• Wat nou harlem shake. Gallon Smashing zeg ik je.
    Oke, nee ik vind al die trends echt verschrikkelijk. Planking, Milking, Harlem shake en nu hebben we dit.
    Ik vraag me echt keer op keer af welke gek zo iets verzint.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 13:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is zonde van al die drinkwaren. (cat)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh god....


    El Diablo.

    God, nee zeg. Dit is gewoon echt debiel en zonde.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1:58. Lolol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het echt asociaal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het ziet er grappig uit, maar ik heb medelijden met de mensen die het moeten opruimen/ over hun kleren krijgen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 13:35 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nah, ik moest lachen toen ik het voor het eerst zag, eerlijk gezegd. :') Vind dit meer humor dan die achterlijke Harlem Shake.

    edit: Maar goed, dit is dus 1 x leuk voor zo'n filmpje. Als iedereen het nou weer gaat doen omdat het een 'leuke hype' is, is de lol er dus al meteen af. En dat is het punt met alle hypes.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 13:37 ]


    ars moriendi

    Jezus, dit is asociaal, zonde en compleet idioot. Hoe mongolisch moet je zijn om zoiets te doen? Dit gaat echt te ver. Er is een grens aan Human Stupidity en die mensen hebben dat echt bereikt (voor nu dan).

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 14:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is gewoon ontstaan uit iemand die heel zielig en genant onderuit is gegaan in de supermarkt, en een of andere idioot dat gefilmd had.

    Still: nogal een idiote hype. Waait wel weer over.


    I believe in yesterday.

    Gewoon belachelijk


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zag 't bij DWDD :'D Vind 't best komisch :Y) Al is 't wel zonde van al dat drinken :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waar denken ze dat ze mee bezig zijn? Dit is gewoon vandalisme x'].


    i put the fun in funeral

    Ik zie de grappige kant niet, om eerlijk te zijn. Het is vooral nogal asociaal en erg zonde van al dat drinken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Apocalyptic schreef:
    Nah, ik moest lachen toen ik het voor het eerst zag, eerlijk gezegd. :') Vind dit meer humor dan die achterlijke Harlem Shake.

    edit: Maar goed, dit is dus 1 x leuk voor zo'n filmpje. Als iedereen het nou weer gaat doen omdat het een 'leuke hype' is, is de lol er dus al meteen af. En dat is het punt met alle hypes.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ahha stiekem heb ik wel even zitten lachen, het ziet er echt dom uit
    zonde van het drinken en de mensen die onder zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan