• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "die Gabriël mag ik wel. Die is beleefd en zachtaardig" Glimlachte Blaine, blijkbaar mocht hij die jongen wel. Een brede grijns stond op mijn lippen.
    ‘Dus hij is door de keuring heen gekomen.’ Zei ik, mijn toon klonk gespeeld verrast.
    ‘Hij lijkt me een aardige jongen.’ Mijn ogen lichtten een beetje op. ‘Maar we zullen zien wat er gebeurt, wie weet loopt het heel anders dan we denken.’ Wie weet klikte het wel helemaal niet zo goed als wij dachten.
    Of zagen we het wel helemaal verkeerd en wouden ze gewoon vrienden blijven.
    Eén ding wist ik, ik zou Julia helemaal ondervragen als ik daar de kans voor kreeg.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Blaime
    Ik schiet in de lach 'ja eigenlijk wel Santana en Britany hebben hem netjes opgevoed. Het is een rustige lieve jongen en niet lelijk'grijns ik. Af en


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    'Slushpuppies... In je gezicht?' vroeg ik verbaasd. 'Is dat voor de grap?' Al snel klaarde mijn gezicht wel op. Ach, ik zou het wel merken. 'Ja hoor, gezellig!' zei ik gelijk en een glimlach kwam er op mijn gezicht. Mij maakte eigenlijk niks uit waar we waren, als je mij was vond je alles wel gezellig of leuk. Ik stond op en bekeek nogmaals Julia's kamer. Ik moest toegeven dat het echt leuk was ingericht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    'ja eigenlijk wel Santana en Britany hebben hem netjes opgevoed. Het is een rustige lieve jongen en niet lelijk' Lachte Blaine.
    Nep-beledigd schoot mijn linkerwenkbrauw een stukje omhoog. 'Niet lelijk he?' Ik gaf hem plagend een klein duwtje tegen zijn schouder.
    'Dus als je jonger was had je het wel geweten?' Ging ik mijn toneelstukje schaamteloos verder.
    Zonder ook maar een moment te lachen, hoewel ik wel moeite deed om mijn lach in te houden.
    Ik wist dat hij het niet zo bedoeld had, maar ik was wel in voor een pleziertje.
    'Dan had ik je toch wel opnieuw veroverd, keer op keer opnieuw totdat je de mijne was.'
    Mijn hand verplaatste ik naar zijn schouders zodat ik voorzichtig iets naar voren leunde om zo op die manier iets in zijn oor te fluisteren.
    'Je bent toch helemaal van mij alleen.'
    Ik leunde weer een stukje achteruit zodat ik hem beter kon aankijken, ik wou zijn reactie zien.
    Een brede grijns kon ik nu niet meer onderdrukken.
    We zaten gelukkig een stuk verderop van de rest, wat betekende dat niemand ons kon horen.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Blaine anderson
    Ik begin te lachen 'ik was dan gillend van je weg gerent' grap ik mee. "tuurkijk niet zot je hebt mijn jart veroverd en nienand anders kan hem afpakken' verkiefd kijk ikhem an. 'hoe vaak ik je ook zie mijn hart slaat elke keer op hok.' lief kijk ik hem aan en haal grijnzend een hand door zijn haar.

    Julia Anderson
    Glinlachend knik ik en kijk snel op mjjn wekker voor we naar beneden gaan. Volgens mij moest er weer creme op. ' wacht even hoor ik moet creme erop smeren' zucht ok. Ik loop naar mijn vaser ' lieve tortelduiven kan een van jullie mw komen helpen met de cremw en verband?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    \'Ik was dan gillend van je weg gerend\' lachte hij.
    \'Tuurlijk niet, zot. Je hebt mijn hart veroverd rn niemand anders kan hem afpakken.\' Verliefd keek hij me aan.
    Ik glimlachte vertederd toen hij sprak. Dat wilde ik even horen.
    \'Hoevaak ik je ook zie, mijn hart slaat iedere keer op hol.\' Er ontstond een schattige grijns over zijn gezicht, voordat ik het wist haalde hij zijn hand door mijn haren die ik eerder deze avond nog goed gedaan had.
    Ik sloeg een kreetje en deed zo goed mogelijk mijn haren weer terug in model.
    \'Oké meneer, dus we gaan het op die toer spelen hé?\' Terwijl ik bezig was met het bedenken van een tegen aanval kwam Julia.
    \'Lieve torelduiven kan een van jullie me komen helpen met de creme en de verband?\'
    \'Het is dat je het zo lief vraagt.\' Lachte ik terwijl ik met Julia meeliep en we alleen waren.
    \'Dus wordt het wat met die jongen?\' Wilde ik weten.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 8:50 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    { Sorry dat mijn reactie er zo raar uitziet.. Ik weet niet hoe dat komt.}


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Blaine Anderson
    Hard begin ik te lachen en bedank Julia snell dat ze er is.
    Ik kijk ze even na en loop dan terug naar de banken.

    Julia Anderson
    'Het is dat je het zo lieft vraagt' grinnikt hij en ik glimlach. 'Dus het wordt wat met die jongen ' vraagt hij zodra we alleen zijn.
    Mijn wangen worden knalrood. ' hij kan goed zingen. Ik ga morgen wat eerder naar school, ik heb hem beloofd de school te laten zien' glimlach ik. ' hij wilt ook bij zglee komen' ik glimlach weer en stekek zuchtend mijn hand vooruit. ' hoe moet ik dat eigenlijk op school gaan doen?' Zucht ik.

    Geeft niets hoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    'Ik ga morgen wat eerder naar school, ik heb hem beloofd om de school te laten zien' zei ze blozend.
    Ik wist al genoeg toen ze een beetje rood werd, ze vond hem leuk.
    'Dat is heel lief van je.'
    Voorzichtig deed ik het verband af, haar brandwond was niet minder geworden.
    'Hij wil ook bij Glee komen.' Vertelde ze met een glimlach.
    Haar glimlach was aanstekelijk want ik begon ook.
    'Hoe moet ik dat eigenlijk gaan doen op school?' Vroeg ze zuchtend.
    'Kan je niet één van je vrienden vragen om ke te helpen?'
    Ik smeerde een dikke laag créme op haar vinger en liet het een beetje inwerken.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson

    Hij zei dat hij het lief vond en ik glimlach. 'Kun je niet wat vrienden het laten doen.' Ik knik. Ik bijt op mijn lip als hij de creme erop smeert.
    Ik kijk hem dankbaar. Aan. ' Gabriël is echt aardig'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    'Aan Gabriël, hij is echt aardig' zei ze. Ik grinnik. Voorzichtig deed ik weer een schoon verbandje om.
    'Het lijkt me een hele lieve jongen, dat zou hij vast wel doen.'
    Ik glimlachte toen ik klaar was.
    'Zo. De dokter is weer klaar'
    Ik drukte een dikke kus op haar wang omdat ik het niet kon laten.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia anderson
    Ik glimlach even ' hij heeft echt een mooie stem' ik staar wat voor me uit. 'Dankje paps' ik druk een kusje terug op zijn wang.
    ' mogen ze anders blijven eten. Ik kan wel wat makenen misschien Gabriël het ook wel leuk' zeg ik glimlachend en het erband weer even vergetend.
    ' is het opok goed dat ik hem na school de stad laat zien?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    ' hij heeft echt een mooie stem' zei ze, voordat ze voor zich uitstaarde.
    'Dankje paps' Ze gaf een kus terug.
    Ik sloot het potje weer en wastte handen.
    'Mogen ze anders blijven eten. Ik kan misschien wel wat eten maken. Misschien vindt Gabriël dat ook leuk.'
    Ik droogde mijn handen af aan een handdoekje en vouwde het daarna netjes op.
    'Goed idee, wat ga je dan maken? Heb je hulp nodig?'
    Ze werd toch al zo snel groot, maar ik vond het fijn om haar zo te zien.
    'Is het ook goed dat ik hem na school de stad laat zien?' Vroeg ze dan.
    'Natuurlijk, zolang je maar laat weten waar je bent en belt als je iets later thuis komt.'
    Ik was altijd de bezorgde ouder en wou dat ze altijd liet weten waar ze was.
    'Desnoods kan je me bereiken op mijn werk. Je hebt mdat nummer nog toch?'

    { ik kan je gb berichten niet openen want ik zit op de mobiel van mijn neefje}


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [heb ik je ge gbt??? lol

    Julia Anderson.
    Goed idee, wat ga je dan maken? Heb je hulp nodig?' ik dacht even na "uhm pannekoeken ofzo. Misschien wel handig ja ik kan niet veel met 1 hand"'Natuurlijk, zolang je maar laat weten waar je bent en belt als je iets later thuis komt.' zet hij bezorgd waardoor ik grinnik. het was altijd grappig als hij overbezorgd was, dan streste hij helemaal.'Desnoods kan je me bereiken op mijn werk. Je hebt mdat nummer nog toch?' ik knik "die heb ik paps rustig aan he" ik nkipoog even en grinnik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    Af en toe hoorde ik mijn naam langs komen, dus ik liep maar naar Julia en Kurt. 'Ik hoorde mijn naam' grinnikte ik. Vriendelijk knikte ik even naar Kurt. 'Ik ga wel even naar de woonkamer' knikte ik en ik glimlachte, om daarna hun alleen te laten en naar de woonkamer te lopen waar ik een man, waarschijnlijk Blaine, zag zitten. 'Het spijt me, ik had me nog niet aan u voorgesteld. Ik ben Gabriël Lopez' stelde ik mezelf voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."