• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:56 ]


    El Diablo.

    [sorry was eten]

    Julia Anderson
    Ik negeer papa even 'Heel erg bedankt. Echt waar, je weet niet half hoe erg ik dit wil. Alhoewel ik toch auditie moet doen waarbij ik niet zo zeer weet of ze me goed vinden kunnen zingen rateld hij waardoor ik even grinnik. "sorry ik praat teveel maar dat heb je vast wel gemerkt" lacht hij en ik grinnik. "goh the same here" Ik kijk even naar papa die begint over auto's om te rijden en ik kijk vrolijk naar hem. "Wat leuk julie komen allemaal naar ons. Dan zie ik je zo weer oke?" daarna loop ik naar papa toe.

    Rachel Berry
    Ik knik "Lijkt me echt gezellig" glimlach ik goedkeurend. "ja ik heb de auto hier."We spraken een punt af om op elkaar te wachten zodat we Kurt achterna konden rijden. Glimlachend ga ik op weg naar mijn auto.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Let op !
    Het is een kwartier later


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    Santana had de auto gehaald, en was binnen vijf minuten terug zodat ik bij haar kon instappen. Ik wist niet of het nou gewoon rustig op de weg was, of dat ze gewoon door het rood had gereden en te snel. Ik ging uit van het laatste. Nu waren we bij het huis van Julia, Blaine en Kurt aangekomen. Glimlachend stapte ik de auto uit en deed het portier dicht, wat Santana ook deed. 'Vind je het leuk om je oude vrienden terug te zien?' vroeg ik haar. Even, enkel verbaasd keek ze me aan maar daarna glimlachte ze en knikte ze. 'Natuurlijk. Ik heb nog veel goed te maken' mompelde ze waarbij ik even moest grinniken. 'Maar het is erg fijn' stemde ze in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson
    Glimlachend reden we naar huis en toen we er eenmaal waren liep ik naar binnen. "en hoe ging het?"vragend kijkt hij me aan. "Tweedegraadsverbranding" zucht ik zacht. Medelevend kijkt Blaine me aan. "Een paar oud mensjes ofzo van vroeger komen eraan en een nieuwe jongen die bij mij op school komt" glimlach ik. Ik liep even naar de keuken en zag de cupcakes al klaar staan. Met een hand doe ik wat marsepeinen vormpjes of glazuur erop en op een paar een bloemetje. Tevreden kijk ik naar het resultaat. Ik leg ze op een schaal en zet ze daarna op de tafel.. "Pap had jij het potje creme?"

    Rachel Berry.
    Ik stapte uit toen Santana en Gabriël er ook waren en we belde aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "en hoe ging het?" vroeg Blaine terwijl Julia vertelde wat de dokter zei.
    Een paar oud mensjes ofzo van vroeger komen eraan en een nieuwe jongen die bij mij op school komt" En met die woorden liep ze naar de keuken.
    ‘Santana en Rachel komen zo langs, Santana heeft haar zoon bij zich.’ Vertelde ik terwijl ik mijn blauwe ogen op Blaine liet rusten.
    Langzaam liep naar hem toe en drukte ik een kus op zijn wang.
    "Pap had jij het potje creme?" Hoorde ik Julia vanuit de keuken vragen.
    ‘Die staat op mijn nachtkastje, schat.’ Antwoordde ik terug.
    De deurbel ging, waardoor er een brede glimlach verscheen op mijn lippen.
    Ik trok mijn blouse weer goed en stapte naar de voordeur toe om hem te openen.
    ‘Kom binnen!’ Zei ik terwijl ik het drietal binnen liet.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson
    Ik glimlach even als ik zijn antwoord hoor. Waarom op zijn nachtkastje? Naja het zal wel. De deurbel ging en ik hoorde dat ze binnen kwamen.
    "Ah wat jammer nou kan ik niet helpen met drinken in schenken" grijns ik naar Kurt. Ach het had zo zijn voordelen denk ik. Ik glimlach even naar de mensjes die binnen komen. "als ik kan helpen hoor ik het wel" mompel ik

    Rachel Berry
    We worden binnen gelaten en vrolijk kijk ik rond. Dit was echt een heel leuk huis. Niet klein niet overdreven groot. Gezellig ingericht. Leuk. Ik ging op de bank zitten en keek naar de cupcakes, die waren leuk. "Jammer dat Logan nog wat dingen moest doen voor zijn werk" zucht ik. Het enigste voordeel is dat hij veel thuis mocht werken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik lig al ruim een tijdje met Damon in het zwembad en ik begin het zat te vinden. Ik vind het wel leuk hoor, maar alleen maar met zijn twee word snel saai.
    Ik kijk naar Damon. "Damon? Mag ik je volgende wedstrijd op het veld?" Vraag ik terwijl ik me behendig op de rand van het zwembad duw. Mijn benen blijven in het water bungelen en ik voel nu paa hoe zwaar mijn kleren werkelijk zijn nu ze doorweekt zijn.
    "Of moet ik weer aan de kant blijven en me vervelen?" Ik beweeg mijn benen door het water en voel hoe zwaar dat gaat. Dat zwemmen in mijn kleren heeft me wel een beetje uitgeput. Ik kijk op als ik de deue hoor open schuifen.
    "Het eten is klaar, iedereen is zich klaar aan het maken om te eten," Roept een van de huismeiden en ik knik. Ze praten veel te beleefd naar mijn mening, maar van pap moeten ze dat doen. Ach ja. Beter toch?
    Ik trek mijn benen uit het water en sta op. "Shit... het eten is klaar maar ik moet me nog omkleden!" roep ik boos en ik kijk naar Damon. "En jij ook... Je hebt dezelfde maat als pap toch?" Ik kijk hem aan en sop in mijn schoenen. Dat geluuuiiiiid! Het klinkt zo walgelijk... En het voelt ook zo vies die natte kleren. In het water merk je er niet zo veel van, maar wanneer je eruit gaat merk je meteen verschil. Ik grinnik even en kijk naar Damon.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kurt Hummel :

    Ik wachtte even totdat iedereen plaats genomen had en zette de cupcakes op de salontafel zodat ze gewoon konden pakken.
    "Ah wat jammer nou kan ik niet helpen met drinken in schenken" Grijnsde Julia.
    ‘Wat jammer nou.’ Zei ik lachend terwijl ik mijn hoofd schudde.
    De mallerd.
    "Jammer dat Logan nog wat dingen moest doen voor zijn werk" Zuchtte Rachel.
    ‘Neem hem de volgende keer mee?’ Stelde ik voor.
    Ik richtte me op de aanwezigen.
    ‘Lust iemand iets te drinken? Koffie of thee misschien?’ Vroeg ik.
    ‘En neem gerust een cupcake.’


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Gabriël Jason Lopez

    Ook wij liepen naar binnen en ik keek rond. 'Wat mooi' bewonderde ik het huis. Netjes ging ik op de bank zitten en Santana kwam naast Rachel zitten. Automatisch haalde ik er een hand door mijn haar en liet mijn ogen rond glijden. Ik kon niet ontkennen dat het mooi ingericht was. Een glimlach verscheen er weer op mijn mond. Eigenlijk had ik best wel zin om iedereen te leren kennen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson
    Ik grinnik even door papa en begin te grinniken als ik zijn haren zie. Lachend trek ik hem mee naar de keuken "pap er zit bloem in je haar en het valt een beetje erg op " lach ik en loop terug. "roep uw bestelling ik geef ze door aan de obers" grap ik vrolijk. Ik kijk even naar Gabriël "wat wil je te drinken? Zullen we zo naa rboven gaan, dan kun je wat voor me zingen" stel ik voor.

    Rachel Berry.
    Ik kijk even verbaasd en zie een witte vlek in Kurt zijn haar zitten en grinnik zacht. "Wat doe jij als baanSantana?" vragend kijk ik haar aan, ik vroeg het me eigenlijk wel af. "Ja of jullie komen de volgende keer naar ons" glimlach ik . Ik was nieuwsgierig wat ze in hun jaren gedaan hadden en naar hun banen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    Hij begint te lachen en ik frons even. "Hier man, neem dit. Je leven is eeeeeeeecht kut" zegt hij met een rare stem en hij schuift een zakje coke naar me toe. ´We kunnen je in elk geval in de cel laten zitten voor drugsbezit´ mompel ik en pak het zakje. Ik leg het zuchtend op een andere tafel en kijk naar de lijst. Ik zucht even diep en schud mijn hoofd..


    El Diablo.

    Gabriël Jason Lopez

    'Ik hoef niks, maar dankjewel' sloeg ik vriendelijk het aanbod af. 'Is goed' knikte ik op Julia's voorstel. 'Wat doe jij als baan Santana?' vroeg Rachel. 'Ik heb een kappersopleiding gevolgd, en heb nu een kapperszaak hier in de stad' glimlachte ze. En ik moest toegeven dat Santana een erg goede kapster was. Lekker handig zo, niet waar? 'Wat doe jij eigenlijk voor de kost?' vroeg Santana aan Rachel.

    [Kan ik Santana aanmaken? (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson
    Ik glimlach en sta op "ehm kun je me wel even helpen want dan nemen we wat lekkers mee maar ik zit met mijn hand" zeg ik ietswat beschamend.
    Ik leg de zak chips en een schaaltje alvast klaar zodat Gabriël niets meer hoeft te doen dan het erin te gooien. Mijn glas water stond al klaar. Vervloekte hand.

    Rachel Berry.
    Ik heb een kappersopleiding gevolgd en heb nu een kapperszaak hier in de stad" glimlacht Santana. Eigenlijk nu je het wist had het best voorspellend geweest. "Wat doe jij eigenlijk voor de kost?" Vraagt ze aan me "Ik ben kleuterjuf" glimlach ik. Niet helemaal wat ik wou, want eigenlijk wou ik met zingen iets doen maar ik vond dat Emily en haar opvoeding voor ging. Dus daarom zo. "En Britany?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Julia trok me mee naar de keuken en lachte.
    "pap er zit bloem in je haar en het valt een beetje erg op "
    Vanuit een automatische reactie greep in naar mijn haren en probeerde in het eruit te krijgen, Julia liep weer naar de woonkamer.
    Zonder enige twijfel liep ik gauw naar mijn kamer toe.
    Ik kon met sommige momenten behoorlijk ijdel zijn vooral als het ging om mijn haren hoewel dat in de loop der jaren wel minder geworden was.
    Mijn haren ontdeed ik van de bloem en deed ik weer perfect in model zoals altijd. Tevreden keek ik naar het resultaat en liep ik naar de woonkamer.
    ‘Beter?’ knipoogde ik naar Julia en nam plaats op de bank terwijl ik luisterde naar het gesprek tussen Santana en Rachel.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [moet douche even een vlugge van ca. 20 min.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan