• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    [omg zo blij heb een 7,6 voor pta engels.. ik ben echt helemaal blij nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss. kun je het kind van finn en isabella, het halfzusje van emily


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat ik me uitschrijf het is hier toch ál dood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dan amar zo

    Julia Anderson

    Mijn vinger doet steeds meer pijn en ik kijk JUlian schuldig aan "sorry ik ga, ik moet er echt creme op smeren" ik neem afscheid en loop zo snel als ik kan.
    Ik bijt op mijn lip, de brandwond steekt en het voelt alsof het in brand staat. Snel doe ik de deur open "Pap!!" roep ik door het huis en ren snel naar boven naar de creme. Ik probeer het potje open te draaien waardoor mijn vinger pijnlijk langs de rand schuurt en ik slaak een kreet. Waarom werkte nou niet mee in het leven? "Pahhaap!!" roep ik weer. Beter schoot hij op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Doordat ik al een tijdje voor me uit gestaard had vergat ik een beetje alles om me heen. Julia was ergens naar toe gegaan en ze had aan Blaine verteld waar ze naar toe was gegaan.
    Ik had de pannenkoeken afgedekt voor de liefhebber en begon ondertussen alvast de keuken schoon te maken voor de tweede keer vandaag. Ergens vaag hoorde ik iemand de trappen op rennen maar besteedde er niet al te veel aandacht aan.
    'Pahhaaap!!' riep Julia. Ik trok een wenkbrauw op en liep de trappen omhoog, waar de stem vandaag kwam. 'Lieverd wat is er mis?' ik wandelde traag naar haar toe en ontfermde me bezorgd over het overstuurde meisje.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [sorry dat ik zo kort af allemaal reageer maar het gaat me gewoon even niet]

    Julia Anderson

    Gelukkig hoor ik hem de trap op komen 'Lieverd wat is er mis?' bezorgd kijk hij me aan "mijn vinger doet super veel pijn" zeg ik zacht en zielig kijk ik hem aan.
    " Ik heb de paracetamollen en verband gekocht en toen ging ik nog even naar Julian maar mijn vinger deed te veel pijn" leg ik hem zacht uit. "ik voel me ook niet echt lekker" zeg ik kleintjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "mijn vinger doet super veel pijn" mompelde Julia zacht en zielig. Daar kon ik dus echt niet tegen, als Julia verdriet of pijn had. Ik wist niet wat ik met haar aan moest op dit moment. Ergens wilde ik haar pijn van haar overdragen, maar ik wist dat dat onmogelijk was.
    " Ik heb de paracetamollen en verband gekocht en toen ging ik nog even naar Julian maar mijn vinger deed te veel pijn," Sprak ze verder "ik voel me ook niet echt lekker"
    'Ga even zitten' zeg ik dan, want ik wil niet dat haar iets overkomt.
    'Je moet ook niets forceren, Julia. Je had thuis moeten blijven zodat je vader en ik een oogje in het zeil konden houden' Sprak ik haar streng toe. Uit pure bezorgdheid liet ik mijn vingers door mijn bruine haren glijden die vervolgens uit model kwamen te zitten.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson

    Ik knik en laat me zakkrn op het bed. Ik bojt even op mij lip 'ik weet het maar toenet virl het nog mee: zucht ik. 'wil je er wat creme op smeren?' vragend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz Smythe

    Moe en bezweet probeer ik de dokter te volgen en Damon. Dit was echt een lange,pijnlijke en moeizaame bevalling. de dokter moedigde me aan en niet veel later had hij een baby vast. Damon mocht de navelstreng door knippem en ze maakte de baby snel schoon. 'gefeliciteerd met jullie dochter:een paar tranen vam geluk lopen over mijn wangen terwijl een hoog gehuil doorklinnkt. Ik glimlach naar Stephanie en Damon en ik krijg ons kindke 'hoe gaat zr heten' moe keek ik Damon aan hij mocht renbnaam kiexen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    Ik bijt even op mijn lip en kijk naar Lizz. 'hoe gaat zr heten' vroeg de dokter en toen was de keuze aan mij. Ik denk even na en kijk vervolgens naar Stephanie. 'Zeg jij het maar princess.' glimlach ik. Ze denkt even na en glimlacht. 'Alexandra?' stelt ze voor en ik knik. 'Is goed.' zeg ik en kijk glimlachend naar Lizz...


    El Diablo.

    Lizz Smythe

    Ik glimlah OM damon en denk na ' ehm Alexandra?' stel ik voor en tevredenn knikt hij. Ik geeuw even en druk voorzichtig een kusje op het slapende meisje. Ze was prachtig net als haar zus die moederstrots naar haar keek. 'kun je me mischiem mijn vader en broer even smsen dat ze geboren is?' ik glimlach even. 'hoe gaan we het de pers vertellen?: ij weet nog bij Stephanie toen hielden we een persconferencie en kregen ze fotos. Dat sheelde een hoop roddels over de naam enzo en het was voor ons makkelijk want ik kon gewoon uitrusten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (kan ik iets met Julian? :3 )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Miss kan ie naar Julia gaan kijken of het gaat ofzo)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Waar is die? :3)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bij kurt


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan