niall' stotterde ze. Mijn lach kon niet meer van mijn gezicht af. Normaal was Jazmyn altijd verlegen, maar nu leek het wel alsof ze helemaal uitbarstte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh wat een poepie

    Mackenzie Foy

    Ik hoorde wat gegil en voor ik het weet staat Justin met zijn zusje in zijn armen. Zou mijn broer en ouders ook komen? Justin stelt me voor en ik zwaai lief naar Jazmyn. 'Hoi Jazmyn' glimlach ik , ik hoopte echt dat mijn familie ook kwam Ineens ziet ze Niall en springt op hem af.

    Niall Horan.

    Ik negeerde de stemmen van Justin en Mackenzie en zong zacht door. Door een hoop geschreeuw zet ik mijn gitaar op zij en kijk langs de deur naar buiten en zie Justin met zijn zusje. Ineens ziet ze me en begint hard mijn naam te schreeuwen waardoor ik onbewust grijns. Ze rent op me af en kijkt me met mega ogen aan. 'N-N-Niall' stotterd ze en ik begin te stralen. Het was een Directioner. Glimlachend til ik haar op en zet haar op mijn schoot. 'Jij bent Jazmyn, dat weet ik omdat ik een fan van jou broer ben. Hoe gaat het met je?" het meisje kijkt me vol ongeloof aan en tevreden knuffel ik haar. Het voelde fijn, dat er gewoon nog fans waren. Ik had altijd gedacht dat mijn fans waren uitgestorven toen ik weg ging.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Het was geweldig om te zien hoe blij Jazmyn wel niet was nu. Jaxon was de meest verlegen, dus ik snapte wel dat hij hier nu niet zomaar even binnen kwam wandelen. Tenslotte was hij ook nog maar drie. Jazmyn knuffelde Niall gewillig terug en begon hem van alles te vertellen over dat ze zijn grootste fan was, en dat hij echt geweldig was. Ik hoorde iemand kloppen en zag Greg, de broer van Niall staan. 'Hi, Greg' glimlachte ik. 'Justin' mompelde hij. Ik zag dat hij me nog altijd niet echt vertrouwde, maar ach. Dat kwam nog wel.

    Greg Horan

    Nadat ik Justin even had bekeken, keek ik naar mijn broertje die met een klein meisje op zijn schoot zat. Het zag er lief uit, echt heel lief. Dus ik besloot om eerst nog maar even Mackenzie gedag te zeggen. 'Hoi, Mackenzie' Ik glimlachte even naar haar, en vond toen dat het toch echt tijd was om Niall te storen. 'Heb je een nieuwe vriendin, Niall?' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Ze begint vanalles te vertellen, over haar posters, dingen die ze luisterd en noem maar op. Ik straalde van geluk, misschien was dit het juiste zetje wat ik nodig had om het eten op te pakken, ik kreeg het gevoel van honger ineens en even kijk ik ongelovig rond. Toen zag ik mijn broer en tranen sprongen in mijn ogen . Met Jazmyn op mijn arm sprint ik naar Greg en knuffel hem. 'Greg" snik ik zacht en ik slik even. 'gaat alles goed?" ik werk me even uit de knuffel. ' Justin, ik, ik k-kreeg zo juist gewoon h-honger.' stamel ik een beetje van slag. Eerst een Directioner, toen de honger en nu mijn broer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Met het kleine meisje op zijn arm knuffelde Niall me. Lachend knuffelde ik hem voor even terug. 'Greg' snikte Niall. 'Fijn om je weer te zien, broertje' glimlachte ik. 'Gaat alles goed?' vroeg hij en ik knikte. 'Prima, prima' antwoordde ik. 'Justin, ik, ik k-kreeg zo juist gewoon h-honger' stamelde Niall. 'Wat? Maar dat is geweldig, Niall! Dat betekent dat je weer rustig aan kan beginnen!' riep Justin uit. 'Inderdaad! Niall, als je weer gaat eten kun je sneller naar huis. Weer terug naar Ierland' knikte ik.

