• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "misschien is dat inderdaad maar het slimste" Knikte Rachel, ze opende het portier en stapte de auto in.
    Ik volgde haar voorbeeld en ging achter het stuur zitten en reed weer terug richting mijn huis.
    "Ze heeft alles, krijgt alles. Waarom gaat ze stelen?" Vroeg Rachel zichzelf hardop af. "ze wilt haar broertje of zusje niet eens"
    ‘Ik vermoed dat ze met de verkeerde personen omgaat; mensen die een verkeerde invloed hebben op haar en haar beïnvloeden om die dingen te doen.’ Verzuchtte ik terwijl ik wachtte voor het rode stoplicht, dit gaf mij wel de gelegenheid om Rachel aan te kijken.
    "Kurt, de volgende keer gaan we bij mij iets leuks doen met zijn alle" Zei Rachel met een zachte klank in haar stem. ‘Het lijkt me leuk om Logan weer eens te mogen zien.’ Zei ik met een zwakke glimlach.
    "Wil je me vertellen hoe je Julia hebt gekregen?" Vroeg ze verder.
    ‘Julia haar moeder was tijdens haar geboorte overleden en haar vader kon of wilde niet meer voor haar zorgen. Dus Blaine en ik namen haar zorg op ons en we waren al direct helemaal gek op haar, en nog steeds’ glimlachte ik met de gedachten aan onze dochter.
    Het stoplicht sprong op groen en ik reed verder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 19:37 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rache Berry.
    ‘Ik vermoed dat ze met de verkeerde personen omgaat; mensen die een verkeerde invloed hebben op haar en haar beïnvloeden om die dingen te doen.’ zegt hij ik knik. "haar beste vriend Lorenzo, blijkbaar de zoon van Tyler dus heeft drugs enzo" mompel ik. ‘Het lijkt me leuk om Logan weer eens te mogen zien.’ "ik weet zeker dat hij het ook leuk vind om jullie te zien. Hij lijkt nog steeds best gruwelijk veel op Finn" ik glimlach bij de gedachte aan Logan. ‘Julia haar moeder was tijdens haar geboorte overleden en haar vader kon of wilde niet meer voor haar zorgen. Dus Blaine en ik namen haar zorg op ons en we waren al direct helemaal gek op haar, en nog steeds’ verteld hij en ik knik. "Ziet ze jullie ook echt als ouders?" nieuwsgierig kijk ik hem aan. "Ze is zo knap, en ze gaat zo lief met iedereen om" ik kijk even naar buiten. "Logan was helemaal door het dolle heen toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was."Ik bijt op mijn lip "Het heeft lang geduurd voor het weer lukte. Mijn lichaam had moeite met alles" zeg ik zacht. Toen we rond de twintig waren besloten we nog een kindje te willen maar het lukte maar niet. Na eenonderzoek bleek mijn lichaam het te moeilijk ermee te hebben door alles wat ik heb mee gemaakt en vooral mijn lichaam. Uiteindeijk is het dan toch gelukt een paar jaar later.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik hang nog altijd boven de wc en tril nog helemaal. Kokhalzen doe ik nu niet meer, gelukkig. Ik hoor voetstappen en kijk op.
    "Julian gaat het een beetje?" Ik kijk Lizz aan en schud mijn hoofd even. Vervolgens trek ik door en loop naar de wasbak en spoel mijn mond.
    "Ik denk dat je beter kunt gaan slapen," Ik kijk via de spiegel naar Lizz en schud opnieuw mijn hoofd een keer. Dan draai ik me naar haar toe en schraap mijn keel even. Ik wil de zure smaak uit mijn mond hebben, het smaakt vreselijk vies.
    "Ik ben niet ziek, Lizz..." zeg ik en ik slik een keer. "Ugh, vreselijk," zeg ik en ik ril opnieuw een keertje. Ik steek mijn handen in mijn zakken en kijk Lizz aan.
    "Zullen we naar beneden gaan?" vraag ik dan. Ik kan niet langs Lizz, want ze staat voor de deur en ik ga haar niet weg duwen. Zo erg ben ik ook weer niet om een zwangere vrouw weg te duwen. Ik wil het niet.op mijn geweten hebben dat ik straks een kindje heb vermoord of zo.

