• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Agent

    'Hoelang moet ze blijven? Of is er een borgsom te betalen?' vraagt de man en ik kijk hem aan. 'Nou, ze kan in principe gaan. Maar ik raad sterk aan om naar een psycholoog te gaan. Haar vriend moet nog een dag zitten voor ondervraging.' zeg ik.


    El Diablo.

    Rachel Berry.
    Ik knik 'heeft u misschien adressen of telefoonnummers voor me?'ik kijk hem even aan. Daarna kijk ik weer naar Emily die heel de tijd stil is gebleven 'Emily wil je me vertellen waarom je het hebt gebruikt. Of wat je vader en ik niet goed doen. Zeg me alsjeblieft wat er is' ik kijk doordringend naar Emily. Ik wist nu al dat ze niets ging zeggen..

    Ik ga wel zo slapeb. Ben weer supermisselijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    'Nou ze kan in principe gaan. Maar ik raad sterk aan om naar een psycholoog te gaan. Haar vriend moet nog een paar dagen blijven zitten voor ondervraging.' Vertelde de politieagent.
    Een zucht verliet mijn lippen terwijl ik naar Rachel keek toen ze sprak: 'Heeft u misschien afdressen of telefoonnummers voor me?' Vroeg ze.
    Haar ogen gleden naar Emily net als de mijne.
    'Emily wil je me vertellen waarom je hebt gebruikt. Of wat je vader en ik niet goed doen. Zeg alsjeblieft wat er is.' Zei Rachel.
    Ik verplaatste mijn hand naar Rachel's arm en maakte mijn blik niet los van Emily.
    Het kleine meisje die ik altijd voor ogen zag.
    'Je doet je moeder heel veel pijn.' Sprak ik zachtjes op mijn beurt tegen het jonge meisje.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:45 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Emily Lily-Rose Hudson

    'Heeft u misschien afdressen of telefoonnummers voor me?' vraagt Rachel en Julio gaf een lijst. Ja, ik weet hoe die agent heet. Stoer hé?
    'Emily wil je me vertellen waarom je hebt gebruikt. Of wat je vader en ik niet goed doen. Zeg alsjeblieft wat er is.' zegt Rachel en ik kijk haar hard aan als iemand naar zijn slaaf kijkt. 'Nee, vraag het maar aan dat schoothondje naast je. Of die slet in je buik, of die klootzak thuis' sis ik en sla mijn armen over elkaar.
    Julio kijkt me waarschuwend aan en met een zucht ga ik wat rechter zitten. 'Je doet je moeder heel veel pijn.' zegt die gast. 'En dat boeit mij, omdat?' zeg ik en check mijn nagels..


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    ‘Nee, vraag het maar aan dat schoothondje naast je. Of die slet in je buik, of die klootzak thuis’ Siste Emily.
    Mijn wenkbrauw schoot automatisch een stukje omhoog, hoewel ik veel bijnaampjes kreeg vroeger had ik deze nog nooit gehoord.
    Ik legde mijn handen weer op mijn schoot en zuchtte voor de derde maal vandaag. Ik had nog nooit iemand zo tekeer horen gaan tegen zijn of haar moeder.
    En dat te bedenken dat ik het al erg vond dat Julia schold toen ze haar vinger brandde.
    ‘En dat boeit mij omdat?’ Zei ze, vervolgens checkte ze haar nagels.
    ‘Omdat ze misschien alles voor jou doet? Je mag haar wel wat meer dankbaar zijn. Ze werkt hard om jouw kleding te betalen, om jouw schoolgeld te betalen.’ Begon ik een korte preek tegen het jonge meisje.
    ‘En nog wilt ze een oplossing zoeken samen met jou, ik zal om te beginnen maar eens dankbaar zijn om het feit dat je nog een moeder hebt.’
    Dit was een gevoelige snaar, mijn moeder was overleden toen ik klein was.
    ‘Je hebt nog een hele toekomst voor je, verknal die nu niet.’ Waren mijn laatste woorden waarmee ik ook mijn kleine preek beëindigde.
    Maar iets in me zei dat ze niet zou luisteren.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [Wat is laatste van Damon? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik kijk weer naar het schoothondje en zie dat hij zijn wenkbrauw ophaalt waarna hij zucht. ‘Omdat ze misschien alles voor jou doet? Je mag haar wel wat meer dankbaar zijn. Ze werkt hard om jouw kleding te betalen, om jouw schoolgeld te betalen.' begint hij. 'Ik kan het ook stelen hoor.' mompel ik, wat weer een waarschuwende blik van Julio oplevert. ‘En nog wilt ze een oplossing zoeken samen met jou, ik zal om te beginnen maar eens dankbaar zijn om het feit dat je nog een moeder hebt.’ vervolgt hij. 'Ik vraag er niet om.' mompel ik ongeïnterreseerd. ‘Je hebt nog een hele toekomst voor je, verknal die nu niet.’ eindigde hij. 'te laat' sluit ik af..


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Damon

    Hij lacht even om mijn uitspraak, maar gromt weer door zijn haar.
    "Damon, waarom heb je in vredesnaam dat wijf zwanger gemaakt?" vraagt Julian opeens en ik kijk hem aan.
    'Omdat het kan?' lach ik, en krab even in mijn nek. Weet ik veel waarom, het gebeurde gewoon...
    Ik loop naar Sebastian's kast en trek mijn kleding tot mijn boxer uit. Ik droog mezelf snel af en pak dan een witte blouse met een jeans en zwarte sneakers. Ik doe snel mijn haar nog goed in de spiegel met wat gel. "Damon, ook klaar?" hoor ik Julian en al snel loop ik naar hem toe. 'Let's go' zeg ik en we lopen naar beneden...


    El Diablo.

    Julian ;;

    Ik sta in de gang en speel wat met de plooien in mijn trui. Ik heb maar voor een simpele skinny en mijn VANS gekozen.
    Ik kijk op als ik de deur voor me open hoor gaan en ik kijk naar Damon. "Let's go," zegt hij en ik loop rustig achter hem aan. We komen beneden aan en ik loop rustig door naar de tafel, daar ga ik aan zitten en ik kijk een beetje rond.
    "Zo," zeg ik en ik kijk naar de lasagne op tafel. "Ziet er goed uit," Zeg ik daarna en ik haal mijn hand even door mij, normaal lichter blonde, maar omdat het nat is donker blonde haar. Ik veeg mijn hand af aan mijn broek en ik pak een groot stuk lasagne uit de bak waar het in gebakken is.
    "Het ruikt ook lekker," zeg ik met een glimlachje en ik leg het op mijn bord. Vervolgens kijk ik naar de andere en neem een hap van de lasagne. Normaal eet ik niet zo heel veel, maar wanneer het lasagne is, kan ik voor mij gevoel die hele bak wel leeg eten. Zo lekker vind ik het.
    "Pap, weet je al een dag wanneer ik dat feest kan geven?" vraag ik met volle mond en ik kijk naar mijn vader. Rustig wacht ik op antwoord, terwijl ik nog een hap lasagne neem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Smythe

    Al snel zijn we weer beneden, en iedereen zit al aan tafel. Ik plof tussen Sebastian en Stephanie neer en kijk naar de bak lasagne.
    "Zo, Ziet er goed uit," zegt Julian. 'Ik sluit me daarbij aan.' grijns ik. Ik zie Lizz glimlachen, maar ze zegt niks.
    Ik wacht tot Julian een stuk lasagne heeft en schep dan ook op. Al snel heeft iedereen een stuk lasagne en is het even stil.
    De meeste van ons bidden even, want de meeste van de familie zijn katholiek. In elk geval ik, Lizz, Stephanie en Sebastian en zijn vrouw zijn het. Ik weet niet hoe het met hun kinderen zit.. Nadat het stil is geweest begint iedereen te eten en al snel is het weer luidruchtig... "Pap, weet je al een dag wanneer ik dat feest kan geven?" hoor ik Julian vragen. 'Prik maar een datum, van mij mag alles' glimlacht Sebastian...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:53 ]


    El Diablo.

    (Ugh katholiek xD Julian niet iig hahahah)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mwihihi XD Spaanse familie hé [Besloten in de vorige rpg].. Spaanse families zijn meestal katholiek, dat is wat ik heb gehoord xd ]


    El Diablo.

    Rachel Berry.
    De woorden die ze zegt doen me pijn maar ik houd me in. Ik hoor dat het Kurt ook pijn doet en ik weet waarom. 'dame nu moet jij eens heel goed luisteren. Toen ik zwanger van je was wou je vader je laten weghalen maar ik niet. Je wilt niet weteen door wat voor periodes we zijn gegaan. Dus toon eens wat respect. Ik ben misshien niet de beste moeder maar noem me geen slet of wat dam ook. Ik heb dongen mee gemaakt je vader je oom die ons altojd blijven achtervolgen dus doe nu eems een keer normaal. We willen alleen maar het beste voor je"zeg ik boos tegen Emily. Ze is nu te ver egaan hoe ze over ons kind praat haar vader en haar pom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz Smythe
    De rest komt aan tafel en ik gniffel even als ik Damon in Sebas zijn kleding zie. Het staat hem niet verkeerd moet ik toegeven. Als het eten op tafel staat bidden we en Julian begint daarna over een feestje. vervolgens neemt hij een grote schep lasagne. Ik kijk wat om me heen en mijn blik blijft bij Damon hangen, ik had echt mazzel met hem,dat ik een kindje van hem mocht dragen.

    Julia Anderson.
    Als het liedje af is kijk ik hem blij aan. "dat was super goed!" zeg ik en klap in mijn handen "aaaaaaaahhh" roep ik hard, hoe kon ik nou weer de wond vergeten.
    Ik trok een pijnljik gezicht en zucht "Ik haat warme ovens" mopper ik "ik kan nu helemaal neits spelen ja met een hand piano maar dat is makkelijk" mompel ik. Ik neem wat chips uit de schaal en pak een slokje van mijn water. "Ik denk wel dat je erbij mag, je hebt echt een mooie stem. " glimlachend kijk ik hem aan, bij deze jongen voelde ik me echt op me gemak. En hij was knap.. ik grinnik om mijn gedachte. Nog nooit ben ik eerder verliefd geweest, ik wacht liever dan telkens het uit te moeten maken,of dat iemand het uitmaakt. Het doet alleen maar pijn. Zou Gabriël??? Mijn eerste vriend worden?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    De hele tafel, nou ja de mensen die er aan zitten bidden. Ik heb vast besloten daar niet aan mee te doen. Ik ben niet zo van dat gelovige gedeelte. En al helemaal niet van het bidden. Dat heb ik ook al duidelijk gezegd en pap die doet er niet veel mee.
    "Prik maar een datum, van mij mag alles," zegt pap en ik stuur hem een klein glimlachje. Ik zit tegenover pap dus aankijken gaat makkelijk. Ik eet rustig.van mijn lasagne en geniet gewoon van elke hap.
    Ik kijk even de tafel rond als ik mijn bord leeg heb. Ik denk even na. Nog een stuk of niet? Ik bijt op een stukje vel van mijn lip en besluit het niet te doen, al heb ik er wel nog ontiegelijke trek in. En alles wat ik er vandaag aan eet sport ik er morgen zonder stop af. En heel erg gezond in dat ook weer niet. Ik besluit het gewoon niet te doen. Klaar, niets meer, genoeg!
    Ik schuifel wat op mijn stoel en kijk naar de andere aan tafel. Rustig zet ik mijn handen onder mijn hoofd en wacht ik tot iedereen klaar zou zijn met eten. De een eet nou sneller dan de ander, en daar valt niets aan te veranderen. Jammer genoeg...

    (Zijn ze Spaans? Is dat in Glee ook dan?)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 7:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.