• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    [Little --> Sidestap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rachel Berry.
    '"nawh hoe lief'glimlahend kijk iknaar de twee mannen. Ze hielden echt van haar. Mijn mobiel gaat weer Af. Zelfde nummer, ik gebaar snel way em neem op 'met rachel Berry.

    Jilio
    Glimlachend bel ik het nummer van de moeder en geeft het aan haar "moet kk bij je blijven of wil je alleen zijn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hoef maar twee uurtjes naar school hahah. Maar daarna ga ik nog naar de stad met mijn ma dus weet niet precies wanneer ik reageer. Misschien onder Nederlands want daar doen we geen fuck xD )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kurt Hummel :

    '"nawh hoe lief' Glimlachte Rachel, ze keek van Blaine weer terug naar mij.
    Een scheve grijns kwam over mijn gezicht totdat Rachel ’s telefoon af ging.
    Ze maakte een gebaar en nam op 'met rachel Berry.’
    Ik dronk de rest van mijn thee op, en zette de lege theeglas weer neer op de salontafel terwijl ik luisterde naar het telefoongesprek.
    Hopelijk was er niks aan de hand met Emily.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Emily Lily-Rose Hudson

    "moet kk bij je blijven of wil je alleen zijn" vraagt Julio. 'Blijf maar' zeg ik. Ik pak de telefoon met tegenzin aan, 'hee' mompel ik... Ik zucht en kijk even naar Julio. Waarom deed ik dit ook alweer? Ik zucht weer en wacht af op een antwoord...

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 15:44 ]


    El Diablo.

    [sorry als ik even raar reageer maar mijn emoties zijn nogal min de war. ben tijdens het folderen namelijk lastig gevallen door een groepje jongens...

    Rachel Berry
    "Hee" mompeld ze zacht en ik glimlach zwak "heey, waarom bel je?" vraag ik nieuwsgierig. Er was toch niet iets aan de hand.

    Julio
    Ik glimlach bemoedigend. "denk eraan wat ik net heb verteld" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    "denk eraan wat ik net heb verteld" hoor ik Julio zeggen en ik knik even. "heey, waarom bel je?" vraagt Rachel en ik zucht even. Ik ben nog te boos om naar huis te komen, dus ik vraag iets anders. 'Kan je alvast rondbellen voor de psycholoog?' vraag ik...


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ik kijk even verbaasd naar Kurt "Ja tuurlijk, maak het uit naar wat voor een we gaan? En wil je liever een man of een vrouw?" vraag ik zacht.
    Ik bijt even op mijn lip, ik hadn ooit verwacht dat ze dat zou vragen "Ik mis je" mompel ik zacht. Ik was echt gehecht aan haar, ze was mijn eerste kind, het kind waardoor ik zo veel ellende heb gehad, maar ook zoveel liefde. Hoe raar het ook klink danzij haar heb ik mijn droomman ontmoet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Damon?)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kurt Hummel :

    Rachel keek mij aan met haar verbaasde blik voordat ze sprak. "Ja tuurlijk, maak het uit naar wat voor een we gaan? En wil je liever een man of een vrouw?"
    Dat was vast Emily. Ik glimlachte kleintjes. misschien zag ze eindelijk in dat het zo niet langer meer kon.
    "Ik mis je" Zei ze op een hartverscheurende toon.
    Ik sloeg mijn arm om haar middel en trok haar iets dichter tegen me aan als gebaar van steun.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [had het niet gezien dat je gb had gestuurd.

    Blaine Anderson [even tijdelijk]
    Met een zucht staar ik naar boven, waarom ging het allemaal zo snel. Ik zag aan haar dat ze Gabriël erg mocht en volgens mij meer dan alleen vriendschap. Ik gaf toe het was een goed opgevoedde jongen en hij was beleefd, maar dat wou niets zeggen. Wie weet brak hij haar hart alsnog. Ik zucht zacht en ga uiteindelijk maar in een stoel zitten en keek even naar Rachel. De arme meid, Kurt had het me snel uit gelegd waarom hij weg ging. Dit had ze niet verdiend, hoe boos ik op haar ook geweest bent, dit verdiende ze niet.

    Rachel Berry.
    Ik bijt even p mijn lip als het stil blijft en voel Kurt me iets naa rhem toe trekken en dankbaar glimlach ik naar hem. Hij was amper veranderd, nog steeds knap, mode bewust en de schat

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 19:17 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik reageer zo meteen, dit keer echt. Even douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hjaha is goed. Ben intssentijd nog steeds aan het leren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Ik hoorde een diepe zucht en keek de richting op van Blaine, ik schudde even glimlachend mijn hoofd en stond op.
    Ik gaf Rachel een bemoedigend schouderklopje en wandelde traag naar eettafel waarachter hij zat.
    ‘Julia loopt heus niet in zeven sloten tegelijk, weet je?’ zei ik terwijl ik mezelf bovenop de tafel klauterde. Normaal mocht niemand dit, maar vandaag was het een uitzondering.
    ‘Ze wordt misschien snel groot, maar dat zegt niet dat we haar kwijt raken. Ze zou altijd haar ouders nodig blijven hebben.’ Terwijl ik sprak keek ik hem diep aan.
    Hij zat er echt mee, dat zag ik gewoon zo aan hem.
    ‘Het is een slimme meid, haar hart is veilig.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Blaine Anderson
    Julia loopt heus niet in zeven sloten tegelijk, weet je?’ ik grinnik zacht als hij op de tafel klauterd. Nooit mocht het maar blijkbaar vandaag wel. ‘Ze wordt misschien snel groot, maar dat zegt niet dat we haar kwijt raken. Ze zou altijd haar ouders nodig blijven hebben.’ met doordringende ogen kijkt hij me aan. ‘Het is een slimme meid, haar hart is veilig.’ zegt hij en ik knik "Ik weet het maar het is gewoon moeilijk. Het idee dat ze straks ergens gaat studeren, een vriendje of vriendinnetje krijgt. Gaat trouwen, kinderen krijgt. Ik kan haar niet zo los laten. Ik moet weten of de jongen of meisje wel geschikt is voor haar. En ik weet het ik kan haar niet haar hele leven vasthouden maar het gaat allemaal zo snel. Het lijkt wel gister dat we haar voor het eerst, onze dochter konden noemen en haar mochten vasthouden" zeg ik zacht en zucht. Normaal was Kurt de emotionele hier maar als het om Julia ging was ik echt haar vader.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan