• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ik snik zacht als ik zijn stem hoor ‘Hoe gaat het met haar? Moet ik je komen ophalen of kan ik iets voor je doen?’ Ik haal even adem "Het is blijkbaar niet de eerste keer en ze heeft blijkbaar ook gestolen. De agent zegt dat het beter is om naar een psycholoog te gaan. Kurt wat moet ik doen, straks gebeurd er nog iets met het kindje en Emily" snik ik en laat me vallen op een van de stoelen. "Ze luisterd niet meer, ze heeft me vanochtend geslagen, ik weet neit meer wat ik moet doen. Finn weet het oko niet meer" snik ik iets harder. Ik wist echt niet meer wat te doen. Haar naar een internaat sturen? Strengere ouders geven....

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { Ik moet ook eten. Ik reageer meteen als ik klaar ben }


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [Ik ga nu ook eten, daarna reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    "Het is blijkbaar niet de eerste keer en ze heeft blijkbaar ook gestolen. De agent zegt dat het beter is om naar een psycholoog te gaan. Kurt wat moet ik doen, straks gebeurd er nog iets met het kindje en Emily" Huilde Rachel.
    Ik fronste en kwam tot stilstand.
    "Ze luisterd niet meer, ze heeft me vanochtend geslagen, ik weet neit meer wat ik moet doen. Finn weet het oko niet meer"
    Mijn hart brak toen Rachel zo sprak, ik kon er niet tegen als ze huilde dan brak er ook iets in mij.
    Eén ding wist ik, dat ze nu niet alleen moest zijn.
    ‘Ik kom direct naar het politiebureau toe, Rachel.’ Zei ik gehaast, waarna ik Blaine nog een blik toewierp dat hij hier moest blijven bij het bezoek en bij Julia.
    Ik klemde het mobieltje stevig tussen mijn schouder en mijn oor terwijl ik mijn jas van de kapstok afgriste en het aantrok. ‘Weet je al of ze naar huis mag?’ vroeg ik tijdens het gestunteld.
    Ik griste ook mijn autosleutels van het kastje in de ging en wandelde zo snel als mijn benen het toelieten naar mijn auto en hield het apparaat tussen mijn schouder en oor geklemd.
    Officieel mocht je niet bellen en tegelijkertijd rijden, maar nu heb ik daar lak aan.
    Ik vloekte binnenmonds toen mijn accu niet wilde starten, maar na een aantal keer geprobeerd te hebben kreeg ik hem eindelijk aan de praat en keerde ik mijn auto en reed ik de straat uit.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rachel Berry.
    "Ik kom direct naar het politiebureau toe Rachel" hoor ik hem zeggen. "Weet je al of ze naar huis mag?" vroeg hij "nee ik weet het niet, dankje Kurt" fluister ik snikkend. Ik hoorde hem een paar keer wat vloeken en hoor hoe hij de auto weg reed. Ik nam een slokje water.
    Straks raakte Emily verslaafd of ging ze dood en kreeg het kindje iets door alle stress en liep alles fout


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "nee ik weet het niet, dankje Kurt" Hoorde ik haar fluisterend en snikkend uitbrengen. ‘Je hoeft me niet te bedanken.’ Zei ik onverstaanbaar omdat ik geconcentreerd op de weg lette.
    Ik was nog altijd een man en had moeite om twee dingen tegelijk te doen.
    Het politiebureau kwam in zicht en slordig parkeerde in mijn auto in één van de parkeervakken, ook beëindigde ik het telefoongesprek.
    Ik liep met snelle passen naar de wachtkamer waar ik Rachel trof en opende mijn armen en trok haar in een omhelzing.
    Ik keek wel uit voor het bekertje water wat ze in haar handen had en dat ze niet morste.
    ‘Je bent niet alleen, ik ben bij je nu.’ Deed ik mijn uiterste best om haar te sussen.
    Het was vreselijk om Rachel zo te zien.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rachel Berry.
    Ik hoorde hem onduidelijk iets mompelen en hij verbrak de verbinding om iets later me stevig in een omhelzing te nemen waardoor ik alleen maar harder snik. ‘Je bent niet alleen, ik ben bij je nu.’ Ik knik en kijk hem dankbaar aan. Met mijn vrije hand veeg ik uitgelopen make-up weg en zucht. "dankje dat j egekomen bent" zeg ik zacht en staar naar mijn handen en mijn buik. "Ik snap niet wat ik mis gedaan heb. Sinds haar dertiende is ze super opstandig, scheld me uit en weet ik hetwat.... Bij Finn doet ze precies het zelfde en het wordt alleen maar erger. Vooral toen ik vertelde dat ze een broertje of zusje bij kreeg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, spierpijn. Ik reageer dadelijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    "dankje dat j egekomen bent" Zei ze zacht, starend naar haar handen en naar haar buik. "Ik snap niet wat ik mis gedaan heb. Sinds haar dertiende is ze super opstandig, scheld me uit en weet ik hetwat.... Bij Finn doet ze precies het zelfde en het wordt alleen maar erger. Vooral toen ik vertelde dat ze een broertje of zusje bij kreeg"
    Langzaam wreef ik over haar rug als troostend gebaar.
    ‘Misschien is het toch geen slecht idee om samen met haar met iemand te praten?’ Zei ik voorzichtig.
    Mijn handen gleden naar haar schouders, voorzichtig duwde ik haar een stukje van me af zodat ze me aan kon kijken.
    ‘Wie weet zit haar iets behoorlijk dwars en kom je er op die manier achter, het kan geen kwaad.’
    Een kleine zucht verliet mijn lippen toen ik haar bekeek.
    ‘Wil je dat ik mee naar binnen ga of dat ik hier op je wacht?’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rachel Berry
    Misschien is het toch geen slecht idee om samen met haar met iemand te praten?’ Ik knik, voorzichtig duwde hij me een stukje naar achter zodat ik hem aan kon kijken. ‘Wie weet zit haar iets behoorlijk dwars en kom je er op die manier achter, het kan geen kwaad.’ hij zuchtte zacht en weer knik ik. ‘Wil je dat ik mee naar binnen ga of dat ik hier op je wacht?’Ik dacht even na "Zou je het erg vinden om mee te gaan?" vraag ik zacht en kijk hem vragend aan. Ik glimlach even bij de herinnering van Kurt en Emily als baby. Ze waren zo gelukkig. "Julia is echt een lieve meid" zucht ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "Zou je het erg vinden om mee te gaan?" vroeg ze zacht met een vragende blik.
    Ik zag haar glimlachen, waarschijnlijk om een vroegere herinnering.
    ‘Natuurlijk wil ik met je meegaan.’ Ik keek haar bemoedigend aan om haar wat positieve energie te geven. Ze moet er gewoon in geloven dat het goed kwam.
    Ergens voelde ik toch een zenuwachtig gevoel in me opborrelen.
    Hoewel Emily de dochter is van mijn stiefbroer heb ik haar al lang niet meer gezien.
    "Julia is echt een lieve meid" Zuchtte Rachel zacht.
    Ik maakte mezelf los uit de omhelzing en wreef troostend over haar schouder heen. ‘Emily is ook een lieve meid, ze is gewoon zichzelf niet.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rachel Berry
    Ik gilmlach dankbaar als hij zegt dat hij graag mee wilt. Trootstend wrijft hij over mijn schouder "Emily is ook een lieve meid, ze is gewoon zichzelf niet" ik omhels Kurt nog even en zucht even en loop richting het kamertje waar ik naar binnen gaat. "Is het goed als hij erbij komt zitten, voor mij?" ik kijk even vragend naar de agent.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    Met een lach kijk ik weg van Emily, grappige meid hoor. Maar ik zit op mijn werk, ik moet even serieus doen.. "Is het goed als hij erbij komt zitten, voor mij?" vraagt de moeder en ik knik. 'Er staat daar nog een stoel' zeg ik en ik knik naar de hoek..


    El Diablo.

    [dansen, bestuur rachel maar joh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "Is het goed als hij erbij komt zitten, voor mij?" vroeg Rachel aan de agent.
    Mijn ogen gleden het kleine kamertje rond en eindigden bij Emily.
    Nieuwsgierig keek ik bekeek ik haar even, niet te geloven dat ze al zo groot geworden was.
    Ik had haar voor het laatst gezien toen ze maar een baby’tje was..
    'Er staat daar nog een stoel' Zei de politieagent, Rachel ging zitten en ik pakte de stoel en ging naast haar zitten.
    Ik keek even Emily naar de politieagent.
    Ik kruiste mijn benen over elkaar, hoewel ik Emily al niet lang meer had gezien wilde ik haar helpen.
    'Hoelang moet ze blijven? Of is er een borgsom te betalen?'


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.