• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Gabriël Jason Lopez

    'Natuurlijk' glimlachte ik en ik stond op. Toen Rachel aan Santana vroeg wat Brittany deed, grinnikte ik even. Als je haar kende wist je wat ze deed. 'Brittany is choreograaf. Ze geeft dansles aan jongeren' legde Santana uit. Ik liep naar de keuken en maakte de zak chips open, waarna ik alle chips erin deed en de lege zak in de prullenbak gooide die er stond. Met mijn linkerhand tilde ik het schaaltje op en met mijn andere het glas water voor Julia. 'Zullen we?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Damon? Godverdomme quizlet doet kut. Kutsite soms... ik probeer al vijf keer iets te sturen en krijg OEPSIE er is iets met de database. Me reet jullie kunnen wel gewoon typen. Soms he... Maar goed Damon? :33 )


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wie wat waar? xd]


    El Diablo.

    [Q doet echt klote D: ]


    El Diablo.

    ( Ik heb hetzelfde hoor ik word er echt helemaal gek van )


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [idd honderd keer op f5 drukken ahah.

    ik post zo ff voor mondelinge]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ligt aan die fucking nieuwe server... Q wordt helemaal verneukt... D; op vorige pagina staat Julian ;3 )

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dubblepost

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:20 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [idd honderd keer op f5 drukken ahah.

    Rachel Berry
    Ik grinnik even '" Oke dat was gewoon te verwachten" ik glimlach even "en jullie Kurt en Blaine?" Ik keek naar de cupcakes "leuk gemaakt" complimenteerde ik.
    Ik was best veel veradnerd, vroeger was ik best bitchie amar tegen woordig niet echt, ik dacht sneller aan andere.

    Julia Anders.
    Ik glimlach "thanks" en ik knik en loop naar boven met hem.
    Ik doe mijn deur open en was blij dat het opgeruimd was. Mijn kamer bestond uit verschillende vrolijke kleurtjes. Hij was best groot, bed, kast, bureau en zitplekjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    "Damon? Mag ik je volgende wedstrijd op het veld?" vraagt Julian opeens en ik voel zijn blik op me branden. Ik klim uit het zwembad en kijk hem aan.
    'Van mij wel, als het aan mij lag mocht je altijd spelen' glimlach ik. "Het eten is klaar, iedereen is zich klaar aan het maken om te eten," roept een van de huismeiden.
    Ik grinnik kort, 'beleefde dames hoor' lach ik. "Shit... het eten is klaar maar ik moet me nog omkleden!" roept hij boos en ik grinnik kort. "En jij ook... Je hebt dezelfde maat als pap toch?". 'Merendeels, maar ik ben natuurlijk véél gespierder' grijns ik en loop richting de deur. Ik wrijf nog is glimlachend door Julian's haar en loop dan naar boven...


    El Diablo.

    Gabriël Jason Lopez

    Ik liep met Julia mee en keek haar kamer rond. 'Wat een mooie kamer. Erg vrolijk, goede smaak heb je' lachte ik. En ik meende het, om het was ook erg mooi. Mijn kamer moest ik nog verven en helemaal inrichten. Alles moesten we nieuw kopen maar met de banen van Santana en Brittany was dat niet zo moeilijk, omdat ze goed verdienden. Toch moesten ze meer werken om nog genoeg voedsel te kunnen kopen. 'Eh, wat moet ik zingen?' vroeg ik terwijl ik maar op een stoel ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    '"Oke dat was gewoon te verwachten" Zei Rachel nadat Santana gesproken had,
    Brittany was de beste danser uit de Glee club, als zij niks met dansen zou doen had ik dat echt zonde gevonden. Enigszins was het wel opmerkelijk dat we vroeger allemaal zulke grote dromen hadden en uiteindelijk toch geëindigd zijn in Ohio.
    Niet dat ik dat erg vond, ik ben dolgelukkig.
    Ik had Blaine en Julia hier en zodra er iets was kon ik terecht bij mijn vader.
    "en jullie Kurt en Blaine?" Onderbrak Rachel mijn gedachten
    ‘Wel, ik werk tegenwoordig in de mode. Ik doe veel kantoorwerk, maar hoop om ooit ontwerper te worden.’ Vertelde ik aan de meiden.
    Het was weleens waar niet in New York, maar wat zou dat?
    In Ohio kon je ook je dromen achterna gaan.
    ‘En jij werkt dus als een kleuterjuf, dat had ik nooit kunnen inbeelden.’ Ik keek verbaasd op, maar was toch blij voor haar. Voor hen beiden.
    Zolang we maar gelukkig waren.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Lizz Smythe
    Ik glimlach als ik zie dat de jongens vrolijk bezig zijn en glimlach. Ik loop alvast naar de eettafel, ik had geen honger maar gewoon erbij zitten was gezellig.

    Julia Anderson
    'Wat een mooie kamer. Erg vrolijk, goede smaak heb je' complimenteerd hij en ik word rood "uhm dankje, ik houd niet van een kleur of van dat knalroze gedoe. Meer leuke kleuren" glimlachend luister ik naar zijn vraag. "Eh wat moet ik zingen?" vraagt hij. "heb je een liedje die je leuk vind? Ik kan gitaar, piano, drums ofzo spelen om je misschien te helpen of we maken er gewoon een leuk duet van" stel ik voor. Zingen was echt mijnpassie. "Onee wacht, nu kan het niet met mijn vinger" zucht ik en kijk even bozig naar het verband.

    Lorenzo Delaino
    "Ohh en dan ga ik je leuke dinge leren ouwe" grijns ik vrolijk naar hem. Hij zuchte de hele tijd "man ga anti-depressivia halen of hoe dat ook mag heten" stel ik hem voor "of ga gewoon met pensioen"

    Rachel Berry
    ‘En jij werkt dus als een kleuterjuf, dat had ik nooit kunnen inbeelden.’ zegt Kurt ietswat verbaasd maar toch gunnend. Ik grinnik "Ik zelf ook niet, als je het me 16 jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen, maar ik houd van mijn werk" ik luister glimlachend naar ze en zie dat de jongeren al boven zijn gegaan. Ik neem een cupcake en proef "hmm smaakt lekker" glimlach ik weer.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Damon klimt ook uit het zwembad en ik zie hoe het water uit zijn kleren druipt. Straks overal watersporen in het huis. Kan ik lekker de huismeiden commanderen het op te dweilen.
    'Merendeels, maar ik ben natuurlijk véél gespierder' Ik lach om Damon zijn uitspraak. Ik volg hem naar binnen en grom even als hij zijn hand door mijn haar haalt. Dat voelt zo vies he, want het valt allemaal weer terug op mijn hoofd en het plakt.
    "Damon, waarom heb je in vredesnaam dat wijf zwanger gemaakt?" Ik volg hem naar boven. Lizz bemoeit zich te veel met ons moet ik eerlijk zeggen. Te veel soms. Ach zal haar moedergevoelletje wel wezen.
    Boven aangekomen ga ik door richting mijn kamer waar ik naar de klerenkast toe wandel en er schone, droge kleren uit neem. Vervolgens loop ik naar de badkamer aan de andere kant van de lange gang en ga naar binnen. Ik pak een handdoek uit de kast en kleed me met veel gekreun en moeite uit. Vervolgens zet ik de douche aan en spring er even vluch onder.
    Na een korte twee minuten kom ik er onderuit en droog me af. Dan kleed ik me aan en loop de badkamer uit. "Damon, ook klaar?" Vraag ik dan en ik leun tegen de muur van de gang. Ik fluit een deuntje en neurie daarna.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gabriël Jason Lopez

    'Gelukkig. Je bent dus niet zo'n typisch meisje-meisje. Daar erger ik me nogal aan' mompelde ik. 'Ook nog eens muzikaal' grijnsde ik. Ik dacht even na en kwam op een idee. 'Misschien Just Give Me A Reason van P!nk en Nate Ruess?' vroeg ik en ik glimlachte kleintjes. Mijn muzieksmaak was heel apart. De ene keer rock, dan pop, jazz vond ik ook mooi. Het was steeds verschillend. 'Het kan a capella. Maar als je liever met gitaar hebt kan dat ook. Ik speel ook' vertelde ik en vragend keek ik Julia aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."