    Justin Drew Bieber

    Het was echt fantastisch dat Niall weer honger had. Jazmyn kirde blij mee, ook al wist ze niet wat er gaande was. Dat was nou zo leuk aan haar, ze vond het prachtig als iedereen blij was. 'Is Niall belangrijker?' pruilde ik quasi-zielig. Gelijk wurmde Jazmyn zich uit Niall's greep, klom via zijn been naar beneden en rende naar mij toe. 'Justin' glimlachte ze. Dat meisje had zojuist de beste tijd van haar leven. 'Kom eens hier, J' grinnikte ik. Ik tilde haar op en sloeg nogmaals mijn armen om haar heen. Het was fijn, ik had haar zo gemist. 'Komt jou broer ook? Je hebt kans dat ie hier binnen twee minuten staat' grijnsde ik naar Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan,

    :"Fijn om je weer te zien broertje. Prima prima' antwoord hij en ik voelde me het gelukigste mens op aarde. 'Wat? Maar dat is geweldig, Niall! Dat betekent dat je weer rustig aan kan beginnen!' roept Justin vrolijk en ik begin te grijnzen. Inderdaad! Niall, als je weer gaat eten kun je sneller naar huis. Weer terug naar Ierland' ik knik en sla mijn armen weer om Greg heen. Hij was de liefste broer die iemand zich kon wensen, hij was een schat. 'zullen we dan snel wat gaan eten voor het straks over is?" stel ik zacht voor en glimlach om Jazmyn. 'Weetje Jazmyn ik kom wel een keertje naar jou toe en dan kunnen we samen wat zingen en misschien kan ik met je broer wat zingen en dan hebben we een leuke dag" stel ik voor aan Jazmyn.

    Mackenzie Foy

    Ik keek vrolijk naar alle familie dingen en voelde me alleen. Misschien kwamen ze zo ik wist het niet. Misschien kwamen ze wel helemaal niet. Ik hoopte van wel want een paar weken geleden was mijn broer jarig geweest en ik kon er niet bij zijn. 'Komt jou broer ook? Je hebt kans dat ie hier binnen twee minuten staat' ik grijns. 'Ik weet het niet, laat ik gaan hopen van wel'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Waar wachten we nog op? Let's go!' riep ik uit en ik sprong op. Jazmyn giechelde even en hield me stevig vast. 'Hij komt wel, Mackenzie. Wedden dat ie zo voor je neus staat?' grijnsde ik. Jazmyn begon te piepen toen Niall wat voorstelde. 'Dat betekent een ja' lachte ik. 'Kom' glimlachte ik richting Mackenzie. Greg nam Niall mee, en we liepen met zijn allen naar de kantine. Daar stond van alles op tafel, en zowat alle families zaten er. Ik zette Jazmyn neer zodat ze naar Jeremy kon, en stond stil toen Pattie op me af kwam lopen. Onmiddellijk trok ik haar in een knuffel en sloot mijn ogen. 'Mam' verklaarde ik. 'Justin, wat fijn om je weer te zien. Ik heb je zo gemist. Elke dag vroeg ik me af hoe het met je ging' fluisterde ze. Ze keek me aan en ik zag de tranen over haar wangen. 'Niet huilen, dan moet ik ook huilen' mompelde ik terwijl ik haar tranen wegveegde. Een klein lachje stond er op haar gezicht. Jeremy kwam met Jaxon aanlopen, terwijl Jazmyn zat te genieten van een cupcake. 'Jaxon!' zei ik blij, en ik liet Pattie los om het kleine jongetje in mijn armen te nemen. 'Justin' glimlachte hij. Ook hem knuffelde ik even. Daarna kwam Jeremy aan de beurt, die ik ook in een omhelzing trok. Met Jaxon op mijn arm liep ik naar Mackenzie toe. 'Kom, ik wil je voorstellen aan mijn familie' glimlachte ik naar haar, waarna ik haar zachtjes meetrok. 'Dit is Jaxon, mijn kleine broertje en de broer van Jazmyn' stelde ik haar voor. 'Broertje!' riep Jazmyn vanuit een stoel. Grinnikend knikte ik. 'Sorry, Jazzy. Broertje bedoel ik' lachte ik. 'Dit is Pattie, mijn moeder. Mam, dit is Mackenzie, een goede vriendin. En dit is mijn vader, Jeremy. Pap, dit is Mackenzie' stelde ik hun voor. 'Aangenaam kennis te maken, Mackenzie' glimlachte Pattie. 'Leuk je te ontmoeten' stemde Jeremy in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    'Waar wachten we nog op? Let's go!' ik glimlach even en hoor Jazmyn piepen. 'Dat betekent een ja' lacht Justin en ik knik. Ik liep mee met Greg naar de kantine. Er stond vanalles op tafel en het was best druk. Ik kijk met een glimlach om me heen en zie mijn ouders zitten. Met traanogen loop ik naar ze toe en omhels ze beide stevig. 'Ik heb jullie zo gemist' fluister ik zacht. Nu pas reallisseerde ik dat ik hier al meer dan 4 maanden zat, als het al geen half jaar was. 'Wij ook lieverd' zegt ze zacht. Ik omhels iedereen nog een nkeer stevig.

