• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    "Hoe oud was Julia toen jullie haar kregen?" Vroeg Rachel, terwijl ik een klein beetje sipte aan mijn thee om te voorkomen dat ik mijn tong zou verbranden.
    ‘Een aantal maanden.’ Vertelde ik met een glimlach.
    ‘5 om precies te zijn, een adoptie duurt helaas redelijk lang.’

    { Sorry voor de korte post }


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julio
    'omdat ze overal mee bemoeit, me behandeld alsof ik nog een klein kind ben. Ze zeurt omdat ik alcohol drink, soms drugs gebruik om alle ellende te vergeten. En dan is ze natuurlijk ook nog zwanger, als dat kreng eindelijk bevallen is gaat alle aandacht naar dat kind. Dan word ikword'z sowieso vergeten, omdat ze natuurlijk willen dat dat wel het perfecte kind zegt ze zuchtend. 'lieverd het is moeilijk maar denk je niet dat je niet een beetje liever voor haar kunt zijn ze was iets van zestien toen ze je krweg. Het is echt zwaar. Maar als jij af en toe naar haar luisterd heb je meer voordelen ze vertrouwd je sneller. Je gaat leuke dingen doen en ze wilt het kindje niet voortrekken maar als jij liever weg bent of dronken dan krijgt ze er genoeg van. Als ze je vertrouwd mag je op je broeertje of zusje passen en leuke dingen doen. Denk je niet dat dat makkelijker en fikjner is!'

    Rahel berry

    Ik glimlach 'ik vind het een leuk huis KUrt. Ik vermoed dat jij het hebt ingericht maar grt is vriendelijk en warm gedaan'ik warm mijn handen op aan het glas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Damon of Sebas? :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    'lieverd het is moeilijk maar denk je niet dat je niet een beetje liever voor haar kunt zijn ze was iets van zestien toen ze je krweg. Het is echt zwaar. Maar als jij af en toe naar haar luisterd heb je meer voordelen ze vertrouwd je sneller. Je gaat leuke dingen doen en ze wilt het kindje niet voortrekken maar als jij liever weg bent of dronken dan krijgt ze er genoeg van. Als ze je vertrouwd mag je op je broeertje of zusje passen en leuke dingen doen. Denk je niet dat dat makkelijker en fikjner is!' zegt hij. Ik zucht even en kijk hem aan. 'Snap je het dan echt niet, ik wil geen broertje of zusje, ik wil niet iemand erbij die ervoor zorgt dat ik minder krijg.' zeg ik en kijk hem aan. 'Met de drugs, alcohol en al die andere slechte dingen.. Ik kan dan gewoon vergeten wat voor rottijd het over 5 maanden gaat worden.' zucht ik...


    El Diablo.

    Julio

    Begrijpend kijk ik haar aan 'ik begrijp hrt maar denk even eens als je moeder hoe zou jij je voelen. Dat je alleen op deze leeftijd een kind moet opvoeden en die daarna er nieys omgeeft. Vertel haar wat jou dwars zit zeg dat je bang bent geen aandacht te krijmgen. Ze zal er rekening mee houden. Wie weet mag je mee naar de echo. Als je haar niet toelaat dan geeft ze je geen aandacht meer. Ik zag aan haar dat ze bang was je te verlieenzen aan de dood. Ze is maar zestien jaar ouder maar ze begrijpt je goed en wilt je niet keijt. En als jee eens start met normaal te praten tegen haar het hoeft biet alles te zijn maar als je eenn begin maakt me haar te begroeten en niet uit te schrlden beloof ik dat ik hier ben en je altijd naar me kunt komen om te praten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    'ik vind het een leuk huis Kurt. Ik vermoed dat jij het hebt ingericht maar grt is vriendelijk en warm gedaan' Zei Rachel.
    Direct voelde ik me gevleid, het was altijd fijn om complimenten te krijgen, vooral als je ergens hard voor had gewerkt. ‘Bedankt.’ Zei ik dankbaar terwijl ik het glas in mijn handen hield en wat tegen de rugleuning ging zitten, wat een stuk comfortabeler zat.
    Ik merkte op dat Blaine een beetje nerveus deed, wat me deed grinniken. Ik wist waarom hij zo deed, hij was echt de beschermende vader en wou niet dat zijn dochter pijn gedaan werd. Al helemaal niet door een jongen.
    ‘Zeg, heb jij nog iets vernomen van de rest? Ik heb nauwelijks nog contact met ze, behalve nu met jullie en Finn natuurlijk.’
    Ik was echt nieuwsgierig hoe ver iedereen het geschopt had.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Emily Lily-Rose Hudson

