• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    [Ik reageer over zo'n zeven uur als ik terug ben van school. Spierpijn al wat over]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Lily-Rose Hudson

    'dame nu moet jij eens heel goed luisteren. Toen ik zwanger van je was wou je vader je laten weghalen maar ik niet. Je wilt niet weteen door wat voor periodes we zijn gegaan. Dus toon eens wat respect. Ik ben misshien niet de beste moeder maar noem me geen slet of wat dam ook. Ik heb dongen mee gemaakt je vader je oom die ons altojd blijven achtervolgen dus doe nu eems een keer normaal. We willen alleen maar het beste voor je" zegt Rachel boos en ik lach alleen maar. Denkt ze dat dit me raakt ofzo.. 'Dan heb je die dingen zeker verdiend.' sis ik. Ik sta op, 'Ik blijf graag nog een nachtje in de cel, alles is beter dan met die twee mee' mompel ik. Julio knikt alleen en ik verlaat het kantoortje. Ik plof in een cel naast die van Lorenzo en plof op het bed...


    El Diablo.

    [Nope, maar dit is een vervolg op "The Real Gleeks".. Daar kwam ook Damon erbij en hij was voetballer bij Real. En toen vertelde hij wat over de familie, en toen is besloten dat ze Spaans waren xd ]
    Sebastian Smythe

    Ik kijk nog even naar Julian en zie dat hij me een klein glimlachje stuurt. Ik glimlach nog even terug en begin dan weer met eten. Zie je, ik kan altijd mijn kinderen blij maken. Ze krijgen gewoon alles wat ze willen. Hierdoor zijn ze natuurlijk wel een beetje verwend, maar dat is alleen maar goed. Dat zorgt ervoor dat je weet wat je wil en je alles doet om het te krijgen. Zo zijn de meeste Smythes opgevoed, verwend. Daarom zijn de meeste in de familie ook bekend of bekend geweest. Meer in Spanje en europa zelf maar toch.. Brad weet ook al wat hij wil worden, maar hij twijfelt. Sporter of Zanger.. Ach, met beide kan hij bekend worden. Het grappigste is dat hij nu in een schoonheidssalon werkt, dezelfde als Tyler. Je zou dan denken dat hij gay ofzo is, maar raad is waarom hij het doet? Jep, om met meisjes te kunnen flirten. Soms is het echt te grappig... Nu maar is zien wat Julian gaat doen...


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik zit nog steeds te wachten tot iedereen klaar is. Ik zit nog altijd met mijn handen onder mijn hoofd en ik sluit mijn ogen even.
    "Is... overmorgen goed?" Ik kijk richting pap. Waarom zou dat niet goed zijn, pap vindt alles goed. Ik haal mijn schouders even op en kijk naar mijn lege bord. Ik wil zooooo graag nog meer maar dan word ik dik en dat wil ik niet. Ik weeg al veel te zwaar, ik weeg 54 kilo! 54! Niet dat mijn ouders en de rest het weten. Ik hou dat lekker voor mezelf, zo veel eten heb ik al een tijdje je niet gedaan. Ik zit voor mij gevoel tjokvol. Mijn buik lijkt wel te ontploffen.
    Ik bijt op mijn lip en speel wat met mijn vork. "Pap? Hoe- Hoeveel zou ik moeteb wegen met mijn een meter tachtig?" Ik kijk naar mijn vader en schraap wat met dr vork over het bord. Normaal praatte ik de boel wel bij elkaar en hielt gesprekken op gang, maar nu ben ik stil. Ik kijk even naar Brad die duidelijk meer vlees aan zijn botten heeft. Hij is niet dik, maar zet hem naast mij en je snapt wat ik bedoel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sebastian Smythe

    "Is... overmorgen goed?" vraagt Julian en hij kijkt me aan. 'Ik vind alles best, dat weet je' glimlach ik. Ik kijk hem even aan en frons. Normaal at hij altijd veel als we lasagne hadden. "Pap? Hoe- Hoeveel zou ik moeteb wegen met mijn een meter tachtig?" vraagt hij opeens en ik kijk hem weer aan. 'Geen idee, Damon weet dat soort dingen. Hij is de sporter.' glimlach ik. Damon kijkt om, 'wat?' vraagt hij. 'Hoeveel kilo is gezond voor een meter tachtig?' vraag ik. Ik zie hem even nadenken. 'Rond de 70' zegt hij en ik knik even. 'Je hoort het, hoezo?' vraag ik...