    (Heb zin om Juul homoseksueel te maken hihi)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kurt Hummel :

    Ziet ze jullie ook echt als ouders?" Vroeg Rachel nieuwsgierig, vanuit mijn ooghoek zag ik dat ze me aankeek. "Ze is zo knap, en ze gaat zo lief met iedereen om"
    ‘Ze is een schat, ik ben echt vreselijk trots op haar. Ook al laat ik dat niet altijd blijken en heb ik het vaak druk met mijn werk.’ Zei ik een beetje spijtig.
    ‘Ze ziet ons als haar echte ouders, kan ook niet anders want wij beschouwen haar als onze echte dochter. We proberen echt ons best te doen om haar gelukkig te maken.’
    Een grinnik verliet mijn mond terwijl ik terug dacht aan een gesprek dat Blaine en ik hadden over als Julia ooit een vriendje zou krijgen.
    Blaine zou het niet aanvaarden als iemand haar hart zou breken, had hij gezegd. Maar ik kende hem nu al zolang dat ik wist dat dit grootspraak was.
    Maar toch, mocht Julia ooit een vriend krijgen dan zou hij eerst goedgekeurd moeten worden door Blaine.
    "Logan was helemaal door het dolle heen toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was." Vertelde Rachel, er verscheen direct een gemeende glimlach op mijn gezicht. "Het heeft lang geduurd voor het weer lukte. Mijn lichaam had moeite met alles"
    ‘Weten jullie al wat het wordt? Ik ben zo blij voor jullie’ zei ik gunnend,
    Ondertussen kwamen we aan bij mijn huis en parkeerde ik de auto netjes op het oprit en opende ik mijn portier en daarna ook de van Rachel omdat ze zwanger is.
    Daarna ‘bliepte’ in mijn auto op slot en liet ik naar de voordeur toe en liet ik mezelf en Rachel weer binnen.
    ‘We zijn weer terug!’ Zei ik terwijl we samen naar de woonkamer liepen.
    Het was een zware dag geweest, althans voor mij. Ik had vandaag zo hard moeten werken op het kantoor dus nu was ik helemaal uitgeput.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [Whihi XD Ik laat Brad denk ik bi-sexueel zijn. Emily is bi en Steph is hetero (: ]


    El Diablo.

    [ahah dan doe je dat toch]

    Lizz smythe
    "Ik ben niet ziek zullen we naar beneden gaan?" ik zucht zacht. Pubers, nee ik was niet ziek daarom hing ik kotsen, bezweet en trillend boven de pot. Naja niet mijn probleem dus ik knik maar. "voel je je al wat beter?" ik kijk hem even aan. "Je hebt leuke kleding aan" complimenteer ik ik kijk hem even aan. Ik wist ook wel dat hij me niet mocht, maar ik kon toch proberen. Niet dat het echt zou helpen maar ja, de bezorgde kant kwam uit mezelf.

    Rachel Berry

    ‘Ze is een schat, ik ben echt vreselijk trots op haar. Ook al laat ik dat niet altijd blijken en heb ik het vaak druk met mijn werk.’ Zegt hij ietswat spijtig
    ‘Ze ziet ons als haar echte ouders, kan ook niet anders want wij beschouwen haar als onze echte dochter. We proberen echt ons best te doen om haar gelukkig te maken.’ Ik glimlach even "ze begrijpt het vast dat je het druk hebt, en je zult zo ook je tijden met haar hebben denk ik" "weten jullie al wat het woord?" hij kijkt me aan en ik schud mijn hoofd "Morgen is de viermaanden echo dus dan weten we het" glimlach ik. als we er zijn houd hij mijn deur open en stap ik uit. We lopen naar binnen en ehij meld dat we er zijn. Snel knuffel ik Kurt nog en ga weer op het oude plekje zitten. "Ik laat morgen wel weten als we het weten wat het word." ik knipoog naar Kurt wetend dat hij als hij de kans kreeg hecht zou zijn bij de opvoeding, net als in het begin met Emily

    Julia Le agente
    Ik grinnik als het meisje in de andere cel gaat. "Je mag bij je vriend gaan zitten, is dat geen lieve Popo" lachend kijk ik haar aan. Ach het werk moest leuk zijn, de mensen die hier zaten waaren heus neit allemaal chagie ofwat. Vaak maakte ze met mij grapjes of kletste we wat. Ik waardeerde het wel. Glimlachend open ik de andere deur waar de jongen half ligt te slapen en draai daarna de deur weer dicht

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik schud mijn hoofd, 'hoeft niet, hij heeft me denk ik niet erg nodig met slapen.' lach ik. Ik loop met hem mee, 'ik ga gewoon jouw even lastig vallen, geen zorgen hoor, ik ben een schatje' grinnik ik. Ja hoor, dat moest hij van mij horen. Het jonge meisje met een strafblad.. 'Heb je water ofzo?' vraag ik...


    El Diablo.

    Julio le agente.
    Ik grinnik even, goh waarom versierde de meisjes altijd mij. "heb je water ofzo?" vragend kijkt ze me aan n ik knik. "Eigenljik magi k je heir niet laten rondlopen, dus we gaan naar mijn kantoortje en ik ondervraagje, oftewel we gaan kletsen" grijnzend kijk ik haar aan. Ik pak haar arm vast zoals het eigenlijk moet en haal ondertussen wat water. "ga zitten" lachend kijk ik haar aan. "vertel eens, is je mama niet lief?"

    [Mensen als ik iets vergeet zeg het me, mijn hersenen zijn een vergiet dankzij school[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Rachel knuffelde me snel waardoor er een klein onhoorbaar geluidje ontsnapte uit mijn mond uit verontwaardiging, ik zag de knuffel niet aankomen.
    Mijn glimlach werd breder dankzij haar, ergens was ik ontzettend blij dat we weer contact hadden met elkaar.
    "Ik laat morgen wel weten als we het weten wat het word." Knipoogde Rachel.
    ‘Dat zou ik geweldig vinden, dank je Rachel.’ Dankte ik haar.
    ‘Wil je misschien nog iets te drinken of misschien iets te eten?’
    Julia zat nu wel lang boven met die jongen, ze zou het vast gezellig hebben.
    Een veel betekende blik verscheen in mijn ogen, volgens mij werd onze ‘’grote-kleine-meid’’ voor het eerst verliefd.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:14 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik hoor Lizz even zuchten en weet gewoon dat ze het er niet mee eens is wat ik zei.
    "Voel je je al wat beter?" Ik kijk even om me heen en laat mijn ogen dan weer op Lizz haar gezicht rusten. Vervolgens knik ik even en stuur ik haar een klein glimlachje. Ja ik voel me nu al een heel stukje beter.
    "Je hebt leuke kleren aan," krijg ik als compliment en ik bekijk mijn kleren zelf even. Ik was zo plots even vergeten wat ik nou aan had getrokken daarnet.
    "Dank je, ik heb het al een tijdje niet meer aan gehad. De schoenen heb ik net nieuw," zeg ik en ik loop achter Lizz aan de trap af. Als we beneden zijn loop ik naar de stoel waar.ik op zat en die nu op de grond ligt en ik pak hem op. Wanneer ik weer aan de tafel zit word ik weer sprakeloos. Ik moet even nadenken waar ons gesprek over ging voor dat ik naar boven rende.
    "Ehm... Waar hadden we het over?" vraag ik dan en ik kijk naar pap en Damon. Oh ja gewicht. "Ik weet het al weer..." zeg ik wat zachter en ik vouw mijn handen in elkaar. Ik heb eigenlijk niet zo veel zin meer om over dit onderwerp te praten, maar nu heb ik ze erop terug gebracht dus ik denk dat het nog door gaat.

    (Nu moet ik even leren voor engels toets morgen )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel Berry

    Ik glimlach even "Doe maar wat thee of water" glimlach ik. "Ik denk dat het een jongetje word, maar Logan zegt een meisje" ik grinnik zacht.
    Ja eindeloze discussie wat het werd. Maar over een ding waren we het over eens, als het maar een gezont kindje werd, dan maakt niets uit.

    Lizz Smythe
    Hij glimach dat het betergaat. "de schoenen zijn nieuw" en ik knik. Daarna lopen we naar beneden en gaan we weer zitten.

    [sorry allemaal kort

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Hij knikt, "Eigenljik magi k je heir niet laten rondlopen, dus we gaan naar mijn kantoortje en ik ondervraagje, oftewel we gaan kletsen" zegt hij grijnzend. Hij pakt mijn arm vast en ik pak lachend het water van hem aan. "ga zitten" zegt hij lachend. "vertel eens, is je mama niet lief?". 'Nee, ze is een vervelend kreng.' zeg ik...


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "Doe maar wat thee of water" Glimlachte ze.
    "Ik denk dat het een jongetje word, maar Logan zegt een meisje"
    Automatisch bekeek ik haar buik, maar er kwam gewoon geen vermoeden in me op. Ik was daar ook niet goed in, want vaak zat ik er naast en dat kon ik dan meestal niet hebben.
    'Men zegt dat als je een perfecte ronde buik hebt een meisje krijgt, als je buik iets lager zit en niet perfect rond is een jongentje.' Zei ik dan. Ik had het wel eens gelezen in een tijdschrift.
    'Ach, dat is vast allemaal onzin.' Met die woorden wandelde ik naar de keuken toe om de waterkoker aan te zetten. Na een korte tijd is het water gekookt en maak ik de thee klaar voor Rachel en mezelf en liep ik met twee theeglazen in mijn handen naar de woonkamer en zette ik ze op de salontafel. 'Suiker of melk staat op de salontafel.'
    Ik deed altijd melk in mijn thee, misschien was dat een vreemde gewoonte in Amerika maar ik vond dat juist lekker.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julio
    Ik grinnik zacht "hoezo dan?" vragend keek ik haar aan. Na dan wist ik wat info als mensjes kwamen kijken wat ik deed en zwe waren aan het kletsen. Twee in een toch?

    rachel Berry
    'Men zegt dat als je een perfecte ronde buik hebt een meisje krijgt, als je buik iets lager zit en niet perfect rond is een jongentje.'zegt hij en ik grinnik "tsja we zien het morgen op de echo het maakt mij niets uit als het maar gezond is"'Ach, dat is vast allemaal onzin.' Ik kijk even rond, het huis was echt leuk ingericht, vast door Kurt gedaan. Na een korte tijd liep hij weer terug "Suiker of melk staat op de salontafel" ik knik even maar pakte niets, teveel suiker was niet goed en ik dronk mijn thee altijd gewoon zo. Het hielp wel, een rustige omgeving, met wat vrienden en even was ik alle ellende gewoon vergeten. "Hoe oud was Julia toen jullie haar kregen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    "hoezo dan?" vraagt hij en ik kijk hem aan. Ik zucht even en begin met vertellen. 'Omdat.. Ze zich overal mee bemoeit, me behandeld alsof ik nog een klein kind ben. Ze zeurt omdat ik alcohol drink, soms drugs gebruik om alle ellende te vergeten. En dan is ze natuurlijk ook nog zwanger, als dat kreng eindelijk bevallen is gaat alle aandacht naar dat kind. Dan word ik sowieso vergeten, omdat ze natuurlijk willen dat dat wel het perfecte kind word.' mompel ik...


    El Diablo.