    'ik begrijp hrt maar denk even eens als je moeder hoe zou jij je voelen. Dat je alleen op deze leeftijd een kind moet opvoeden en die daarna er nieys omgeeft. Vertel haar wat jou dwars zit zeg dat je bang bent geen aandacht te krijmgen. Ze zal er rekening mee houden. Wie weet mag je mee naar de echo. Als je haar niet toelaat dan geeft ze je geen aandacht meer. Ik zag aan haar dat ze bang was je te verlieenzen aan de dood. Ze is maar zestien jaar ouder maar ze begrijpt je goed en wilt je niet keijt. En als jee eens start met normaal te praten tegen haar het hoeft biet alles te zijn maar als je eenn begin maakt me haar te begroeten en niet uit te schrlden beloof ik dat ik hier ben en je altijd naar me kunt komen om te praten' zegt hij en ik knik glimlachend. 'Misschien heb je gelijk, neem ik aan.' zeg ik. Ik kijk hem aan. 'Weetje, jij bent de beste agent tot nu toe. En geloof me ik ben er veel tegen gekomen.' lach ik...


    El Diablo.

    Rahel Berry

    Ik grinnik even 'bij ds football wedsteijd kwam ik Sebas Tyler en Damon tegwn. ik vraag me af of Lizz nog met hem heeft. Misschienn moeten we een keer afspreken jij en Lizz konden het zoo goed vinden in Spanje met elkaar"ik grinnikk zacht doordat Blaine ijsbeert 'wat is er Blaine'

    Julio

    Ik kijk haar dankbaar aan 'jsej maar beloofbme dat je langs komt om te kletsen niet omdat je stout bent geweest. Zal ik ke moeder bellen dan kun je misschien zelf gelijk een goede start maken. Ik had vroeger ook altijd ruzie met mijn moeder en toen is ze overleden. Geloof me dan smeek je God of ze terug komt gelovig of niet.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    'jsej maar beloofbme dat je langs komt om te kletsen niet omdat je stout bent geweest. Zal ik ke moeder bellen dan kun je misschien zelf gelijk een goede start maken. Ik had vroeger ook altijd ruzie met mijn moeder en toen is ze overleden. Geloof me dan smeek je God of ze terug komt gelovig of niet.' zegt hij en ik knik. 'Is goed' zeg ik en glimlach even..


    El Diablo.

    (Hallo? Damon? )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kurt Hummel :

    'bij ds football wedsteijd kwam ik Sebas Tyler en Damon tegwn. ik vraag me af of Lizz nog met hem heeft. Misschienn moeten we een keer afspreken jij en Lizz konden het zoo goed vinden in Spanje met elkaar" Zei Rachel.
    Mijn mondhoeken krulden op bij het horen van Lizz’ naam.
    ‘Dat moeten we zeker doen’ zei ik direct enthousiast.
    Ik kruiste mijn benen over elkaar en hoorde Rachel zacht grinniken.
    'wat is er Blaine' vroeg Rachel, die Blaine ’s nerveuze houding ook bleek op te merken.
    Voordat hij kon antwoorden deed ik dat al voor hem.
    ‘Hij heeft het er niet zo op dat zijn kleine meisje al een echte vrouw aan het worden is.’ Lachte ik, hoewel ik stiekem hetzelfde voelde als Blaine.
    Waarom groeide Julia zo snel op? Kon ik de tijd niet gewoon stil zetten?


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    GleeManiac schreef:
    (Hallo? Damon? )


    [Wie wat waar?]


    El Diablo.

    (Pagina 9 hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Smythe

    "Ehm... Waar hadden we het over?" vraagt Julian als hij weer terug is. Ik wil net wat zeggen. "Ik weet het al weer..." zegt hij wat zachter en ik knik even. Ik sla mijn armen over elkaar en frons. Hij was echt dun hoor.. 'Hoe gaat het met je?' vraag ik en Sebastian kijkt hem ook aan. We weten beide dat het niet goed is hoor..


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik kijk even ongemakkelijk rond als ik de ogen op mij gericht voel. Waarom kijkt iedereen zo naar me!?
    "Hoe gaat het met je?" Vraagt Damon en ik kijk hem aan. In mijn ooghoeken zie ik pap ook naar me kijken. Ik pruts wat met mijn trui en bijt op mijn lip.
    "De lasagne viel niet zo goed geloof ik..." mompel ik zacht en ik kijk van onder mijn wimpers naar Damon. "Eet er maar niet te veel van dus," zeg ik er achter aan en ik bijt weer op mijn lip. Ik voel mer aangekeken en daar kan ik op dit moment niet tegen. Kijk de andere kant uit mensen! Pliese!
    Ik voel mijn hart een soort van in mijn keel kloppen, maar waarom dat is weet ik niet. Het lijkt wel alsof ik een groot geheim bewaar of zo. Zo doet mijn lichaam wel in ieder geval.
    Waarom verraad je lichaam meestal dingen? Waarom kan je dat niet zelf in en uitschakelen?

    (sorry dat het kort is. Maar kun je iets meer schrijven zodat ik ook wat redelijke stukjes krijg? :33 )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.