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    'dame nu moet jij eens heel goed luisteren. Toen ik zwanger van je was wou je vader je laten weghalen maar ik niet. Je wilt niet weteen door wat voor periodes we zijn gegaan. Dus toon eens wat respect. Ik ben misshien niet de beste moeder maar noem me geen slet of wat dam ook. Ik heb dongen mee gemaakt je vader je oom die ons altojd blijven achtervolgen dus doe nu eems een keer normaal. We willen alleen maar het beste voor je" Zei Rachel boos.
    Het enige wat Emily deed was lachen 'Dan heb je die dingen zeker verdiend.'
    Ik geloofde mijn oren niet, maar ik hield mijn mond.
    Niet wetend wat ik hierop nog te zeggen had. Ik was zelden sprakeloos, maar dit ging zelfs mij te ver.
    'Ik blijf graag nog een nachtje in de cel, alles is beter dan met die twee mee' Mompelde Emily waarop de politieagent knikte.
    Emily verdween uit het kantoortje, moedeloos keek ik Rachel aan.
    ‘Weet Finn dit al?’ was mijn vraag, verder was ik stil en schoof ik met mijn gloednieuwe geklede schoenen over de vloer. Dit kon toch niet zomaar gebeuren, al had ik geen idee wat we nu nog moesten doen.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julian Braden Smythe ;;

    'Geen idee, Damon weet dat soort dingen. Hij is de sporter,' zegt pap en ik kijk richting Damon.
    'Wat?' Damon kijkt om. Ik kijk naar pap.
    'Hoevel kilo is gezond voor een meter tachtig?' Ik volg pap zijn blik weer naar Damon die even na aan het denken is. Ik wacht rustig af en bijt op mijn lip.
    'Rond de 70,' zegt hij dan. Ik knik even. Oke ik ben dus... 16 kilo te licht? Ach zo veel kwaad kan dat niet toch?
    'Je hoort het, hoezo?' Vraagt pap en ik kijk hem even kort aan. Dan kijk ik naar mijn bord en bijt even op mijn lip. Wat moet ik hem zeggen? Iedereen zit erbij...
    "Nou... Ik weeg iets minder dan zeventig... Is dat erg?" Vraag ik dan eerst en ik kijk van Damon naar pap en dan weer naar mijn bord. Awkwaaard!
    Stilletjes zit ik te wachten tot ik antwoord krijg en ik speel weer wat met mijn vork. Ineens lijkt het of mijn maag zich omkeerd en doe ik moeite om het binnen te houden, voor mijn gevoel trek ik helemaal wit weg. Ik leg mijn hand voor mijn mond en probeer het gevoel weg te slikken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Smythe

    "Nou... Ik weeg iets minder dan zeventig... Is dat erg?" vraagt hij en ik draai me om naar Julian. 'Ligt eraan hoeveel.' zeg ik. Ik kijk hem aan, 'als je minder dan 60 weegt word het gevaarlijk met sporten erbij.' zeg ik schouderophalend. 'En ik spreek uit ervaring, toen ik een maand geleden bij Real was, was er een nieuwe bij. Hij was ook 1,80 en hij woog 53 kilo. Met een van de makkelijkste dingen in de training viel hij al flauw.' zeg ik schouderophalend. 'Als ik jouw was zou ik zorgen dat je in elk geval 67 kilo weegt.' eindig ik...


    El Diablo.

    (Julian gaT bijna over zijn nek en hij word genegeerd xD)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Whaha, Damon heeft niks door]


    El Diablo.

    MissStoran schreef:
    Lizz Smythe
    De rest komt aan tafel en ik gniffel even als ik Damon in Sebas zijn kleding zie. Het staat hem niet verkeerd moet ik toegeven. Als het eten op tafel staat bidden we en Julian begint daarna over een feestje. vervolgens neemt hij een grote schep lasagne. Ik kijk wat om me heen en mijn blik blijft bij Damon hangen, ik had echt mazzel met hem,dat ik een kindje van hem mocht dragen.

    Julia Anderson.
    Als het liedje af is kijk ik hem blij aan. "dat was super goed!" zeg ik en klap in mijn handen "aaaaaaaahhh" roep ik hard, hoe kon ik nou weer de wond vergeten.
    Ik trok een pijnljik gezicht en zucht "Ik haat warme ovens" mopper ik "ik kan nu helemaal neits spelen ja met een hand piano maar dat is makkelijk" mompel ik. Ik neem wat chips uit de schaal en pak een slokje van mijn water. "Ik denk wel dat je erbij mag, je hebt echt een mooie stem. " glimlachend kijk ik hem aan, bij deze jongen voelde ik me echt op me gemak. En hij was knap.. ik grinnik om mijn gedachte. Nog nooit ben ik eerder verliefd geweest, ik wacht liever dan telkens het uit te moeten maken,of dat iemand het uitmaakt. Het doet alleen maar pijn. Zou Gabriël??? Mijn eerste vriend worden?


    Gabriël Jason Lopez

    Alweer bloosde ik. Normaal bloosde ik nooit. Lachend keek ik toe hoe ze zat te mompelen over dat ze bijna niks kon schelen en dat ze ovens haatte. 'Bedankt, maar jij kan beter zingen. Heb je ooit je eigen stem gehoord?' Nu kon ik wel de grond inzakken. Ja, Gabriël. Natuurlijk hoort ze haar eigen stem. Elke keer als ze wat zegt, is het niet? Lekker bezig. 'Ik bedoel, als je zingt. Het is weliswaar geweldig hoe je zingt' stamelde ik. Ik deed alle moeite om het blozen te laten stoppen en besloot maar zo snel als ik kon over iets anders te beginnen. 'Gaat het wel met je hand? Meestal duurt het een week of twee voordat het weer helemaal in orde is' mompelde ik en bezorgd keek ik naar Julia's hand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julian Braden Smythe ;;

    "Ligt eraan hoeveel," Ik kijk naar Damon en slik nog altijd om het misselijke gevoel weg te krijgen.
    "Als je minder dan 60 weegt word het gevaarlijk met sporten erbij," Ik slik nogmaals maar nu wordt het alleen maar erger.
     'En ik spreek uit ervaring, toen ik een maand geleden bij Real was, was er een nieuwe bij. Hij was ook 1.80 en woog53 kilo. Met een van de makkelijkste dingen in de training viel hij al flauw..." De rest wat Damon zegt krijg ik al niet meer mee. Ik sta op en mijn stoel valt achterover op de grond en ik ren de kamer uit. Meteen door naar de wc waar ik net op tijd boven hang, waarna alles wat ik heb gegeten er weer uit komt.
    Dit gebeurt nou telkens als ik een beetje meer eet dan ik normaal doe. En ik had er zo een trek ik! De rillingen lopen over mijn lijf en ik kokhals boven de wc. Er komt nu niets meer uit. Ik blijf er boven hangen voor het geval dat er weer wat gebeurt.
    "Gatver..." zeg ik trillend en ik knijp mijn handen tot vuisten. Ik tril als een chihuahua of zo. Echt niet normaal.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rachel Berry
    Spottend lacht ze 'Dan heb je die dingen zeker verdiend.' geschrokken keek ik haar aan, dit kon ze gewoon niet menen. "Doe maar een nachtje cel, alles beter dan met deze twee mee" als verdoofd staar ik voor me uit. Meende ze dit serieus? Ik keek even naar Kurt "van dat stelen en zo wist ik ook niet" fluister ik met een schorre stem. "Het is Het is beter als we terug gaan. Straks is er nog iets met de baby door de stress. Ik bel Finn en logan wel zo en ik kijk wel wat ik ga doen" mompel ik

    Julia anderson.
    Ik glimlach lief naar hem 'Bedankt, maar jij kan beter zingen. Heb je ooit je eigen stem gehoord?' Mijn wangen kleuren rood, kon ik echt zo goed zingen? Ik dacht dat mijn vaders het zeiden omdat ze het gewoon leuk vonden klinken.. Nu ik erover na dacht had ik best vaak een solo. 'Ik bedoel, als je zingt. Het is weliswaar geweldig hoe je zingt'stameld hij en ik grinnik zacht 'Gaat het wel met je hand? Meestal duurt het een week of twee voordat het weer helemaal in orde is' Medelevend kijkt hij me aan. De arme jongen wist niet wat te zeggen Ik zucht "'t gaat, het is gewoon balen dat ik voorlopig geen muziek meer zelfspelen kan"

    Lizz Smythe
    Half volg ik het gesprek wat over gewicht gaat. Julian trekt misselijk weg en rent naar boven. "Ik ga wel even kijken, anders word jullie eten koud" glimlach ik zacht en loop naar boven. Ik zie hem bij de wc zitten. Zijn gezicht is helemaal wit weggetrokken en ik zie een beetje zweet op zijn voorhoofd. Zijn hele lichaam shake'd heen en weer. "Julian gaat het wel goed? "bezorgd kijk ik hem aan. "Ik denk dat je beter wat kunt gaan slapen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "van dat stelen en zo wist ik ook niet" fluisterde Rachel met een schorre stem.
    Waarom zou ze stelen als ze alles had wat haar hartje begeerde?
    Ik kon nooit tegen mensen die dingen stalen, terwijl anderen er hard voor moesten werken.
    "Het is beter als we terug gaan, straks is er nog wat met de baby door de stress. Ik bel Finn en Logan zo wel en kijk wel wat ik doe."
    Ik knikte terwijl ik langzaam omhoog kwam net als Rachel. 'Bedankt voor het inlichten' sprak ik tegen de politieagent voor Rachel aangezien ik het vermoeden had datze niet in staat was om hem te bedanken nu.
    We liepen naar het parkeerterrein waar ik mijn auto open 'bliepte'.
    'Ik denk niet dat het verstandig is dat je zelf rijdt nu je zo gestrest bent.' Zei ik.
    'Ik wil je wel een lift geven en je later afzetten om je auto op te halen?'


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [ik was doechen ahahha.
    Rachel Berry.
    Ik hoorde Kurt de agent bedanken en ik gaf nhem een snel knikje 'Ik denk niet dat het verstandig is dat je zelf rijdt nu je zo gestrest bent.' .
    'Ik wil je wel een lift geven en je later afzetten om je auto op te halen?' Ik knik "misschien is dat inderdaad maar het slimste" zuchtend stap ik in. "Ze heeft alles, krijgt alles. Waarom gaat ze stelen?" vraag ik mezelf hardop af. "ze wilt haar broertje of zusje niet eens" mompel ik. Het was misschien maar beter dat ik niet reed ook. Dat ik heen al zonder ongelukken ben gekomen verbaasd me nog steeds. "Kurt, de volgende keer gaan we bij mij iets leuks doen met zijn alle"zeg ik zacht. "Wil je me vertellen hoe je Julia hebt gekregen?" vragend kijk ik hem aan. Ik wou mijn gedachte kunnen verzetten voor ik gek werd van stress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan