• Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat we geen optie hebben om op genre te gaan zoeken als je een leuke story wilt lezen. Je hebt in feite maar een aantal (vrij 'onhandige') keuzes:
    - alle stories
    - willekeurige stories
    - nieuwste stories.

    Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n heel goed systeem. Het kan best leuk zijn om 'willekeurige story' aan te klikken en verrast te worden, maar in de meeste gevallen ben je toch op zoek naar je favoriet genre en komt er vrijwel nooit iets uit wat jij zou gaan lezen.

    Als suggestie geef ik dus: vervang 'willekeurige stories' voor 'zoeken op genre'. Of: voeg een nieuwe optie toe: 'zoeken op genre.'

    Ik hoop dat de suggestie overwogen wordt.

    xoxo Jessica.

    Je kunt genres selecteren als je bij de gewone zoekfunctie zoekt. (En serieus, als je op 'een' zoekt krijg je ook wel alle mogelijk stories. Elke beschrijving of titel heeft wel 'een' erin staan x'D) Maar misschien is het wel handig om ook zonder zoekwoorden op genres te kunnen zoeken. Dat het balkje van de genres er dus al staat als je nog niks ingevoerd hebt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Je kunt genres selecteren als je bij de gewone zoekfunctie zoekt. (En serieus, als je op 'een' zoekt krijg je ook wel alle mogelijk stories. Elke beschrijving of titel heeft wel 'een' erin staan x'D) Maar misschien is het wel handig om ook zonder zoekwoorden op genres te kunnen zoeken. Dat het balkje van de genres er dus al staat als je nog niks ingevoerd hebt.
    Mee eens (:


    •*• Lululu •*•

    Yoda schreef:
    Je kunt genres selecteren als je bij de gewone zoekfunctie zoekt. (En serieus, als je op 'een' zoekt krijg je ook wel alle mogelijk stories. Elke beschrijving of titel heeft wel 'een' erin staan x'D) Maar misschien is het wel handig om ook zonder zoekwoorden op genres te kunnen zoeken. Dat het balkje van de genres er dus al staat als je nog niks ingevoerd hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat klopt wel, maar dan zoek je naar het woord 'avontuur' bijv, maar niet daadwerkeijk op het genre zelf.

    Jessiiicaa schreef:
    Dat klopt wel, maar dan zoek je naar het woord 'avontuur' bijv, maar niet daadwerkeijk op het genre zelf.


    Zoals ik zei, je kunt op het genre zoeken in combinatie met een andere zoekterm. Op de genres zelf dus. Dus dan zoek je wel degelijk op het genre zelf als je dat genre selecteert.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oh, dat wist ik niet. :P
    Ik heb die optie uitgeprobeerd, maar het is een erg omslachtige manier om op genre te zoeken, voornamelijk omdat je verplicht bent een woord in te voeren :P

    Jessiiicaa schreef:
    Oh, dat wist ik niet. :P
    Ik heb die optie uitgeprobeerd, maar het is een erg omslachtige manier om op genre te zoeken, voornamelijk omdat je verplicht bent een woord in te voeren :P


    En als je de rest van mijn reactie leest, dan zie je dat ik dan voorstel om die knop er vanaf het begin gewoon te laten zijn, zodat je niet gedwongen wordt om een zoekwoord in te voeren :Y) En dan zou het nog wel het beste zijn als je de laatst geupdate verhalen eerst zou krijgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    En als je de rest van mijn reactie leest, dan zie je dat ik dan voorstel om die knop er vanaf het begin gewoon te laten zijn, zodat je niet gedwongen wordt om een zoekwoord in te voeren :Y) En dan zou het nog wel het beste zijn als je de laatst geupdate verhalen eerst zou krijgen.


    Ja, ik had het gelezen, inderdaad :P en daar ben ik het ook absoluut mee eens, maar ik dacht omdat we het over dat ene hadden, mention ik dat andere niet meer! Ook omdat dat min of meer de suggestie was zegmaar. Klinkt misschien niet heel logisch, maar ik hoop dat je het snapt :Y)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 16:22 ]

    Ik heb geprogrammeerd dat wanneer je een random story bezoekt er bovenaan de pagina een formulier is om een andere willekeurige story te kiezen. Je kunt hierbij aangeven in welk genre deze story moet vallen.

    Ook kun je voortaan op de story pagina klikken op de naam van het genre waar die story invalt. Je gaat dan naar een willekeurig andere story uit dat genre.


    Dit is mijn signature...

    Gaaf! ;)