• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Rachel Berry
    "Ik denk niet dat het aan de opvoeding ligt, jullie zijn goede ouder. Ze is gewoon in een lastige periode belandt in haar leven, sommigen belanden eenmaal erger in de puber tijd dan anderen. Maak je niet druk ze draait weer wel bbij" dankbaar kijk ik naar Kurt. "Laten we het hopen en dat de kleine er geen last van heeft"
    grinnik ik zacht.

    Lorenzo Delaino.
    "hufter, laat me bij mijn vriendin" roep ik boos als hij me in een cel opsluit. "hoek an ik bij haar komen ik doe alles oke" smekend kijk ik hem aan.

    Julia Anderson.
    Ik glimlach en luister aandachtig naar zijn stem, ik zing weer verder en steek snel mijn duim op ten teken dat het goed klinkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    Ik schud mijn hoofd en kijk naar de jongen. 'Ga je maar gedragen' zeg ik en loop naar mijn kantoor. Ik wist al wie het waren, het meisje is bekend. Ze is al vaker opgepakt voor stelen en zakkenrollen. De jongen is ook wel bekend hier. Ik bel het nummer van de moeder van Emily...


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino
    Bozig kijk ik me aan en laat me uiteindelijk maa rop het bed vallen.

    Rachel Berry.
    Ik zucht zacht als mijn mobiel trilt "sorry" mompel ik en loop naar de gang waar ik opneem "Met Rachel Berry" nieuwsgierig wacht ik af.
    Wie was dit?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    Ik hoor dat ze opneemt, "Met Rachel Berry" hoorde ik. 'Ja, dit is de politie. Agent Johnson om precies te zijn' zeg ik en laat me weer in mijn stoel vallen.
    'Uw dochter en haar vriend zijn opgepakt voor openbaar drugs- en alcoholgebruik en het beledigen van een agent. Wilt u naar het bureau komen?'


    El Diablo.

    Rachel Berry
    'Ja, dit is de politie. Agent Johnson om precies te zijn 'Uw dochter en haar vriend zijn opgepakt voor openbaar drugs- en alcoholgebruik en het beledigen van een agent. Wilt u naar het bureau komen?' zegt de man, oftewel de politie. Mijn ogen zijn groot en worden waterig.Ik hoopte echt dat dit maar tijdelijk was. Ik bijt op mijn lip "Ja ik kom er zo aan" zeg ik schor en hang op. Met waterige ogen loop ik terug "Ik ehm, moet naar het politiebureau ze heeft drugs en drank gebruikt en een agent beledigd" zeg ik zacht en beschaamd. Hun kinderen waren zo beleefd en alles. "Is het goed als ik daarna nog even terug kom. Dan kunnen we voor later nog iets afspreken" als ik afscheid genomen heb loop ik naar de auto waar ik Logan bel. Wel handsfree natuurlijk. Snel leg ik alles uit en ik hoor dat hij nogal boos is.
    Bij het politiebureau loop ik naar de balie "halo, ik werd net opgebeld door ene agent Johnson, mijn dochter is opgepakt" zeg ik zacht. Die mensen dachten vast dat het kwam omdat ik zelf nog jong was toen ik haar moest opvoeden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    "halo, ik werd net opgebeld door ene agent Johnson, mijn dochter is opgepakt" zegt een vrouw opeens zacht en ik tik wat in de computer.
    'Emily Hudson?' vraag ik en kijk de vrouw aan..


    El Diablo.

    Rachel Berry.
    De man tikt wat in op zijn computer "Emily Hudson?" vraagt ze en kijkt me aan.
    Ik knik en bedwing de tranen. Al die stres was helemaal niet goed voor de baby, maar door Emily verging ik haast van de stress.
    Ik was blij dat ze ook naar Finn ging dan had ik even tijd om tot rust te komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Opeens gaat de cel open en ik kijk op. Dezelfde agent als net bij mijn gesprek, en grijns speelt rond mijn gezicht. 'Je mooeder is er' zegt hij en de grijns verdwijnt van mijn gezicht. 'Great' mompel ik en loop mee. We lopen de gangen door en al snel komen we bij de balie aan. 'Wilt u meekomen naar mijn kantoor?' vraagt de agent en ik zucht even diep...


    El Diablo.