    Mackenzie Foy.

    Hij komt wel, Mackenzie, wedden dat ie zo voor je neus staat' grijnst Justin en ik glimlach zwak. Ik loop uiteindelijk maar met Justin mee ne hij steld zijn familie voor en ik glimlach. 'Hoi, Mackenzie' ik kijk even lief naar de ouders van hem die er lief uit zagen. "Mackie!!" hoor ik heel hard en draai me om om mijn broer te zien. Met grote ogen storm ik op hem af. 'broer!" roep ik blij en omhels hem stevig. 'nog gefeliciteerd. Sorry dat ik niet kon komen maar ik had een hersenschudding en hoop ellende waardoor het niet meer mocht' ik geef hem nog drie dikke zoenen. Daarna laat ik me optillen door mijn vader en knuffel hem. Waarna mama mij overneemt en ik begin haar ook te knuffelen. 'Ik miste jullie zo erg, maar Grant en Justin waren echt super lief voor me. En toen Cher was gingen we samen allerlei dingen samen doen' ratel ik vrolijker. 'en als het doorgaat mag ik over een maand naar huis' roep ik uit en blij omdhels ik mijn broer weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik lag rustig op mijn bed toen ik opeens de stem van mijn moeder door de kamer hoorde gaan. "Hallo, Dan." Ik glimlachte en vloog haar om de hals. "hey, mam. Ik heb je zo gemist." Ik knuffelde haar stevig en zag toen ook mijn vader en broertje staan. Ook die bijden kregen een stevige knuffel. Als laatste zag ik Phil. Die hoorde toch in de BBC studio te zitten. Ik gaaf hem een knuffel en glimlachte. "Ik heb je gemist, buddy. Zo alleen hier is het echt niet leuk." Hij glimlachte. "Kom, kom, Dan. Het komt echt wel goed." zei hij voor ik nog een knuffel van hem kreeg. Mijn moeder was ondertussen thee gaan halen om hier te kunnen opdrinken.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Waar is Erin?' mompelde ik, toch met een beetje tegen zin. Jazmyn en Jaxon waren mijn alles, ik zou niet zonder ze kunnen leven. Alleen Erin, hun moeder en Jeremy's nieuwe vrouw was wat minder. 'Die zit thuis, ze ligt ziek in bed' zei Jeremy. 'Feestje, feestje' grijnsde ik. 'Justin' Jeremy's stem klonk laag en dwingend. 'Kraak je stiefmoeder niet zo af, Justin. Je mag haar misschien niet maar ze doet echt haar best, hoor. Erin is een heel lieve vrouw en probeert alles voor je te doen wat ze maar kan' gromde Jeremy. 'En jij vindt het allemaal goed wat ie zegt, mam? Hij zegt technisch gezien dat Erin mijn moeder beter kon zijn' protesteerde ik bij Pattie. Het was best gemeen om mijn ouders zo tegen elkaar op te zetten alleen ik deed alles wat ik kon om dat stiefmonster weg te krijgen. Tenminste, bij mij, dan. Ze mocht heus wel bij Jeremy blijven. 'Jeremy! Laat die jongen toch. Justin heeft wel gelijk, want Erin kan nooit de moederrol voor Justin vervangen. Zij kan mij niet vervangen, en ik haar niet voor Jazmyn en Jaxon' zei Pattie rustig. 'Dat zeg ik ook niet, ik wil alleen niet dat Justin zo tegen haar doet' klaagde Jeremy. 'Dus Justin moet dat mens maar mogen omdat jij dat wilt?' Pattie leek nu aardig driftig te worden, waardoor ik grijnsde. Als Jeremy zo door ging maakte hij Pattie kwaad, en dan moest ie echt uitkijken want als zij kwaad werd kreeg ze alles voor elkaar. 'Nee, hij hoeft haar niet te mogen maar-' Gelijk kaapte Pattie Jeremy's zin af. 'Maar hij moet haar maar als moeder beschouwen?' siste ze. 'Nee! Oh, laat ook maar. Jij wint' zuchtte Jeremy en hij gaf zich over. 'Mooi zo' grijnsde Pattie. Lachend liep ik met Jaxon nog altijd op mijn arm naar Mackenzie. 'Zijn ze toch gekomen, Mackenzie? Ik zei het toch' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Ik glimlach vrolijk en kijk rond. Ik kijk even naar de tafel en zie dat er ook groentes en fruit staan. Ik besluit een appeltje te pakken en bijt erin. Ik zie mijn moeder wat verbaasd kijken maar ze glimlacht trots naar me. 'Kom dan laat ik jullie mijn kamer zien' stel ik voor en ze knikken 'Tot zo Justin' ik leid ze tot de deur. 'Ik weet niet of Dan er is maar anders zou het beter zijn dat jullie buiten blijven met zijn probleem'leg ik zacht en kort uit. Ik doe de deur open en zie een volle kamer. 'Ow heey Dan. Dit zijn mijn ouders en mijn broer, dat is Dan mijn kamergenoot' stel ik ze simpel en kort voor en loop dan mijn kamer in. Mijn gitaar zet ik in zijn standaart neer en kijk tevreden rond. Mijn posters van JB hingen aan mijn kant van mijn kamer met zijn cd's op mijn radio.

    Mackenzie Foy

    Ik zie Justin lachend naar mij komen met Jaxon op zijn arm. 'cuteeee'mompel ik. 'Zijn ze toch gekomen Mackenzie? Ik zei het toch' glimlach hij en ik nknik. 'Mam, Pap, Matthew dit is Justin met Jaxon. Justin en Jaxon dit zijn mijn ouders en mijn broer Matthew' stel ik ze voor. Ik zie mama vragend naar me kijken. 'wat is er mam?' ik kijk haar aan. 'dus hij heeft voor jou gezorgd?" vraagt ze zacht en ik knik 'hij is wel een beetje oud voor jou' fluisterd ze waardoor ik begin te lachen. 'maham hij is net als Matthew, hij heeft voor me gezorgd met mijn hersenschuddig en dat ik verzorgd werd op de EHBO. We zijn gewoon beste vriendin' zeg ik lachen.d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan Howell
    Ik kroop bijna achter Phil toen Niall binnen kwam. Hij hield me wat tegen, waar ik hem erg dankbaar voor was. "Hey. Dit zijn mijn ouders, mijn broertje en Phil. Dit is Niall, mijn kamergenoot." Op dat moment kwam mijn moeder binnen met de thee. Ik staarde een beetje in shock naar het justin bieber poster in de kamer. Dat ging hij toch niet menen?! Als hij de muziek maar niet ging draaien. Ik keek even naar Phil en hij grinnikte. Die rare gast snapte me ook altijd, al snapte hij nogsteeds niet wat bijpassende sokken waren.


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Dan Howell
    Ik kroop bijna achter Phil toen Niall binnen kwam. Hij hield me wat tegen, waar ik hem erg dankbaar voor was. "Hey. Dit zijn mijn ouders, mijn broertje en Phil. Dit is Niall, mijn kamergenoot." Op dat moment kwam mijn moeder binnen met de thee. Ik staarde een beetje in shock naar het justin bieber poster in de kamer. Dat ging hij toch niet menen?! Als hij de muziek maar niet ging draaien. Ik keek even naar Phil en hij grinnikte. Die rare gast snapte me ook altijd, al snapte hij nogsteeds niet wat bijpassende sokken waren.


    [TSS]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    al snapte hij nogsteeds niet wat bijpassende sokken waren.- ik ging even stuk door dit zinnetje.]

    Niall Horan.



    Ik zag hem wat naar achteren kruipen. "Hey. Dit zijn mijn ouders, mijn broertje en Phil. Dit is Niall, mijn kamergenoot." ik glimlach even naar alle mensen. Het was druk zo maarja het hoorde erbij. Ik ril even van de kou en neem snel een hap van de appel. toen ik op keek zag ik hem een beetje raar naar mijn posters kijken en hoorde die Phil ofzo grinniken. 'Mam ik kom zo even mijn gitaar opruimen' glimlach ik. Greg bleef wachten terwijl mijn ouders terug gingen om wat drinken te pakken. Liefdevol streek ik over mijn gitaar en stop hem daarna in de hoes en zet hem voorzichtig terug. Daarna trek ik mijn kast open en vis er nog een sweater uit die ik over mijn twee andere doe. Jammer dat hij niet wou dat de verwarming aan ging maar ja. Ik leg de cd van Justin terug bij de andere op mijn radio op mijn bureau/tafeltje en knik even tevreden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luminoase schreef:
    (...)

    [TSS]
    ahah omg gister bij t concert voor ze kwamen en na het voorprogamma kwam telkens little mix met change your life en nu ben ik verslaafd en perrie kan fck goed zingen0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan