• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "Ik zelf ook niet, als je het me 16 jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen, maar ik houd van mijn werk" Zei Rachel dan.
    Ik trok automatisch mijn schouders iets op ‘Ach, zolang we maar gelukkig zijn. Daar draait het uiteindelijk allemaal om.’ Sprak ik wijs.
    Rachel nam ondertussen een cupcake.
    "hmm smaakt lekker" Glimlachte ze, mijn grijns veranderde langzaam in een glimlach.
    ‘Julia heeft er zo haar best op gedaan.’ Zei ik terwijl ik zelf ook een cupcake van de houder griste en een klein hapje nam om te proeven. Ze smaakten zeker lekker.
    ‘Het is zo’n lief en geweldig kind.’ Zei ik trots over haar.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    (Waarom ! Bij Pink?)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [P!nk is haar artiestennaam. Het is niet Pink, maar P!nk. Fan over here]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even twintig minuten douchen, daarna ben ik terug]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 21:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson.
    Ik grinnik als hij over Just Give M e A Reason begint kijk ik hem blij aan. 'jaaa die is leuk. Misschien wel gaaf met gitaar. Man ik haat de oven' mompel ik het laatste in mezelf. Ik zet twee stoelen in het midden en pak mijn gitaar. 'voel je vereerd je bent de eerste die erop speelt naast mijn familie" grijns ik.

    Rachel Berry.
    Ik glimlach even als hij over Julia begint. 'wilt ze later iets met cakejes gaan doen ofzo het is eigenlijk zonde om op te eten' grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Hij lacht even om mijn uitspraak, maar gromt weer door zijn haar.
    "Damon, waarom heb je in vredesnaam dat wijf zwanger gemaakt?" vraagt Julian opeens en ik kijk hem aan.
    'Omdat het kan?' lach ik, en krab even in mijn nek. Weet ik veel waarom, het gebeurde gewoon...
    Ik loop naar Sebastian's kast en trek mijn kleding tot mijn boxer uit. Ik droog mezelf snel af en pak dan een witte blouse met een jeans en zwarte sneakers. Ik doe snel mijn haar nog goed in de spiegel met wat gel. "Damon, ook klaar?" hoor ik Julian en al snel loop ik naar hem toe. 'Let's go' zeg ik en we lopen naar beneden...


    El Diablo.

    { Ik reageer iets later. Moet even iets doen }


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Agent

    "Ohh en dan ga ik je leuke dinge leren ouwe" grijnst hij vrolijk en ik schud mijn hoofd even. Raar joch.. "man ga anti-depressivia halen of hoe dat ook mag heten of ga gewoon met pensioen" zegt hij en ik kijk gestoord op. 'Mhm. Sinds je de lijst niet wilt invullen..' ik zucht weer. 'Dat word dus een ondervraging'mompel ik...


    El Diablo.

    [Eerst even wat bestellen, daarna reageren]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 21:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gabriël Jason Lopez

    'Ik voel me vereerd. Hij is erg mooi' glimlachte ik en ik nam de gitaar aan, waarna ik op de stoel in het midden ging zitten en op de andere klopte als teken dat Julia ook moest zitten. 'Hm. Misschien voortaan een doek gebruiken voor als je hem open wilt maken, of iets eruit halen?' stelde ik grinnikend voor. Ik stroopte mijn mouw wat op en gelijk zag je het litteken op mijn onderarm. 'Ik ben niet echt heel handig in de keuken. Na me twee keer verbrand te hebben, heb ik mezelf per ongeluk gesneden. Net wat te diep' lachte ik. Het was gebeurd op mijn tiende. Ik wilde eens lief doen voor mijn moeders maar dat eindigde met de EHBO. Ik streek even over de snaren heen, en knikte als teken dat ie goed gestemd was. Gelijk begon ik Just Give Me A Reason te spelen. Julia kon de vrouwelijke stem doen, en ik de mannelijke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    'Wilt ze later iets met cakejes gaan doen ofzo het is eigenlijk zonde om op te eten' Grinnikte Rachel.
    Julia had vele talenten en daar moest ze zeker iets mee doen, vond ik. Blaine en ik moedigden haar dan ook altijd aan om eerst haar school af te maken en daarna pas te denken aan iets anders.
    ‘Bakken is haar hobby, iets wat ze doet in haar vrije tijd. Ik denk eerder dat ze de muziekwereld in zou willen.’ Met die woorden keek ik automatisch even naar Blaine.
    Ik kruiste mijn benen over elkaar en at mijn cupcake tot het laatste kruimel op.
    ‘Eet ze maar gewoon, of anders zou ze teleurgesteld zijn.’ Lachte ik.
    ‘Hoe zou het met de rest zijn?’ Vroeg ik me vanuit één of andere opwelling af.
    ‘Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar ze, misschien zouden we eens een reünie moeten organiseren.’
    Dat zou geweldig zijn, om de hele oude Glee club weer eens samen te mogen zien. Ik zou weleens willen zien hoe iedereen is geworden en wie hun kinderen waren.
    Omdat het contact verwaterd was hadden Blaine en ik ze jaren niet meer gesproken, op Finn na uiteraard omdat hij familie was.
    'Als je ooit hulp nodig hebt met Emily..' Zei ik twijfelend. Hoewel Emily soort van familie was, had ik haar langs niet meer gezien.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    \julia Anderson\

    Glimlachend kijk ik hem aan en knik, dat was niet eens zo een gek idee eigenlijk. Ik ging naast hem zitten toen hij over zijn keukenervaringen begon. "Ik bak zelf heel veel, het is echt een hobby, ook kook ik regelmatig maar ik was niet aan het opletten want ik had mijn vaders ondergesmeerd met beslag en verbrande mijn vinger, tweedegraads en een stinkende zalf" grinnik ik. Hij kijkit goedekeurend dat de gitaaris gestemd en begint met spelen. Al snel start ik met mijn tekst die de hele kamer vult.

    Rachel Berry

    Ik glimlach even over de cupcakes "Laten we zeggen, dat ze veel slechte eigenschappen van mij heeft die ik vooral op de middelbare had" zeg ik zuchtend. "Finn en ik hebben haar zo goed mogelijk opgevoed maar omdat ze toen ze klein was, best verwend was denkt ze nu alles te krijgen" ik zucht zacht. Misschien lag het ook gewoon aan de opvoeding en het fijt dat de ouders van elkaar neit wisten wat ze bij de ander had.

    Lorenzo Delaino
    Ik kijk vrolijk naar de agent "wat gaaf je gaat me interviewen oh wat een eer" lachend stomp ik hem vriendschappelijk op zijn shouder.
    "Vraag maar raak"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    Even keek ik Julia ongelovig aan. Hoeveel talent had een tienermeisje wel niet in zich? Ze kon dus goed bakken, ze was muzikaal en niet te vergeten, ze had een prachtige stem. Een ongehoorde zucht verliet mijn mond toen het deuntje aankondigde dat ik moest zingen. Misschien kon ik wel helemaal niet zingen, en misschien juist wel. Ik begon de tekst te zingen en glimlachte maar. Het jammere van je stem was, was dat je hem anders hoort dan hoe hij eigenlijk is. Anders kon je gewoon horen hoe je zong.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Agent

    "wat gaaf je gaat me interviewen oh wat een eer" zegt hij waarna hij me lachend stompt. "Vraag maar raak".
    Ik grom even en til op. 'Dit gaat zo niet werken' mompel ik. Ik trek hem mee naar een lege cel, 'zeg maar dag dag vriendinnetje, tot over een paar dagen misschien.' mompel ik en sluit de cel...


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "Laten we zeggen, dat ze veel slechte eigenschappen van mij heeft die ik vooral op de middelbare had" Zuchtte Rachel. "Finn en ik hebben haar zo goed mogelijk opgevoed maar omdat ze toen ze klein was, best verwend was denkt ze nu alles te krijgen" Zei ze dan.
    Ik fronste even mijn wenkbrauwen terwijl ik nadacht.
    ‘Ik denk niet dat het aan de opvoeding ligt, jullie zijn goede ouders.’ Mompelde ik terwijl ik nadacht. Hoewel ik niet wist hoe ze Emily hadden opgevoed vermoedde ik wel dat Rachel en Finn goede ouders waren.
    ‘Ze is gewoon in een lastige periode belandt in haar leven, sommigen belanden eenmaal erger in de puberteit dan anderen. Maak je niet druk, ze draait wel bij.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.