    Rachel Berry
    een traan loopt over mijn wang als ik mijn dochter zie. We lopen door de gang en komen bij de balie.
    "Wilt u mee komen naar mijn kantoor?" vraagt hij en ik knik en volg de agent.

    [rachel toch of niet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jup]

    Agent

    Ze lopen beide mee, en al snel zijn we bij mijn kantoor. 'Ga zitten' zeg ik en plof in mijn stoel.
    Ik kijk naar haar moeder en dan weer naar Emily. Haar moeder was zeker jong toen ze haar kreeg..


    El Diablo.

    Rachel Berry [oke daarom was ie zo kort odat ik twijfelde.

    Ik glimlach zwak en ga zitten op een van de stoelen. Mijn jas hang ik er even overheen en kijk even vluchtig naar mijn buikje en daarna naar Emily en dan weer naar de agent. De vriend van haar wast vast Lorenzo geweest. Volgens de verhalen die ik van haar had gehoord had hij aardig geld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    Ik kijk naar de moeder en begin dan te vertellen. 'Ze is al vaker opgepakt wegens diefstal, en ik heb al met haar gepraat. Volgens mij zijn zij en Lorenzo goede vrienden. Ze gebruikt wel vaker drugs en alcohol, dat stond ook in haar dossier. Het beste lijkt me dat jullie samen naar een psycholoog ofzo gaan, want jullie band lijkt me ook niet de beste. Zo kunt u erachter komen waarom ze zo doet, en het lijkt me ook beter' zeg ik...


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "Laten we het hopen en dat de kleine er geen last van heeft" Grinnikte Rachel.
    Net als ik daar iets wou tegen in brengen tril haar mobiel en neemt ze op. Nieuwsgierig trok ik een wenkbrauw op en luisterde ik mee.
    Rachel stond op het punt om te huilen, nu werd ik ook bezorgd en ze hing op.
    "Ik ehm, moet naar het politiebureau ze heeft drugs en drank gebruikt en een agent beledigd" Rachel voelde zich beschaamd en stond op,
    "Is het goed als ik daarna nog even terug kom. Dan kunnen we voor later nog iets afspreken" Vroeg ze dan.
    ´Natuurlijk,´ Mijn stem klonk geschokt,
    Was alles goed met haar?
    Voordat ik nog iets kon zeggen was ze weg.
    Ik keek van Santana naar Blaine en wist even niets te zeggen .
    Ik wou dat ik iets voor haar kon doen..
    Ik besloot om een berichtje te sturen.
    ‘Laat het weten als ik iets voor je kan doen.
    Groeten Kurt.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rachel Berry.
    'Ze is al vaker opgepakt wegens diefstal, en ik heb al met haar gepraat. Volgens mij zijn zij en Lorenzo goede vrienden. Ze gebruikt wel vaker drugs en alcohol, dat stond ook in haar dossier. Het beste lijkt me dat jullie samen naar een psycholoog ofzo gaan, want jullie band lijkt me ook niet de beste. Zo kunt u erachter komen waarom ze zo doet, en het lijkt me ook beter' Gebroken kijk ik naar Emily, dit wist ik niet eens!. Tranen druppen uit mijn ogen en ik knik. "D-danku" zeg ik zacht maar dankbaar naar de man. Ik voel mijn mobiel trillen en negeer hem. "Is het goed als ik even iemand bel?" vraag ik zacht. De man knikt van ja en ik schuif mijn stoel naar achter. De gang was verlaten en met trillende handen haalde ik een beker water uit een water automaat. Ik ontgrendel mijn mobiel en zag het sms'je waarna ik gelijk naar Kurt bel. Ik was blij dat de band niet kapot was ondanks dat we veel moesten bij praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Al gauw zag ik dat Rachel me terug belde en direct beantwoodde ik haar oproep.
    Al hadden we elkaar al zo lang niet meer gesproken, onze band was nog steeds sterk en we moesten er voor elkaar zijn. Ik wilde haar helpen.
    ‘Rachel.’ Ik stond op van de bank en liep een beetje zenuwachtig heen en weer zoals ik altijd deed als ik een belangrijk telefoontje pleegde.
    ‘Hoe gaat het met haar? Moet ik je komen ophalen of kan ik iets voor je doen?’
    Drugs en alcohol was niet zomaar iets, het was levensgevaarlijk en vooral een combinatie van beiden. Het was gigantische rotzooi en er konden zoveel dingen mis gaan.
    Waarom deed Emily dit?


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.