• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "Ik weet het maar het is gewoon moeilijk. Het idee dat ze straks ergens gaat studeren, een vriendje of vriendinnetje krijgt. Gaat trouwen, kinderen krijgt. Ik kan haar niet zo los laten. Ik moet weten of de jongen of meisje wel geschikt is voor haar. En ik weet het ik kan haar niet haar hele leven vasthouden maar het gaat allemaal zo snel. Het lijkt wel gister dat we haar voor het eerst, onze dochter konden noemen en haar mochten vasthouden"
    Een ontroerde, maar gelukkige glimlach verscheen over mijn gezicht terwijl ik hier over nadacht, hoewel ik het ook moeilijk vond om hier aan te denken was Blaine echt het vadertje en leek ik af en toe meer een moederfiguur.
    ‘Ik weet het, het liefst zou ik haar voor altijd hier thuis houden.’ Zei ik met een lach, die alweer gauw verdween en veranderde in een serieuze blik.
    ‘Maar dat zou oneerlijk zijn. Julia heeft ook recht op vol leven. Wij hebben die tijd ook gehad. Ze moet nieuwe dingen ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten, liefde meemaken, misschien haar hart een paar keer breken en dromen creëren. En de beste tijd om dat te doen is nu ze nog jong is. Wij hebben al die dingen ook al gedaan en moeten haar dat ook gunnen.’
    Ik sprak op een troostende toon tegen Blaine, hoewel ik maar al te goed wist hoe hij zich voelde.
    ‘We zullen toch altijd de tijden koesteren die we samen hebben, zelfs als ze straks het huis uit is en een nieuw leven begint. Ze zou altijd onze dochter blijven en wij zouden altijd haar liefhebbende ouders zijn. Niets veranderd dat, Blaine.’
    Achter mijn ogen voelde ik de tranen al branden, ik was zo trots op haar.. Onze grote meid..


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Blaine Anderson [ik ben echt blij ik heb in anderhalf uur 21 woordjes van engels erin gestampt jihaaaaa]

    ‘Ik weet het, het liefst zou ik haar voor altijd hier thuis houden.’ zegt hij met een lach maar hij veranderd weer serieus ‘Maar dat zou oneerlijk zijn. Julia heeft ook recht op vol leven. Wij hebben die tijd ook gehad. Ze moet nieuwe dingen ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten, liefde meemaken, misschien haar hart een paar keer breken en dromen creëren. En de beste tijd om dat te doen is nu ze nog jong is. Wij hebben al die dingen ook al gedaan en moeten haar dat ook gunnen.’ zijn toon was troostend en ik zucht maar knik. Het zou inderdaad niet eerlijk zijn, Julia verdiende haar eigen leven en ik wist zeker dat ze vaak genoeg langs zou komen. ‘We zullen toch altijd de tijden koesteren die we samen hebben, zelfs als ze straks het huis uit is en een nieuw leven begint. Ze zou altijd onze dochter blijven en wij zouden altijd haar liefhebbende ouders zijn. Niets veranderd dat, Blaine.’ Ik zie tranen branden in zijn ogen en trek hem in ee knuffel en druk een kus op zijn voorhoofd. "Ze is en blijft onze meid en ze komt vaak genoeg langs. EN ik weet nu al dat ze mooie kinderen gaat krijgen" glimlach ik trots. Het was niet mijn biologische dochter maar het voelde wel zo, de band. Niet veel ouders konden het zeggen dat ze zo een band als ons hadden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat is de laatste reactie van Julian?]

    Emily Lily-Rose Hudson

    "Ja tuurlijk, maak het uit naar wat voor een we gaan? En wil je liever een man of een vrouw?" vraagt ze zacht. 'Alsof dat mij wat uitmaakt.' mompel ik. Ik zucht even. "Ik mis je" hoor ik haar zacht zeggen. 'Uhhuh, regel nou maar wat met die psy' zeg ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    Hij trok me in een knuffel en drukte een kus op mijn voorhoofd, daardoor verscheen er een gelukkige glimlach over mijn gezicht. "Ze is en blijft onze meid en ze komt vaak genoeg langs. EN ik weet nu al dat ze mooie kinderen gaat krijgen" Glimlachte Blaine trots.
    Ik maakte me iets los van hem, zodat ik hem aan kon kijken voordat ik tegen hem sprak.
    ‘Daar hoef ik nog niet aan te denken, hoor.’ Zei ik terwijl zich een speelse glimlach vormde op mijn gezicht.
    ‘Ik wil nog geen opa genoemd worden, dan word ik wel heel erg oud.’
    Ik lachte even om de gedachten, en keek weer naar Blaine.
    ‘Ze gaat prachtige kinderen krijgen, dat is al zeker.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Ben op mobiel

    Blaine Anderson
    Ik glimlsch 'over een jaar of tien wil ik best wel opa zijn. 'ik trek hem weer even aan. 'hoe oud we ook zijn ik blijf van je houden en van Julia natuurlijk.

    Rachel Berry.
    'regel maar die psy'zegt ze en ik zucht zacht 'ja dat doe ik. Laat je me weten wanneeer je naar huis komt?' vraag ik zacht en staar naar mijn buik.

    Julio.
    Streng kijk ik naar Emily. 'dame debk eraan'ik kijk streng naar haar. Ze moest leren dat ze respect voor haar moeder moest eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    'over een jaar of tien wil ik best wel opa zijn. ' Glimlachte hij voordat hij me weer dichter naar zich toe trok. 'Tien jaar, en niet vroeger dan dat.' Lachte ik.
    Soms vroeg ik me gewoon af waar ik hun aan te danken had.
    'hoe oud we ook zijn ik blijf van je houden en van Julia natuurlijk.'
    'Ik zal ook altijd van je blijven houden.' Glimlachte ik menend, ik drukte een kusje op zijn lippen


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Blaine Anderson

    Ik glimlach verliefd en kijk naar Rachel.'gaat het wel goed met haaelr?' bezorgd kijk ik gem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ga nu schrijven. Mijn haar in model brengen duurt zo'n veertig tot vijftig minuten, vandaar duurde het zo lang]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    Vertederd keek ik toe hoe Blaine verliefd glimlachte en ontstonden er lichte blosjes op mijn wangen.
    'gaat het wel goed met haaelr?' Hoorde ik hem bezorgd vragen, mijn ogen gleden af naar Rachel.
    ‘Dat is afhankelijk van Emily.’
    Ik beet mijn om lip en keerde me naar Rachel om te kijken of het echt wel ging.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    GleeManiac schreef:
    Julian Braden Smythe ;;

    Ik kijk even ongemakkelijk rond als ik de ogen op mij gericht voel. Waarom kijkt iedereen zo naar me!?
    "Hoe gaat het met je?" Vraagt Damon en ik kijk hem aan. In mijn ooghoeken zie ik pap ook naar me kijken. Ik pruts wat met mijn trui en bijt op mijn lip.
    "De lasagne viel niet zo goed geloof ik..." mompel ik zacht en ik kijk van onder mijn wimpers naar Damon. "Eet er maar niet te veel van dus," zeg ik er achter aan en ik bijt weer op mijn lip. Ik voel mer aangekeken en daar kan ik op dit moment niet tegen. Kijk de andere kant uit mensen! Pliese!
    Ik voel mijn hart een soort van in mijn keel kloppen, maar waarom dat is weet ik niet. Het lijkt wel alsof ik een groot geheim bewaar of zo. Zo doet mijn lichaam wel in ieder geval.
    Waarom verraad je lichaam meestal dingen? Waarom kan je dat niet zelf in en uitschakelen?

    (sorry dat het kort is. Maar kun je iets meer schrijven zodat ik ook wat redelijke stukjes krijg? :33 )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gabriël Jason Lopez

    'T gaat, het is gewoon balen dat ik voorlopig geen muziek meer zelfspelen kan' zei ze en ik knikte gelijk begrijpelijk 'Ik begrijp het. Maar met jou uiterlijk en jou stem, geloven mensen echt wel dat je talent hebt' glimlachte ik en ik liet mijn ogen over Julia glijden. Het was echt een knap meisje, dat kon ik niet ontkennen. 'Julia?' vroeg ik en ik zuchtte even. 'Het is fijn om nu iemand te kennen die ook geadopteerd is' zei ik gemeend, en mijn glimlach werd iets groter. 'Ik bedoel, het is niet erg. Het is juist heel fijn. Maar soms is het gewoon moeilijk' mompelde ik en ik onderzocht met mijn ogen haar gezicht even of ze me leek te begrijpen. 'Hoe is het op school? Is het een leuke school?' vroeg ik snel. Natuurlijk was het als jongen moeilijk om over mijn gevoelens te praten.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 21:02 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Damon Smythe

    "De lasagne viel niet zo goed geloof ik..." mompelt hij zacht en ik knik fronsend. Vreemd, want hij leek de enige die er last van had. "Eet er maar niet te veel van dus," zegt hij vervolgens. 'Ik zal uitkijken.' zeg ik en mijn frons verdwijnt even. Ik neem de laatste hap van mijn lasagne, en kijk even om me heen. Ik zie Brad kijken en ik kijk hem ook even aan. 'Wanneer kunnen we weer mee naar Real?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Vakanties, lijkt me.. Julian, ga je dan ook mee?' vraag ik en kijk hem aan...


    El Diablo.

    Julia Anderson

    Ik word rood can de opmerking enn glimlac 'het is wel leuk maar je word wel geslust" zeg ik zacght. "ik vind je ook een lieve jomgem' ik kknipoog even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    'Geslusht?' herhaalde ik even met een niet-begrijpende blik. 'Wat is dat, als ik vragen mag?' Het woord zelf kwam me niet bekend voor. Misschien iets wat ze bij hun op school deden? Ik wist het in ieder geval niet. Maar toch had ik zin om er heen te gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia

    'ze fooien slush pupies over je heen geloof me he went eraan"ik glimlach even. 'zullen we naar beneden gaan even?: ik kijk hem vragend aan

    Blaine
    Ik glimlach naar hem "die Gabriël mag ik wel. Die is beleefd en zachtaardig"glimlach lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan