• http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het uiterste te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 32 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror
    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 18:12 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    het proloog en hoofdstuk 1.1 zijn geactiveerd!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:56 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het hoofdstuk 1.2 is geactiveerd!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:56 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het hoofdstuk 1.3 is geactiveerd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoofdstuk 1.4 is geactiveerd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Stop met bumpen, je mag niet drie keer achter elkaar iets posten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Stop met bumpen, je mag niet drie keer achter elkaar iets posten.
    dat mag wel als het relevant is voor de topic en er tijd tussen zit =) bovendien ben jij volgens mij geen moderator ;) als het niet mag komt er vast een moderator mij dit vertellen. prettige dag nog.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik vragen wat je titel betekent? Ik zit er namelijk al de hele tijd naar te kijken, maar zie nog steeds het verband niet zo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Mag ik vragen wat je titel betekent? Ik zit er namelijk al de hele tijd naar te kijken, maar zie nog steeds het verband niet zo.
    het gaat om haar val vanuit de lucht, engelen zijn licht =) ze behoord officieel zo'n val niet te overleven maar doet dit toch door de mensen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)dat mag wel als het relevant is voor de topic en er tijd tussen zit =) bovendien ben jij volgens mij geen moderator ;) als het niet mag komt er vast een moderator mij dit vertellen. prettige dag nog.


    Je mag bumpen als er relevante informatie in staat, maar 3 keer achter elkaar posten is altijd tegen de regels, wat ik er in ieder geval van begrijp.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    fireflower schreef:
    (...)
    het gaat om haar val vanuit de lucht, engelen zijn licht =) ze behoord officieel zo'n val niet te overleven maar doet dit toch door de mensen


    Aah, okee, thanks. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Licet schreef:
    (...)

    Je mag bumpen als er relevante informatie in staat, maar 3 keer achter elkaar posten is altijd tegen de regels, wat ik er in ieder geval van begrijp.
    als dat zo is zou ik dat toch vreemd vinden, wat heeft zo'n 1 topic regel dan voor zin. je maakt 1 topic en die verdwijnt op begeven moment in de nieuwe stroom van berichten, ik mag op begeven moment niet meer op zo'n topic reageren maar maak na een tijdje wel een nieuwe aan voor het verhaal. dus forum overloaded als iedereen dat doet.
    goed misschien heb je wel gelijk ik zal het straks even vragen aan een moderator dan is het gelijk duidelijk =]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)als dat zo is zou ik dat toch vreemd vinden, wat heeft zo'n 1 topic regel dan voor zin. je maakt 1 topic en die verdwijnt op begeven moment in de nieuwe stroom van berichten, ik mag op begeven moment niet meer op zo'n topic reageren maar maak na een tijdje wel een nieuwe aan voor het verhaal. dus forum overloaded als iedereen dat doet.
    goed misschien heb je wel gelijk ik zal het straks even vragen aan een moderator dan is het gelijk duidelijk =]


    Je kunt je bericht aanpassen dus ik snap je probleem niet helemaal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Je kunt je bericht aanpassen dus ik snap je probleem niet helemaal.
    ja want het heeft ook zoveel zin om een bericht aan te passen die op pagina 100 staat....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nja, het is eigenlijk ook niet echt nodig om hier telkens te komen zeggen dat je een hoofdstuk geactiveerd hebt. De mensen die dat willen weten, zullen dan wel een abo op je story pakken, denk ik..


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Weet je hoeveel mensen topics aanmaken over hun story en dan erin zetten dat er een nieuwe hoofdstuk is en daar zeuren jullie niet op maar hier opeens wel.
    Volgens mij is dit toegestaan en daarbij zie ik het probleem niet. Als ze niet elk uur iets neer zet vind ik het wel oké. Beter zoiets dan al die RPG's.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 11:40 ]


    "Ignite, my love. Ignite."