• Welk boek is je favoriet? Plaats het in dit topic.

    Mijn: (mijn favoriet en het enige boek dat ik eigenlijk ooit gelezen heb dat ik leuk vond behalve grijze jager dan die is ook leuk.)
    De hele serie van warrior cats en de 2de serie eigenlijks alle boeken. (maar sommige zijn er nog niet in nederlands :( )

    Warriors - De wildernis in
    Warriors - Water en vuur
    Warriors - Geheimen
    Warriors - Voor de storm
    Warriors - Gevaar!
    Warriors - Vuurproef

    Warrior cats - the new prophecy - Middernacht
    Warrior cats - the new prophecy - maannacht.


    May StarClan light your path.

    Alles van The Inheritance Cycle dus:
    - Eragon
    - Oudste
    - Brisingr
    - Erfenis


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    The Hunger Games, Catching Fire, Mockingjay, Divergent, Insurgent. Ik denk van al deze boeken dat Divergent en Catching Fire mijn echte favorieten zijn (:


    The first step is the hardest.

    De boeken van Thea Beckman, de Harry Potter serie en verschillende boeken van Jane Austin.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    DarkSavior schreef:
    Alles van The Inheritance Cycle dus:
    - Eragon
    - Oudste
    - Brisingr
    - Erfenis


    + 1984 van George Orwell, De Gone-boeken van Michael Grant en His Dark Materials (het gouden kompas, etc.) van Philip Pullman.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De boeken van The Vampire Diaries. Ik hoor heel vaak dat mensen deze boeken niet leuk vinden maar dat komt gewoon omdat de boeken in niks op de televisieserie lijken. Ik vind zelf de boeken véél beter dan de televisieserie en in de boeken wordt je echt in gesleurd. Zoveel spanning. Ik vind dat het gewoon echt heerlijk wegleest.

    En verder vond ik de Twilight serie ook heel leuk. Maar lang niet zo leuk als The Vampire Diaries.

    En de vampierboeken van Candlelight Romans.


    Chaos is a ladder.

    - De serie van de geheimen van Nicolaas Flamel (Michael Scott)
    - De trilogie van het Gouden Kompas. (De boeken zijn echt veel beter dan de film)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 11:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    De Hongerspelen (The Hunger Games), De Wildernis In(Warrior Cats), Geheimen(WC) Vuurproef(WC)

    Rhyme schreef:
    - De serie van de geheimen van Nicolaas Flamel (Michael Scott)
    - De trilogie van het Gouden Kompas. (De boeken zijn echt veel beter dan de film)


    Die ja, echt geweldig!
    En 'het huis van de nacht' vind ik ook erg leuk. Al zijn de eerste delen wel beter dan de laatste. (ben nu zelf bij deel 6)


    Stenenlikker

    The Hunger Games, Divergent, Robijnrood en Shatter me.


    Take risks and conquer your fears.

    "Voor ik doodga" (Before I die) van Jenny Downham.


    It ain't broke, so don't fix it.

    De Hp boeken zonder twijfel <3


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Harry Potter en GONE ~ verlaten



    | Reality is for people that lack imagination |

    Eerlijk gezegd schaam ik me er nog al voor maar bij is het alles van Jill Mansell


    Can't control my second personality

    De wereld van Inkt - triologie.
    Ik begrijp de liefde die ze daarin voor boeken en verhalen voelen. Ook heb ik er hele mooie herinneringen aan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    DarkSavior schreef:
    Alles van The Inheritance Cycle dus:
    - Eragon
    - Oudste
    - Brisingr
    - Erfenis


    Die wil ik nog steeds een keer gaan lezen.

    De Hongerspelen/The Hungergames
    De HP serie
    De Twilight Saga


    Physics is awesome